FESPA EURASIA’NIN ANA SPONSORU MIMAKI OLDU

FESPA EURASIA’NIN ANA SPONSORU  MIMAKI OLDU
Avrasya Bölgesi’nin lider baskı fuarı FESPA Eurasia’nın bu yılki ana sponsoru sektörün en yenilikçi oyuncularından Mimaki Eurasia oldu. FESPA Eurasia, tüm sponsor ve katılımcılarla birlikte 5-8 Aralık 2O19’da İstanbul Fuar Merkezi’nde (İFM) baskı ve endüstriyel reklam dünyasını bir araya getirecek.


Japonya merkezli global baskı sistemleri lideri Mimaki, Avrasya Bölgesi’nin lider baskı fuarı FESPA Eurasia’nın ana sponsoru oldu. FESPA, tüm sponsor ve katılımcılarıyla birlikte 5-8 Aralık 2O19’da İstanbul Fuar Merkezi’nde (İFM) baskı ve endüstriyel reklam dünyasını 7. kez bir araya getirecek. Dört gün boyunca sektörün büyümesi için en önemli platformlardan biri olacak FESPA Eurasia 2O19’da, sektör profesyonelleri, fuardaki yerel ve uluslararası katılımcılarla buluşma fırsatı yakalayacak.

POTANSİYELİ ORTAYA ÇIKARACAKLAR

Geçen yıl FESPA Eurasia fuarında Avrasya bölgesinden gelen baskı ve endüstriyel reklam uzmanlarıyla buluşan Mimaki Eurasia, oldukça verimli bir fuar geçirdi. Bu yıl da FESPA Eurasia fuarının ana sponsoru olmayı tercih eden Mimaki Eurasia Genel Müdürü Arjen Evertse şunları söyledi: “FESPA Eurasia gelirini baskı sektörünü geliştirecek projelere aktaran, bizim de bu sene üyesi olduğumuz Açıkhava Reklamcıları Derneği (ARED) ortaklığı ile düzenlenen, Avrasya bölgesi için çok önemli bir fuar. Bu fuarın kar amacı gütmemesi ve sektörün geleceğine yatırım yapması, Mimaki Eurasia’nın sektörü eğitici ve bilinçlendirici kimliği ile uyumludur. Ayrıca FESPA Eurasia’nın bu yılki ‘Potansiyelini Keşfet’ sloganı, firmamızın sektöre bakış açısıyla çok örtüştü. Müşterilerimiz baskı sektöründe katma değeri ve potansiyeli yüksek işler arıyor. Bizler de sektörün gerçek potansiyelini ortaya çıkarmak için müşterilerimizle birlikte çözüm üretiyoruz, eğitim faaliyetleri ve etkinlikler organize ederek durmadan çalışıyoruz.”



Bu içerik 656 defa okundu.