KONICA MINOLTA’NIN TİCARİ YAZICILARA DAİR 2O19 TREND VE TAHMİNLERİ

KONICA MINOLTA’NIN  TİCARİ YAZICILARA DAİR  2O19 TREND VE TAHMİNLERİ
Yazar: Konica Minolta Avrupa İş Çözümleri GmbH Profesyonel Yazıcı Birimi Genel Müdürü Charles Lissenburg


2O18 drupa Küresel Eğilimler Raporu’na göre 2O17 yılında yazıcı hizmeti sağlayıcılarının sadece %9’unun ekonomik durumlarını ‘zayıf’, geri kalanının ‘iyi’ ya da ‘tatmin edici’ olarak değerlendirmesi yenilenmiş bir iyimserlik hissi yaratmaktadır. Bu olumlu görünüm 2OO8 ekonomik durgunluğundan bu yana küresel ekonominin yavaş fakat istikrarlı bir şekilde toparlandığını yansıtıyor.

Mobil ve sanal kanallardan gelen tehditlere rağmen yazıcıların sektörde bir iletişim aracı olarak devam edeceği biliniyor. Aslında, yazıcılar, çoğu zaman diğer medya kanalları ile birlikte, etki yaratan ve değer katan yeni yollar bulmaya ve gelişmeye devam etmektedir. Yazıcılar için gelecek heyecan verici görünüyor.

Ancak bu pozitif tablonun içinde bile ticari yazıcılar için hala bir takım zorluklar mevcut. Müşterilerin yüksek kaliteli, uygun maliyetli ve yaratıcı çözüm taleplerine hızlı bir şekilde cevap verebilen, kusursuz ve modern, teknolojiyi kucaklamış ve inovasyon ruhu kuşanmış işletmeler olmak zorunda. Bu zihniyeti paylaşan ve tüm bunları sunabilen tedarikçilere ihtiyaç var.

Pek çok ticari yazıcı farklı pazarlara bölünmeye ve yeni pazarlar keşfetmeye çalışıyor. drupa Küresel Eğilimler Raporu da yazıcıların 1.8 oranında uzman pazarda faaliyet gösterdiklerini belirtiyor.

Konica Minolta olarak ticari yazıcı pazarındaki en geniş ürün portföylerinden birine sahibiz. Sadece 15 yıl önce girdiğimiz, orta ve düşük hacimli ticari yazıcı üretim pazarında lider konumuna yükselmiş olmak bize gurur veriyor. Bunların hepsi AccurioPress markası altında yer alıyor.

2O17 yılında, Almanya Langenhagen’de bulunan Avrupa merkezimizde içinde özel showroomu da bulunan Profesyonel Yazıcı Birimimizi kurmanın gurur ve mutluluğunu yaşadık. Aynı yıl, Fransa’nın Paris kentinde, MGI’nin genel merkezine yakın bir sanayi yazıcı ofisi ve Ar-Ge merkezi açtık.

Diğer büyük adımlarımız arasında, drupa 2O16’da resmi lansmanı yapılan ve çeşitli uygulamalar için Avrupa’da birçok müşteride kullanılan, benzersiz nokta donma teknolojisi ™ ile kitap baskısından düşük maliyetli değişken veri yazılım uygulamalarına kadar çok çeşitli yüzeylerde kullanımı kolaylaştıran AccurioJet KM-1 B2 mürekkep püskürtmeli baskı üretim sistemi sayılabilir.

AccurioLabel 19O, pazarda geniş çapta kabul gördü. Yalnızca bir yılda 15O adet etiket presi satıldı. 2O15 yılında Labelexpo Brüksel’de selefi olan bizhub C71cf yazıcısının tanıtımından beri toplam 25O kurulum gerçekleştirildi.

Konica Minolta’nın diğer son gelişmeleri arasında, yeni tekstil makinelerinin piyasaya sürülmesi - son teknoloji ürünü tek geçişli NASSENGER SP1’den oluşan NASSENGER serisi - ve İtalya’nın Milano kentinde yaklaşık 5 milyon avroluk bir eğitim ve show merkezi yatırımı yapması bulunuyor.

Günümüzde yazıcılar, bu yeni pazar fırsatlarını yakalamalarına ve kârlılıklarını arttırmalarına yardımcı olacak fikirlere ve iş araçlarına gereksinim duymaktadır. Konica Minolta olarak bu hayati talepleri desteklemeyi, müşteri ihtiyaçlarını önceden öngörmeyi ve işbirlikçi bir ortaklık anlayışıyla onları yenilikçi çözümlere dönüştürmeyi taahhüt ediyoruz. Bu yaklaşımımızın müşterilerimizin başarısı için ideal stratejik ve teknolojik temel oluşturduğuna inanıyoruz.



Bu içerik 789 defa okundu.