SIGN İstanbul 2021’e, 81 ülkeden yaklaşık 25 bin satın almacı geldi

SIGN İstanbul 2021’e, 81 ülkeden yaklaşık 25 bin satın almacı geldi
Endüstriyel reklam ve dijital baskı dünyasının iki yıl aradan sonraki ilk yüz yüze ticaret buluşması olan SIGN İstanbul, 2019’daki son fuara göre doğrudan satın almacı sayısında yüzde 5 büyüdü. Fuara bu yıl 81 ülkeden toplam 24 bin 621 satın almacı geldi. 250 katılımcı markaya ev sahipliği yapan organizasyonu, dört gün boyunca 3 bin 461 yurt dışı satın almacı ziyaret etti.



Tüyap Beylikdüzü’nde 22.’si gerçekleşen Uluslararası SIGN İstanbul fuarı, başarılı bir organizasyonu daha geride bıraktı. Alanında dünyanın lider organizasyonlarından birisi olan fuar bu yıl özellikle doğrudan satın almacı sayısındaki artışla dikkat çekti. “Ticaret Bakanlığı desteğinden de yararlanan katılımcı markalar, kendilerine hem yerel pazarlarda hem de yurt dışında yeni satış kanalları açan SIGN İstanbul 2021’den mutlu ve memnun ayrıldı. Binlerce doğrudan satın almacı, katılımcı firmalarımızla fuarda buluştu” diyen Tarsus Turkey Genel Müdürü Zekeriya Aytemur, fuarın, endüstriyel reklam ve dijital baskı sektörüne 2022 için umut olduğunu belirtti.


Bu yıl 22.’si düzenlenen SIGN İstanbul, katılımcılarına ve ziyaretçilerine, beklentilerinin üzerinde bir fuar deneyimi sundu. SIGN İstanbul’da yer alan markalar, organizasyonla ilgili görüşlerini sektörle paylaştı.

Selahattin Aygüler - PIMSS Group Kurucusu:

“SIGN İstanbul’un kurucularındanız, bütün fuarlarını destekliyoruz. Kurulduğu günden beri katılıyoruz. Fuar, standımızı ziyaret eden satın almacıların ilgisi anlamında beklentimizin üzerinde gerçekleşti. Fuarlarda en son teknoloji ürünleri sergiliyoruz. Ziyaretçilerin ilgi ve profilinden memnunuz.”

İbrahim Tekeş - Prodigital Yönetim Kurulu Başkanı:

“SIGN İstanbul fuarının ilk düzenlendiği günden bugüne katılımcısıyız. Avrupa ve Ortadoğu’yu buluşturan bir ülke olarak Türkiye’de böyle bir fuarın yapılıyor olması önemli. SIGN İstanbul, yeni teknolojileri tanıtmak için bir fırsat sağlıyor. Fuardan ve standımıza gelen ziyaretçilerin ilgisinden memnunuz. Müşterilerin gelip en son teknolojileri takip etmeleri ve bilinçli yatırımcı olmaları bizim için çok önemli. Bunu gördüğümüzde bu bizi sevindiriyor.”

Mehmet Efe - Soletex Genel Müdürü:

“Güzel ve başarılı bir fuar geçirdik. SIGN İstanbul, uzun zamandır bölgesel olarak kendini ispatlamış bir fuar. Hem yurt içi hem de yurt dışından rağbet görüyor. Biz de hem fuarı desteklemek hem de işlerimizi desteklemek için katıldık. SIGN İstanbul, beklediğimizden çok daha iyi geçti. İnsanlar ertelenmiş satın almalarını yapıp teknolojileri takip edebildiler, farklı ve yeni ürünleri keşfettiler. Bu bakımdan bence çok başarılı bir fuar oldu.”



Sektörün 23. buluşması 8-11 Eylül 2022’de

Endüstriyel reklam ve dijital baskı sektörünün 23. buluşması SIGN İstanbul 8-11 Eylül 2022 tarihlerinde Tüyap Beylikdüzü’nde gerçekleşecek. Satın almacı sayısında tüm zamanların rekorunu kıran SIGN Istanbul 2021’in rüzgarını arkasına alacak 23. buluşmada katılımcı firmalar son 22 buluşmada olduğu gibi eşsiz ticaret fırsatları yakalayacak.



Bu içerik 45 defa okundu.