12 Ağustos 2020

MAKALELER

FOLYO KALİTESİNİN  TABELADAKİ ÖNEMİ NEDİR?

FOLYO KALİTESİNİN TABELADAKİ ÖNEMİ NEDİR?

Türkiye’de reklam sektöründe 25 yılı aşan bir süre zarfında kullanılan folyo bu sektörün vazgeçilmez ürünlerinden biri olmayı başarmıştır. İstenildiği gibi şekillendirilebilen folyo birçok alanda kullanıma uygun olan bir reklam malzemesidir. Bu ürün hem kullanım alanları bakımından hem de renk çeşitleri yönünden son derece zengin olan bir üründür.

3D BASKI NEDEN ENDÜSTRİYEL  ÜRETİMİ DÖNÜŞTÜRECEK?

3D BASKI NEDEN ENDÜSTRİYEL ÜRETİMİ DÖNÜŞTÜRECEK?

Pek çok endüstri artık kendi üretim geleceğini bu yeni teknolojiyi kullanarak nasıl dönüştürebileceğinin potansiyelini araştırıyor.

TÜRKİYE, 2019’DA  E-TİCARETTE DAHA FAZLA PARA HARCADI DAHA AZ ÜRÜN ALDI

TÜRKİYE, 2019’DA E-TİCARETTE DAHA FAZLA PARA HARCADI DAHA AZ ÜRÜN ALDI

Türkiye’de internet aracılığıyla geçen yıl yapılan alışverişler, kullanıcıların e-ticaret alışkanlıklarını da gözler önüne serdi. Dünyanın ilk dijital pazarlama teknoloji ve servis sağlayıcılarından Related Digital’in verilerine göre geçen yıl e-ticarette yapılan harcama tutarı artarken, alınan ürün sayısında düşüş yaşandı. Bu kapsamda e-ticaret sitelerinden yapılan ortalama sipariş tutarı 267 TL’ye çıkarken, kullanıcıların web sitelerinde geçirdiği günlük ortalama süre 5 saate yaklaştı. Alışverişler ise en çok Pazar günleri saat 16:00’dan sonra yapıldı. Ayrıca e-ticarette satış rakamlarını artırmak isteyen markalar geçen yıl çok sayıda kampanyaya imza attı. Bu kapsamda geçen yıl 530 bin kampanya düzenlendi. Kampanyalarla ilgili yine geçen yıl gönderilen e-posta sayısı ise 10 milyara ulaştı.

2020 DİJİTAL PAZARLAMA TRENDLERİ

2020 DİJİTAL PAZARLAMA TRENDLERİ

191 milyar dolar olan dijital medya harcamalarının 2021’de 375 milyar dolara ulaşacağı öngörülüyor. Bu da dijital pazarlama profesyonelleri olarak önümüzdeki yıllarda daha büyük bütçeler yöneteceğimiz anlamına geliyor. Bu nedenle her dijital pazarlama ve marka yöneticisinin 2020’de göz önünde bulundurması gereken önemli bulduğumuz dijital pazarlama trendini sıraladık.

FONTLAR HAKKINDA BİLMENİZ GEREKEN 7 BİLİMSEL GERÇEK

FONTLAR HAKKINDA BİLMENİZ GEREKEN 7 BİLİMSEL GERÇEK

Tasarımda font seçimi, bir tasarımın dilini belirleyen en önemli faktörlerden biri ve bu nedenle de fontlar hakkında pek çok görüş ayrılığı var. Kimileri Roboto’nun samimiliğine, kimileri ise Helvetica’nın tarzına tutkun. Ancak tüm bu kişisel fikir ayrılıklarının dışında bir de fontlar hakkındaki bilimsel bazı gerçekler var. Bu yazıda da bidolubaski.com bu bilimsel gerçekler üzerinden fontları ve kullanımlarını ele alıyor.

Lidya Grup İstanbul Kurumsal Satış Müdürü Özge Öktem, “Günümüzün en hassas konusu, güvenlik ve kişisel verilerin korunmasıdır. Baskı süreçlerinde, dataların korunması ciddi önem taşıyor” dedi.

Lidya Grup İstanbul Kurumsal Satış Müdürü Özge Öktem, “Günümüzün en hassas konusu, güvenlik ve kişisel verilerin korunmasıdır. Baskı süreçlerinde, dataların korunması ciddi önem taşıyor” dedi.

Lidya Grup İstanbul Kurumsal Satış Müdürü Özge Öktem, “BASKI SÜREÇLERİNDE, GÜVENLİK VE VERİLERİN KORUNMASINI SAĞLIYORUZ”

AÇIKHAVA REKLAMCILIĞI ÜRÜNLERİ NELERDİR?

AÇIKHAVA REKLAMCILIĞI ÜRÜNLERİ NELERDİR?

