AKONİ REKLAM YENİ ARAÇ KAPLAMA FOLYO RENKLERİNİ TANITTI

AKONİ REKLAM YENİ ARAÇ KAPLAMA  FOLYO RENKLERİNİ TANITTI
19-22 Eylül tarihlerinde düzenlenen Sign İstanbul Fuarı’nda ez yerini alan Akoni Reklam, geniş yelpazedeki reklam ürünlerini standında sergiledi. Fuarda ayrıca dört gün boyunca araç kaplama uygulaması gerçekleştiren firma ziyaretçilerden yoğun ilgi gördü Biz de Akoni Reklam Genel Müdürü Cem Erdem ile fuarda bir araya gelerek fuarla ilgili değerlendirmelerini aldık.


Fuara dair genel değerlendirmenizi alabilir miyiz? Bulunduğumuz piyasa koşulları çerçevesinde fuarı nasıl buldunuz?

Mevcut şartlar göz önüne alarak bir değerlendirme yaparsak, bu sene fuara ilgiliyi yeterli bulduğumuzu söyleyebilirim. Fuarın bu sene daha iyi organize olduğunu gözlemledim. Yalnız son 2 gün Teknofest ile çakışmasından dolayı biraz zayıf geçtiğini söyleyebilirim. Bir dahaki yıl umarım bu durum dikkate alınır.

Bu yıl fuarı ziyaretçi ve katılımcı profili, organizasyon ve katılım açısından nasıl değerlendiriyorsunuz? Ziyaretçi sayısı beklentilerinizi karşıladı mı?

Bu yıl yabancı ziyaretçiler arasında Suriye, Lübnan, Filistin, Irak, Azerbaycan, Arap asıllı misafirlerimiz çoğunluktaydı. Yerli misafirlerimizden de İstanbul dışından oldukça fazla misafirimiz oldu. Hepsine fuara katılımları için teşekkür ederiz. Organizasyon olarak bu sene daha hazırlıklı bir fuar bulduğumuzu söyleyebilirim. Bu anlamda yeri gelmişken Tarsus Turkey ekibine destekleri ve çabaları için teşekkür ederiz.Ziyaretçi sayıları konusunda özellikle son gün beklediğimiz ilgiliyi göremedik hatta çok zayıf geçti diyebiliriz. Bunu da Teknofest ile çakışmamıza bağlıyorum.

Fuar firmanız adına nasıl geçti?

Fuar firmamız adına oldukça iyi geçti. Hem yeni müşteriler kazandık. Hem mevcut müşteri ve dostlarımızla hasbıhal etme şansı bulduk. Yurt dışı yeni bağlantılar kurduk. Yeni ürünlerimizi tanıtma fırsatı bulduk.

Fuarda sergilediğiniz ürün grupları hakkında bilgi alabilir miyiz? Fuarda ilk kez lanse ettiğiniz yenilikler oldu mu?

Fuarda, Aslan marka Whiteboard çözümlerimizi, Metamark, KPMF iSee2 marka araç kaplama folyolarımızı, Stahls ve Ghost marka tekstil transfer ürünlerimizi, RTape marka dekoratif folyolarımızı ve taşıyıcı bantlarımızı tanıttık. Fuarda Stahl’s marka folyo ayıklama sehpasını ilk kez tanıttık ve yoğun ilgi gördü. Ayrıca Metamark araç kaplama renklerimiz ve KPMF marka yeni araç kaplama renklerini ilk kez fuarda tanıtmış olduk. Genel olarak ilgiden memnun kaldığımızı söyleyebilirim.

Üreticinin hammadde anlamında dışa bağımlı olduğu ve ithalat ağırlıklı bir sektör olarak, sizce mevcut ekonomik koşullardan en az etkilenmek için ne yapılmalı? Bu konuda hem malzeme ve makine üretici ve tedarikçilerin, hem de reklam üreticisinin alması gereken önlemler neler olmalı?

Maalesef bu sektör dışa çok fazla bağımlı. Yerli malzeme üreticileri bile gerek yapışkan gerekse PVC hammaddeleri konusunda yine dışa bağımlı. Bu durum maalesef kur ataklarına ve enflasyona karşı sektörü kırılgan yapıyor. Dolayısıyla olası riskleri azaltmak için sektörün peşin alım yoluna gitmesinde büyük fayda görüyorum. En azından kur riskini bu şekilde en aza indirmek mümkün olabilir.

Son olarak okuyucularımıza ve sektöre iletmek istediğiniz bir mesajınız var mı?

Ülkemizin zor bir dönem geçirdiği şu günlerde herkese esenlik ve bol kazançlar dilerim. İçinde bulunduğumuz bu zor günleri, ülkemiz birlik ve beraberlik ruhu içerisinde eğitime ve üretime dayalı politikalar ile çabucak atlatacağımıza inanıyorum.



Bu içerik 455 defa okundu.