LIGHTTEKS MARKASI GÖRSEL DEKORASYONDA İDDİALI

LIGHTTEKS MARKASI  GÖRSEL DEKORASYONDA İDDİALI
18 yılı aşkın süredir yapı sektörüne hizmet veren 2A Yapı, ışıklı kasa ve ışıklı çerçeve üretimi yaptığı Lightteks markasıyla Türkiye’nin ve dünyanın dört bir yanında dekorasyon üreticilerinin iş ortağı olmaya devam ediyor. Biz de firma sahibi Arif Atalay ile bir araya gelerek Lightteks markası hakkında bilgi aldık.


Öncelikle firmanız ve faaliyet alanlarınız hakkında kısaca bilgi alabilir miyiz?

Firmamız, yapı sektöründe 18 yılı aşkın süredir hizmet vermektedir. Ağırlıklı olarak dekorasyon malzemeleri üretmekteyiz. Son 4 yıldır ise işimize paralel bir sektör olan reklam sektöründe de görsel ürünler üretmekteyiz.

Sektöre sunduğunuz ürünleriniz hakkında bilgi verebilir misiniz?

Reklam sektöründe var olan ve bizim de sektöre yeni sunduğumuz birçok ürünümüz yer almaktadır. Bunlar Lightteks markamız altında ışıklı kasaların ve ışıklı çerçevelerin yanı sıra 2018 Sign İstanbul fuarında Türkiye piyasasına çok iddialı giriş yaptığımız “Dinamik Animasyon” LIGHTTEKS ürünlerimizdir. Piyasaya sunduğumuz ürünler içerisinde yer alan vitrin görselleri, mağaza dekorasyon ürünleri, mimari projeler de ev dekorasyonu başta olmak üzere görsel bir şölen istenilen her yerde tercih ediliyor.

Sunduğunuz ürünlerin muadillerine kıyasla önemli avantajları nelerdir?

Sektörü yakından takip ediyoruz. Genç bir kadromuz var ve bu da birçok avantajı beraberinde getiriyor. Rekabetçiyiz ve yenilikçiyiz. Fiyat, kalite ve devamlılık denkleminde rakiplerimizden öndeyiz diye düşünüyoruz ve bu doğrultuda hep daha iyi fiyat ve daha iyi kalite sunmak için çalışıyoruz.

Ürünlerinizi kullanan müşterilerinizden referans verebilir misiniz?

Daha önceleri son kullanıcılar ile çalışmalarımız mevcuttu ancak bunun hizmet verdiğimiz ajanslara rakip olma boyutuna gelmesi sebebi ile son kullanıcıya doğrudan hizmet vermeyi bıraktık. Artık tüm projelerde ajanslar üzerinden ilerlemekteyiz. Büyük, orta ve küçük ölçekli olmak üzere bilinirliği yüksek tüm reklam ve mimari firmalarla çalışıyoruz diyebilirim. Kendilerinden onay almadan bu firma isimlerini paylaşmamız doğru olmaz ancak partnerlerimizle beraber yaptığımız projelerden bazılarından örnek verecek olursak; Avva, Turkcell, Vestel, Bosch, Marshall, Gusto ve Turizm Bakanlığı’nı sayabilirim.

Müşterilerinizin Lightteks ürünlerini tercih etme nedeni nedir?

Müşterilerimiz bize istedikleri an ulaşabiliyorlar. Biz bir tüccar edası ile iş yapmıyoruz; daha ziyade biz bir çözüm ortağıyız. Örneğin bizim çalışma saatimiz yoktur. Projeye ve termin süresine göre çözüm üretiriz. Dolayısıyla biz bu ürünlerde tüm partnerlerimizin bir ortağıyız. Ve bu durumdan da çok mutluyuz.

Yurtdışı ihracatınız var mı? Hangi bölgelere satış yapıyorsunuz?

Orta Doğu’da Katar; Avrupa’da Almanya ve Hollanda yoğun olmak üzere ABD dahil birçok ülkeye düzenli veya proje bazlı ihracatımız olmaktadır.

Ayrıca dekorasyon projeleri de üretiyorsunuz. Hayata geçirdiğiniz projelerden bazılarını anlatabilir misiniz?

Bizim ana kolumuz görsel dekorasyon; bu alanda yurt içi ve yurtdışı birçok projemiz oldu. Yurtdışında Irak başta olmak üzere pek çok ülkeye ve Türkiye’de de 81 ilde okullarda, hastanelerde orta ve büyük ölçekli inşaat projelerine imzamızı attık.

Dijital baskıyı dekorasyonda daha sık görmeye başlıyoruz. Dekorasyonda dijital baskının yaygınlaşması yeni trendleri ve yeni ürünleri de beraberinde getiriyor mu? Sizce önümüzdeki sürecin dekorasyon trendleri neler olacak?

Dekorasyonda baskı, dijitalleşen dünyada bir bütün oldu. Kimi zaman bir halıda, tabakta, saatte, tavanda, duvarda kendini göstermektedir. Her yıl yeni desenler trend olabilir, farklı desenler moda olabilir; ancak dekorasyonda baskı yaşamımızın içinde sürekli kendini gösterecektir.

Yurtiçi ve yurtdışı fuar katılımlarınız oluyor mu?

Yurtiçi birçok yerel ve uluslararası fuara katılım sağladık. Tüm dünyada daralan piyasalar ve ülkemizde de aynı durumun konu olması sebebi ile 2019 yılı için aldığımız kararda fuar katılımı olmadı ancak müşterilerimizi bu sene sadece yüz yüze ziyaret ederek etkileşimde bulunuyoruz.

Yılın ilk üç çeyreğine dair değerlendirmenizi alabilir miyiz? Bu süreçte yeni yatırımlarınız veya yeni yeni projeleriniz oldu mu?

Makine yatırımlarımızı son teknolojiye göre yaptığımız için şu an en son noktada üretim yapmaktayız. Her yıl Ar-Ge faaliyetlerine yatırım yapmaktayız. Bu sene de bu noktada birçok ürün geliştirdik.

Önümüzdeki süreçte yenilikleriniz olacak mı?

2020 yılında yoğunlaşacağınız yeni ürün grupları olacak mı? 2020 için çok spesifik ürünümüz çıkacak. Yeniliklerimizden haberdar olmak için sektörün sosyal medyadan sayfalarımızı takip etmesini tavsiye ederim. Ancak ağırlıklı olarak dinamik ürün grubumuzda gelişmelerin devam edeceğini söyleyebilirim.

Son olarak okuyucularımıza iletmek istediğiniz bir mesajınız veya eklemek istediğiniz bir konu var mı?

Faaliyet gösterdiğimiz alanda çok iddialıyız. Bu yüzden insanların bizden fiyat almadan bir projede yer almamalarını tavsiye ederim. Gerek ürün kalitesi gerek iddialı fiyatlarımızın yanı sıra, en önemlisi kalitemizle hiçbir firmadan alamayacakları bir hizmet kalitesi sunuyoruz. Bu noktada partner olmak için biz hazırız.



Bu içerik 357 defa okundu.