İstanbul Reklam İthalat ve İhracat Müdürü Hülya Beyler: İSTANBUL REKLAM OLARAK BİR KERELİK SATIŞ İÇİN DEĞİL BİN KERELİK SOHBET İÇİN BAĞLANTILAR KURARIZ

İstanbul Reklam İthalat ve İhracat Müdürü Hülya Beyler:  İSTANBUL REKLAM OLARAK BİR KERELİK SATIŞ İÇİN DEĞİL BİN KERELİK SOHBET İÇİN BAĞLANTILAR KURARIZ
19-22 Eylül tarihleri arasında düzenlenen Sign İstanbul 2019 fuarında yerini alan İstanbul Reklam, bir kez daha fuarın en çok ziyaretçi ağırlayan standı oldu. Sektörle bir araya gelmenin heyecanını yaşadıklarını dile getiren İstanbul Reklam İthalat ve İhracat Müdürü Hülya Beyler fuar ve sektörle alakalı düşüncelerini dergimizle paylaştı.


Bu yıl da İstanbul Reklam standı fuarın en çok ziyaretçi çeken stantlarından biri oldu. Fuar İstanbul Reklam için nasıl geçti?

İstanbul Reklam ailesi olarak fuar hazırlıkları bizler için heyecanlı geçmektedir. Fuarda dört gün boyunca değerli misafirlerimizi standımızda ağırlamak ve Türkiye’nin her bir köşesinden gelen değerli dostlarımızı görmek bizler için onur vericidir. Her yıl olduğu gibi fuarımız ziyaretçilerle dolup taşıyor ve bizi bu şekilde canlı tutan tüm meslektaşlarımızı sevgiyle selamlıyoruz. Genel anlamıyla fuar portföyümüze yeni müşteriler katmamızı sağlamıştır. Yurtiçi katılım beklentimizin üzerindeydi. Yurtdışı için biraz daha çalışılması gerektiğine inanıyorum. Fuarda sergilediğimiz ürünler üzerinde yılların emeği var. Makinalarımızın kalitesi için her gün yenilikler getirdiğimize inanamayacaksınız. Hem gövde hem de mekanik olarak her zaman sağlam ve uzun ömürlü makinalar tercih ettiğimizi çoğu kişi bilir.

Son yıllarda yaşanan ekonomik daralma sektörü nasıl etkiliyor?

Piyasa koşullarının değişmesi, ticaret anlayışının farklı noktalara gelmesi sadece reklam sektörü için değil tüm Türkiye’de ticareti zorlayıcı hale gelmiştir. Fakat biz babamız Şaban Beyler’den öğrendiğimiz ticaret anlayışını sürdürerek varlığımızı korumaya devam edeceğiz. Bizler bir aileyiz, gerek müşterilerimiz gerekse rakiplerimiz bizlerin ticaret yapmasındaki en büyük etkendir. Rakiplerimize karşı duyduğumuz saygı bizleri ayakta tutacak en önemli etkenlerden birisidir. Bunun için iş yapış biçimimizi değerlerimize saygı göstererek gerçekleştirmek en büyük arzumuzdur.

Sektör bu süreci nasıl atlatacak? Sizin bu konuda öngörüleriniz ve önerileriniz neler?

2019 yılı, Türkiye için zorlu bir süreçti. Umudumuz 2020’de durumların düzelmesi yönündedir. Tabii ki her zaman üreticinin ve tedarikçinin her duruma hazır olması gerekmektedir. Burada bütçe planlaması yapılması ve nakit akışın kontrollü gitmesi herkes için faydalı olacaktır. Değişime hiç kimse karşı değildir, yeter ki ucu kendisine dokunmasın. Oturduğumuz yerden olanları seyredip yorum yapmak yerine değişimin peşinden gitmek en doğrusudur. Bundan sonraki süreçte teknolojinin daha hızla yenilikler getireceğine inananlardanım. Bunun için sürece ne kadar hızlı ayak uydurursak bizler için yaşamak ve tabii ki para kazanmak daha kolay olacaktır.

Son olarak eklemek istediğiniz bir konu var mı?

Son olarak şunları söylemek istiyorum. Bizler ticaret yaparken değerlerimizi koruyarak yapmaya gayret ediyoruz. Ve bunlardan kısaca bahsetmek istiyorum: Varlığımızın devamı ve en iyi hizmeti verebilmek için gayret ediyoruz. Çalışanlarımıza, bayilerimize ve müşterilerimize karşı dürüstlük ilkesini benimsemekteyiz. Karşılığı olmayan hiçbir işe söz veremez ve zaman taahhütünde bulunamayız. Müşterimize ve bayilerimize güler yüzlü ve yapıcı şekilde yaklaşırız. Geniş ürün yelpazemizle sektörün ihtiyacı olan tüm ürünleri stoklayarak en iyi kalite ve hizmeti verebilmek için çalışırız. Şirketimizin saygınlığı ve itibarı için çalışırız. Kusurlarımızı örtmeye değil çözümlemeye çalışırız. Ürün ve hizmette süreklilik sağlarız. Bir kerelik satış için değil bin kerelik sohbet için bağlantılar kurarız. Desteğimizi garanti süresince değil yıllara bakmadan ihtiyaç olduğu her an da veririz. Ve en önemlisi aile şirketinin vermiş olduğu bağları her zaman koruruz. Kısacası neden İstanbul Reklam tercih ediliyor, bundan bahsettim. Bize bu kadar güzel bir saygınlığı ve iş yapış şeklini sunan Şaban Beyler’e teşekkürlerimizi sunarız.



Bu içerik 471 defa okundu.