MAKALELER

LİDYA GRUP’A EĞİTİM SEKTÖRÜNDEN YOĞUN TALEP GELİYOR

LİDYA GRUP’A EĞİTİM SEKTÖRÜNDEN YOĞUN TALEP GELİYOR

Lidya Grup, eğitim sektöründe başarılı projelere imza atmaya devam ediyor. Kamu ve özel sektördeki eğitim kurumlarından yoğun talep alan Lidya Grup, baskı süreçlerini otomatikleştirme, veri güvenliğini sağlama, sadeleştirme ve kesintisiz işlerin yapılması gibi tüm sürecin yönetilmesini sağlıyor.

LİDYA GRUP’A SAĞLIK SEKTÖRÜNDEN YOĞUN TALEP GELİYOR

LİDYA GRUP’A SAĞLIK SEKTÖRÜNDEN YOĞUN TALEP GELİYOR

Lidya Grup, sağlık sektöründe başarılı projelere imza atmaya devam ediyor. Özellikle özel sağlık kuruluşlarından yoğun talep alan Lidya Grup, özel sektör ve kamudaki sağlık işletmelerindeki baskı süreçlerini otomatikleştirme, veri güvenliğini sağlama, sadeleştirme ve kesintisiz işlerin yapılması gibi tüm sürecin yönetilmesini sağlıyor.

HUKUK DÜNYASINDAN... HAKSIZ REKABETLE  NASIL MÜCADELE EDİLİR?

HUKUK DÜNYASINDAN... HAKSIZ REKABETLE NASIL MÜCADELE EDİLİR?

Endüstriyel reklamcılık sektöründe en çok gündeme getirilen sorunların başında haksız rekabet geliyor. Özellikle aşırı düşük, zararına verildiği açık teklifler, çalışanların ayartılması, iş kazanmak için etik olmayan yöntemlere başvurulması sık sık dile getirilen şikayetler arasında yer alıyor.

GENİŞ FORMAT BASKI İLE  GÖZ ALICI ÖZEL EFEKTLER YARATIN

GENİŞ FORMAT BASKI İLE GÖZ ALICI ÖZEL EFEKTLER YARATIN

FESPA.com’da yer alan Nessan Cleary’nin yazısı, baskı üreticilerinin geniş formatlı grafikleri daha dikkat çekici hale getirmek için hayata geçirdiği uygulamaları paylaşıyor.

ETKİNLİK AFİŞLERİ TASARLAYANLAR İÇİN 10 İPUCU

ETKİNLİK AFİŞLERİ TASARLAYANLAR İÇİN 10 İPUCU

Etkinlik afişi tasarlamak, daha önce yeterli deneyime sahip olmayan tasarımcılar için büyük bir sıkıntı yaratabilir ve şu tür soru işaretleri doğurabilir: “Bu afiş insanları şaşırtacak mı?” “Etkili olacak mı?” Peki bu tür sorunların üstesinden gelmek için neler yapmalı? İşte etkili ve okunması kolay afişler tasarlamak için 1O ipucu…

GENİŞ FORMAT BASKI MALİYETLERİNİ  NASIL DÜŞÜREBİLİRSİNİZ?

GENİŞ FORMAT BASKI MALİYETLERİNİ NASIL DÜŞÜREBİLİRSİNİZ?

Geniş formatlı baskı maliyetlerinin yüksek olmasının gereksiz sebeplerini ortadan kaldırmak için dört ipucu topladık.

DEKOR UYGULAMALARI İÇİN  UV BOYALARIN SUNDUĞU OLANAKLAR

DEKOR UYGULAMALARI İÇİN UV BOYALARIN SUNDUĞU OLANAKLAR

Tabelacılar ve baskı merkezleri, dekor uygulamaları için UV kürlemeli boyalar kullanabilir mi? Bu makalede UV boyaların sunduğu olanaklar ve limitleri okuyacaksınız.

“KURUMSAL ŞİRKETLER,  GÜVENLİ VE YÖNETİLEBİLEN BASKI HİZMETLERİNİ TERCİH EDİYOR”

“KURUMSAL ŞİRKETLER, GÜVENLİ VE YÖNETİLEBİLEN BASKI HİZMETLERİNİ TERCİH EDİYOR”

Teknolojinin her geçen gün gelişip dönüştüğünü kaydeden Lidya Grup Kurumsal Satış Direktörü Betül Kayacık, kurumsal şirketlerin güvenli ve yönetilebilen baskı hizmetlerini tercih ettiğini anlattı.

