UNIFOL’DEN SIGN İSTANBUL’DA ARAÇ KAPLAMA YARIŞMASI

UNIFOL’DEN SIGN İSTANBUL’DA  ARAÇ KAPLAMA YARIŞMASI
19-22 Eylül tarihlerinde düzenlenen Sign İstanbul Fuarı’na katılan Unifol, bu yıl ilk kez fuarla birlikte düzenlediği Araç Kaplama Yarışması ve Eğitim Semineri’ne gösterilen ilgiden oldukça memnun. Fuar boyunca araç kaplama şovları ve kreatif folyo grubunu sektörle buluşturan firma önümüzdeki süreçte de eğitim faaliyetlerine devam edecek. Biz de fuar vesilesiyle firma ortaklarından Birol Çakır ile bir araya gelerek hem fuarı hem de Unifol markasının faaliyetlerini konuştuk.


Öncelikle fuara dair genel değerlendirmenizi alabilir miyiz? Bulunduğumuz piyasa koşulları çerçevesinde fuarı nasıl buldunuz?

Fuara yurtdışı ve yurtiçinden olmak üzere pek çok bayimiz standımızı ve fuarı ziyaret ettiler. Genel olarak piyasa koşullarının belirsizliğine rağmen fuara ve Unifol & Unicast markasına olan ilgiden dolayı memnun kaldık. Ziyaretçi sayısının geçen yıllara göre daha iyi olabileceğini düşünüyoruz. Yurtdışından gelen yabancı ziyaretçi sayısının az fakat nitelikli oluşu dikkatimizi çekti.

Fuarda sergilediğiniz ürün grupları hakkında bilgi alabilir miyiz? Fuarda ilk kez lanse ettiğiniz yenilikler oldu mu?

Sign İstanbul ile birlikte bu sene ilk olarak Araç Kaplama Yarışması ve Eğitim Semineri gerçekleştirdik. Gelen yoğun talepten oldukça memnun kaldık ve gelecek fuarlarda ikincisini gerçekleştirmek istiyoruz. Önümüzdeki süreçte de AR-GE çalışmalarını yaptığımız yeni ürünlerimizi kullanıcılarımızla buluşturacağız.

Üreticinin hammadde anlamında dışa bağımlı olduğu ve ithalat ağırlıklı bir sektör olarak, sizce mevcut ekonomik koşullardan en az etkilenmek için ne yapılmalı? Bu konuda hem malzeme ve makine üretici ve tedarikçilerin, hem de reklam üreticisinin alması gereken önlemler neler olmalı?

Kaliteli ve uygun fiyatlı olan yerli ürünlere öncelik tanınmalıdır diye düşünüyoruz. Kendi bünyemizde bulunan Unicast araç kaplama folyolarıyla fiyat ve performans olarak yurtdışındaki rakiplerimizle kalite rekabetinden ödün vermiyor, üretici ve tüketici olarak ülke ekonomisine daha fazla katkıda bulunmak istiyoruz.

Son olarak okuyucularımıza ve sektöre iletmek istediğiniz bir mesajınız var mı?

Reklam sektörünün Türkiye’deki öncülerinden olan Unifol, kullanıcıların talepleri doğrultusunda sektöre yön vermeye, teknolojiyi yakından takip ederek çağa ayak uydurmaya ve piyasanın ihtiyacı olan konuların üzerine gitmeye devam edecek. Bu yolda göstermiş olduğumuz bitmeyen özveri ve motivasyonun enerjisini ülkemizi tüm dünyada gururla tanıtıyor olmaktan alıyoruz. Sektörel eksiklikleri yakından takip ederek, problemlerin çözümü için gerekli gayreti göstermekten çekinmiyoruz.



Bu içerik 322 defa okundu.