Açıkhava reklam ürünleri denince akla çok sayıda reklam uygulamaları geliyor. Her birinin kullanım amacı, işlevi, ilettiği mesaj ve hedef kitlesi farklı olan bu reklamlar, reklamverenlere çok sayıda opsiyon sunuyor.

REKLAM PANOLARINDA  MAKSİMUM FAYDA DÖNEMİ

REKLAM PANOLARINDA MAKSİMUM FAYDA DÖNEMİ

Yapay zeka, makine öğrenimi ve derin öğrenmeye dayalı görüntü işleme çözümleri sunan Türk Ar-Ge şirketi Ayvos, müşteri deneyimini bir üst seviyeye taşıyan yazılımı Mount Signage ile mağazalara müşterilerini daha iyi tanıma imkanı sunuyor.

DİJİTAL BASKI PAZARINI  2023 YILINDA NELER BEKLİYOR?

DİJİTAL BASKI PAZARINI 2023 YILINDA NELER BEKLİYOR?

Markets and Markets tarafından yapılan araştırmaya göre, dijital baskı pazarının değerinin 2023 yılına kadar 28,85 milyar $’a ulaşması bekleniyor.

2020 Teknoloji Öngörüleri  Neler?

2020 Teknoloji Öngörüleri Neler?

Yazar: Dave Russell, Veenam Büyük Ölçekli Şirket Stratejilerinden Sorumlu Başkan Yardımcısı

AÇIKHAVA REKLAMCILIĞI  SON 12 YILDAKİ EN YÜKSEK BÜYÜME ORANINA ULAŞTI

AÇIKHAVA REKLAMCILIĞI SON 12 YILDAKİ EN YÜKSEK BÜYÜME ORANINA ULAŞTI

Amerika Açık Hava Reklamcılığı Birliği’nin (OAAA) belirttiğine göre, açık hava reklamları geliri 2019 yılının ikinci çeyreğinde, 2018’in aynı dönemine göre %7,7 oranında artarak yaklaşık olarak 2,7 milyar dolara ulaştı. Bu oran, sektörün 2007 yılından bu yana elde ettiği çeyrek bazındaki en yüksek büyüme oranı.

AÇIKHAVA REKLAMCILIĞI  DİĞER BÜTÜN BÜYÜK MECRALARIN ERİŞİMİNİ %90 ARTTIRMA  KAPASİTESİNE SAHİP

AÇIKHAVA REKLAMCILIĞI DİĞER BÜTÜN BÜYÜK MECRALARIN ERİŞİMİNİ %90 ARTTIRMA KAPASİTESİNE SAHİP

Simmons araştırma şirketine yaptırılan son araştırmaya göre; Açıkhava Reklamcılığı diğer bütün büyük mecraların erişimini %90 arttırma kapasitesine sahip.

BAŞARI STRATEJİSİNDE  TEKNİK HİZMETLERİN ROLÜ

BAŞARI STRATEJİSİNDE TEKNİK HİZMETLERİN ROLÜ

Bu yılın ilk yarısında, dövizdeki dalgalanmalar, nakit sıkıntısı, yüksek faiz oranları, yerel seçimler, dünyadaki gelişmeler gibi birçok nedenden dolayı ekonomide ciddi daralmalar yaşansa da, yılın ikinci yarısından itibaren ve özellikle son çeyrekte piyasaların yeniden hareketleneceği öngörülüyor.

EKONOMİDE “BEKLE-GÖR” YERİNE “HAREKETE GEÇİLEBİLİR”  DÖNEMİ BAŞLIYOR

EKONOMİDE “BEKLE-GÖR” YERİNE “HAREKETE GEÇİLEBİLİR” DÖNEMİ BAŞLIYOR

Bu yılın ilk yarısında, dövizdeki dalgalanmalar, nakit sıkıntısı, yüksek faiz oranları, yerel seçimler, dünyadaki gelişmeler gibi birçok nedenden dolayı ekonomide ciddi daralmalar yaşansa da, yılın ikinci yarısından itibaren ve özellikle son çeyrekte piyasaların yeniden hareketleneceği öngörülüyor.

DİJİTAL BASKI SEKTÖRÜNDE YILIN SON ÇEYREĞİNDE HAREKETLİ GÜNLER BEKLİYORUZ

DİJİTAL BASKI SEKTÖRÜNDE YILIN SON ÇEYREĞİNDE HAREKETLİ GÜNLER BEKLİYORUZ

YAZAN: Özge Öktem / Lidya Grup İstanbul Kurumsal Satış Müdürü

MOBİL BASKININ İŞLETMENİZE SAĞLAYACAĞI 4 ÖNEMLİ AVANTAJ

MOBİL BASKININ İŞLETMENİZE SAĞLAYACAĞI 4 ÖNEMLİ AVANTAJ

Günümüzün teknolojik gelişmeleri, işletmelere çalışma ve iş yapma biçimlerini daha etkin, verimli ve pratik hale getirmeleri için çeşitli fırsatlar sunuyor.