PROMOSYON SHOW SEKTÖRÜN YÜZÜNÜ GÜLDÜRDÜ

PROMOSYON SHOW SEKTÖRÜN YÜZÜNÜ GÜLDÜRDÜ
27-29 Eylül tarihlerinde Pullman Convention Center’da düzenlenen Promosyon Show, promosyon sektörünün farklı bileşenlerini bir araya getirdi.


 

PROMOSYON SHOW İSTANBUL zirvesi, toplam 3OOO m2’lik alanda, tekstilden baskı teknolojilerine, kalemden, elektronik cihazlara kadar kurumsal satın alma alanında faaliyet gösteren ulusal ölçekte 5O’den fazla kuruluşun katılımcı olarak ürün ve hizmetlerini sergileme fırsatı bulduğu bir etkinlik oldu. Etkinlik, planlanış ve organize ediliş biçimiyle de ‘konsept etkinlik’ olarak gerek katılımcı firma temsilcileri, gerekse ziyaretçileri tarafından olukça beğeni topladı. Kendi sektöründe ve alanında bir ilk organizasyon olmasına rağmen yurtiçi ve yurtdışından çok sayıda nitelikli ziyaretçiye ev sahipliği yaparken; yurtdışından gelen promosyon sektörüyle ilgili profesyonellerin ilgisi de PROMOSYON SHOW İSTANBUL ekinliğinin başarısını tasdikledi.

PROMOSYONUN TÜM BİLEŞENLERİ BU FUARDA

PROMOSYON SHOW İSTANBUL, promosyon sektörünün tüm bileşenlerini bir araya getirirken, üretim trendlerini ve teknolojilerini hem katılımcı hem de ziyaretçi açısından değerlendiren, alanında bir ilki gerçekleştirerek, önceden organize edilmiş katılımcı-nitelikli ziyaretçi buluşmalarına ev sahipliği yapan ve bu iki önemli fuar bileşenini fuar ortamındaki tüm konforunu önceden planlayarak (öğle yemeği- ulaşım-sıcak, soğuk içecek-konaklama) hizmet paketine ekleyen, Türkiye’nin ilk sektörel konsept organizasyonu.

KATILIMCI-NİTELİKLİ ZİYARETÇİ BULUŞMALARI

Fuarın en dikkat çekici özelliklerinin başında, katılımcı-nitelikli ziyaretçi buluşmalarının “önceden üzerinde çalışılmış” bir stratejiyle organize edilmiş olması. Kurumsal satın alma profesyonellerinden ajans temsilcilerine kadar uzanan geniş nitelikli ziyaretçi profili, Promosyon Show İstanbul’u benzer etkinliklerle kıyaslandığında ilk sıraya taşıyor.

Promosyon Show İstanbul katılımcıları başka fuarlarda rastlanılamayacak derecede konforlu bir ortama şahitlik ederken, fuarın ilk gününden son anına kadar aradıkları her konfora sahip olmanın memnuniyetini de yaşadı.



Bu içerik 204 defa okundu.