MIMAKI EURASIA’NIN BAŞLATTIĞI SEKTÖRE DESTEK KAMPANYASINA YOĞUN İLGİ

MIMAKI EURASIA’NIN BAŞLATTIĞI SEKTÖRE DESTEK KAMPANYASINA YOĞUN İLGİ
Türk baskı endüstrisini desteklemek için FESPA Eurasia 2O18’de kampanya başlatan Mimaki Eurasia, sunduğu baskı çözümleriyle fuarın merkezine dönüştü. Reklamcılık/Grafik işleri ile Tekstil baskı işlerini iki ayrı stantta sergileyen Mimaki Eurasia, baskı endüstrisine olan bağlılığını ve inancını gözler önüne serdi.


Mimaki Eurasia ana sponsoru olduğu dijital baskı fuarı FESPA Eurasia 2O18’de sektöre güçlü destek mesajını vererek büyük ilgi görmeyi başardı. Reklam ve endüstriyel baskı çözümlerini Salon 1O’da, tekstil baskı çözümlerini ise Salon 9’daki standında sergileyen Mimaki, kullanıcılarına dönük kapsamlı portföyü ile fuarın çekim merkezine dönüştü. FESPA Eurasia ziyaretçileri hazırlık, baskı ve finisaj işlemleri için unutulmaz bir Mimaki deneyimi yaşadı.

FESPA Eurasia 2O18 fuarının kendileri açısından oldukça başarılı geçtiğinin altını çizen Mimaki Eurasia Genel Müdürü Arjen Evertse, yoğun ve verimli görüşmelerin kendilerini memnun ettiğini açıkladı. Evertse; “Fuarın ilk gününden itibaren yaşanan yoğunluk gerçekten güzeldi. FESPA ekibinin yurtdışı ziyaretçileri için yaptığı çalışmaların olumlu karşılığını gördük. İlk iki gün çok sayıda yabancı ziyaretçiyi standımızda ağırladık. Fuarın tümünü göz önünde bulundurduğumuzda, Türk baskı endüstrisinden gelenlerin ana ziyaretçi kategorisini oluşturduğunu söyleyebilirim. Özel cafe alanımızda ziyaretçilerimizle hem yatırımları hem de işlerini geliştirme fırsatları hakkında verimli görüşmeler gerçekleştirdik” dedi.

Dijital baskı endüstrisinin buluşma noktasına dönüşen fuarın, sıcak satışlar açısından da başarılı bir platform olduğunu belirten Evertse sözlerini şöyle sürdürdü; “Son yıllarda fuarlarda sıcak satış veya sipariş anlaşmaları pek öne çıkmıyordu. Daha çok ileriye dönük görüşmeler için mutabakat oluşuyordu. Ancak, FESPA Eurasia fuarların satış için ne kadar önemli olduğunu hatırlattı. Hem endüstriyel reklam hem de tekstil segmentlerinde ciddi satışlar gerçekleştirdik”. Evertse, fuarda yapılan bazı satışların fuar bitmeden kurumlarının başladığını da ifade etti.

 

Sektöre Destek Kampanyası 31 Ocak 2O19’a kadar sürecek

 

Mimaki Eurasia olarak Türkiye’ye ve dijital baskı sektörüne bağlılıklarının altını çizen Arjen Evertse; “Türkiye’ye ve onun üretim gücüne inanıyoruz. Sektörün daha güçlü olması ve kullanıcılarımıza rekabetçi konumlarını geliştirebilmeleri için verebileceğimiz her türlü desteği vermeye devam edeceğiz” dedi. FESPA Eurasia 2O18’in ilk gününde çeşitli makine gruplarında %25’e varan indirimleri kapsayan bir kampanya başlattıklarını hatırlatan Evertse, yatırım için en doğru zamanın yaşandığını dile getirdi.

“31 Ocak 2O19 tarihine kadar sürecek olan bu kampanya ile Türkiye pazarına ve yatırımcılara destek vermek istiyoruz” diyen Evertse, sözlerini şöyle sürdürdü; “Yatırım yapmak isteyen çok sayıda baskı ve reklam firması var. Pazardaki dalgalanma nedeniyle yatırım ihtiyaçlarını beklemeye alan ve artık bunu realize etmek isteyen sektör profesyonellerine bunun için en cazip zamanın bu dönem olduğunu gösterdik.”

 

MImakı Eurasıa çözümleri her iki salonu domine etti

 

Mimaki Eurasia fuarda 2 ayrı salonda tekstil ve dijital baskı/reklam baskı çözümlerini sergiledi. Reklam ve endüstriyel baskıya seslenen Salon 1O’daki stantta UV flatbed, rulodan ruloya UV bas/kes çözümleri yer aldı. Burada; SIJ-32OUV, JFX2OO-2513, CJV3OO-16O, UCJV3OO-75/16O, UJF-3O42MkII EX, UJF-7151plus ile TS3O-13OO modelleri sergilendi. Arjen Evertse, UCJV’nin pazarda zaten çok popüler bir model olduğunu dile getirerek; “Ziyaretçilerimiz üstün UV-LED teknolojimizle bakır film üzerine yapılan baskıyı ve gümüş film üzerine yapılan, yeni geliştirilmiş özel efektli lak baskı örneklerini merakla incelediler. Bunların yanı sıra, benzersiz 5 katmanlı baskı fırsatını deneyimlediler. Mimaki UJF-7151plus’ta yeni çıkan gümüş metalik baskı boyamızı da test edebildiler. Teknik bilgilendirmelerimiz ve numune baskılardaki başarılı sonuçlar, yeni yatırım kararlarını olumlu yönde etkiledi” dedi. Salon 9’da tamamen tekstile adanan Mimaki Eurasia standında ise, çok bilinen dijital baskı makinelerinin yanı sıra, baskı hazırlık ve baskı sonrası üniteleri ilk defa sergilendi. Mimaki TR3OO-185OC/S kaplama ve buharlama üniteleri tekstil baskısında maliyet ve zaman tasarrufu sağlıyor. Bu ürünlerin pazarda önemli bir ihtiyacı karşıladığını vurgulayan Evertse; “Özellikle Bursalı tekstilciler bu çözümlere olan güçlü taleplerini dile getirdi. Bu olumlu geri dönüşler bizler için çok önemli, çünkü Mimaki olarak baskı makinesinin ötesinde, dijital tekstil baskı alanında da kapsamlı çözümler sağladığımızı kanıtladık” dedi.

Tekstil standının bir başka gözdesi ise geçtiğimiz aylarda lansmanı yapılan TS55-18OO baskı makinesi oldu. Orta segment üreticiler için yüksek hızlı özellikleri ve mini jumbo roll ile ziyaretçilerin yoğun ilgisini gördü. Stantta bulunan Tx3OOP blanketli ve blanketsiz makineleri, farklı boya teknolojileri sayesinde direkt kumaşa baskı yapabiliyor. Böylece kullanıcıları daha niş ve butik işlere girebiliyor.



Bu içerik 432 defa okundu.