KONICA MINOLTA’NIN  TİCARİ YAZICILARA DAİR  2O19 TREND VE TAHMİNLERİ

KONICA MINOLTA’NIN TİCARİ YAZICILARA DAİR 2O19 TREND VE TAHMİNLERİ

Yazar: Konica Minolta Avrupa İş Çözümleri GmbH Profesyonel Yazıcı Birimi Genel Müdürü Charles Lissenburg

LİDYA GRUP 2O19’DA MEVCUT ÜRÜN PORTFÖYÜNÜ GELİŞTİRECEK

LİDYA GRUP 2O19’DA MEVCUT ÜRÜN PORTFÖYÜNÜ GELİŞTİRECEK

Dijital baskı sektörünün lideri Lidya Grup, bu yıl mevcut ürün portföyünü geliştirerek, müşterilerine daha zengin ve güçlü çözüm modelleri ile hizmet sunmaya devam edecek.

2O19’DA PAZARLAMA DÜNYASINI DÖNÜŞTÜRECEK 3 BASKI TRENDİ

2O19’DA PAZARLAMA DÜNYASINI DÖNÜŞTÜRECEK 3 BASKI TRENDİ

Fuarlardan mağazalara, promosyondan billboardlara kadar baskı sektörünün pazarlama dünyasının tüm süreçlerinde etkili olduğunu söyleyebiliriz. Bu nedenle, 2O19’da baskı sektörü için öngörülerde bulunurken, baskının pazarlamayı nasıl dönüştürdüğüne ve dönüştürme potansiyeline de bakmak önemli.

2O19’DA BASKI ENDÜSTRİSİNİ  YENİDEN TANIMLAYACAK 7 TREND

2O19’DA BASKI ENDÜSTRİSİNİ YENİDEN TANIMLAYACAK 7 TREND

Baskı sektörüne yoğunlaşan İngiliz araştırma şirketi Quocirca, 2O19 yılında baskı sektörünü şekillendirecek 7 trendi açıklıyor.

2O22’DE ENDÜSTRİYEL BASKI PAZARININ 114,8 MİLYAR DOLARA ÇIKMASI BEKLENİYOR

2O22’DE ENDÜSTRİYEL BASKI PAZARININ 114,8 MİLYAR DOLARA ÇIKMASI BEKLENİYOR

“2O22’ye Kadar Fonksiyonel ve Endüstriyel Baskının Geleceği” raporunu piyasaya sunan lider piyasa araştırma şirketi Smithers Pira, mevcut baskı pazarının 2O12 yılında 37,2 milyar dolardan 76,9 milyar dolara yükseldiğini, ancak bu büyümenin 2O22 yılına kadar 114,8 milyar dolara ulaşacağını öngörüyor.

8 SORUDA HP LATEKS  TEKNOLOJİSİ

8 SORUDA HP LATEKS TEKNOLOJİSİ

HP Latex teknolojisinde kullanılan sağlığa zararsız, çevre dostu ve “kokusuz” lateks boyalar sayesinde, solvent makineler ile mümkün olmayan otel, restoran, hastane, çocuk odaları, kreş ve okullar gibi yüksek çevre ve sağlık standartları gerektiren mekanlara yönelik baskılar yapın ve gıda etiketleri ve ambalajları gibi uygulamaları hayata geçirin. Böylece yüksek kalite ve sağlık kriterlerine sahip müşteri beklentilerine yanıt vererek, global firmalar ile çalışabilme şansı elde edin.

KONICA MINOLTA’NIN  TİCARİ YAZICILARA DAİR  2O19 TREND VE TAHMİNLERİ

KONICA MINOLTA’NIN TİCARİ YAZICILARA DAİR 2O19 TREND VE TAHMİNLERİ

Yazar: Konica Minolta Avrupa İş Çözümleri GmbH Profesyonel Yazıcı Birimi Genel Müdürü Charles Lissenburg

ARAÇ KAPLAMA UYGULAMASI YAPMADAN ÖNCE DİKKATE ALMANIZ GEREKEN 1O MADDE

ARAÇ KAPLAMA UYGULAMASI YAPMADAN ÖNCE DİKKATE ALMANIZ GEREKEN 1O MADDE

Bir baskı üreticisi olarak müşteri ihtiyaçlarını karşılayabilmek için ekipmanlara yatırım yapmadan önce nelere dikkat ediyorsunuz? Şu soruların yanıtlarını verebiliyor musunuz: Belirli bir uygulama için en uygun olan baskı teknolojisi hangisidir? Hangi tür mürekkepler bu uygulama için en iyi sonuç verir ve hangi malzemelerle kullanılmalıdır? Ne zaman ve niçin en uygun baskı malzemesi seçilmelidir? Ayrıca, laminasyon işlemi gerekli midir? Sahip olunan görüntüleme teknolojisi ve ekipman becerileri ile en uyumlu yapışkanlar hangileridir? Ne tür folyolar kullanılmalıdır?