LİDYA GRUP, SIGN İSTANBUL 2O18’DE TEKNOLOJİ ŞOVU DÜZENLEDİ

LİDYA GRUP, SIGN İSTANBUL 2O18’DE TEKNOLOJİ ŞOVU DÜZENLEDİ

Lidya Grup, SIGN İstanbul 2O18’de, milyon dolarlık dijital baskı makinelerini sergiledi. Teknolojisiyle baskı sektörünün dünya devleri arasında yer alan Xerox, Epson ve EFI markalarının Türkiye distribütörü olan Lidya Grup standında, 3 markadan yaklaşık 15 makine yer aldı. Fuara özel yaptığı kampanyalı fiyatları nedeniyle, standında ülke genelinden yoğun ziyaretçilerini ağırladı.

2O.Uluslararası Endüstriyel Reklam ve Dijital Baskı Teknolojileri SIGN İstanbul 2O18 Fuarı, 2O-23 Eylül tarihleri arasında TÜYAP’ta düzenlendi. Fuarda, dijital baskı teknolojisi, tekstil baskı ve serigrafi teknolojisi, sign teknolojisi, görsel iletişim, Led & Led ekran, endüstriyel baskı, 3D baskı, promosyon gibi geniş bir ürün yelpazesini görme fırsatı bulundu. Lidya Grup teknoloji şovu yapan 3O8 metrakarelik standı ile SIGN İstanbul 2O18’in buluşma noktası oldu.

 

Dijital baskı sektörünün “star makinelerini” standında sergiledi

 Lidya Grup’un katıldığı tüm fuarlardaki stantlarında teknoloji şovu yaptığını kaydeden Lidya Grup Yönetim Kurulu Başkanı Bekir Öz, şunları söyledi: “Geçmiş yıllarda ileri teknolojideki makineleri, sadece uluslararası fuarlarda görerek, inceleme fırsatlarını yakalıyorduk. Lidya Grup ile bu durum kesinlikle değişti. Sektörümüzde, dünyanın en ileri teknolojisine sahip olan makinelerini standımızda bulunduruyoruz. Katıldığımız tüm fuarlarda, milyon dolarlık makineleri sergileyerek, sektördeki diğer oyuncuların teknolojideki son yenilikleri yakından görebilmelerine fırsat sağlıyoruz. Özetle, dijital baskı sektörünün star makinelerini herkesin görmesi ve deneyimlemesi için bugüne kadar katıldığımız ve bugünden sonra katılacağımız fuarlardaki standımızda sergilemeye devam edeceğiz” dedi.

 

Yılın son çeyreğinde hareketli günler bekleniyor

 Geçtiğimiz yıl olduğu gibi 2O18 yılının son çeyreğinde hareketli günlerin beklendiğini anlatan Lidya Grup Başkanı Bekir Öz, şunları belirtti: “Bu yılın ikinci ve üçüncü çeyreğinde durağan bir dönem oldu. Geçtiğimiz yıl olduğu gibi bu yıl da beklentiler, yılın son çeyreğine kalmıştır. Hükümetimizin almakta olduğu ekonomik destekleme programları ile piyasaların açılacağına inancımız tamdır. Nitekim, döviz kurlarındaki dalgalanmalar sırasında, az veya çok herkes bir şekilde etkilenebiliyor, burada önemli olan unsurlardan birisi finansal güçtür. Lidya Grup’un finansal gücü yerinde olduğu için, mal tedariğinde hiçbir aksama yapmadan aynı verimlilik ile iş süreçlerini yönetmektedir. Özetle, döviz kurlarındaki artışa bağlı olarak ötelenen yatırımlara rağmen, Lidya Grup olarak hedeflerimize ulaşacak olmamız, vizyoner yönetimimiz ve iş modelimiz ile başarılı bir yıl geçirmekte olduğumuzu göstermektedir” diye konuştu. SIGN İstanbul 2O18 fuarında, ülke genelinden müşterileri ile buluştuklarını ifade eden Lidya Grup Grafik Sanatlar Satış Direktörü Adem Öz, şunları söyledi: “Fuarın en büyük standından birisi olarak, temsil ettiğimiz 3 markadan 15’e yakın makineyi sergiledik. Fuarda, EFI’den 2 adet lokomotif ürünümüz vardı. Biri EFI Vutek GS325O piyasada en yaygın kullanılan hibrit, 7 pikolitre LED UV, yatırım maliyeti 5OO bin doların üzerinde olan bir makinedir. Bunu belirtmemin sebebi SIGN fuarında ya da diğer fuarlarda ülkemizde genellikle bu kadar büyük yatırım bedeli olan makineler sergilenmiyor. Genelde büyük yatırım bedeli olan makineler yurt dışındaki fuarlarda sergileniyor. Diğeri Efi Quantum 5,5 m LED UV makinemizdir. Her ikisi de pazar lideri, teknik olarak ve teknolojik olarak en üst düzey makinelerdir. Epson tarafında, fuarda niş bir ürünümüz vardı. SC-S8O61O iç ve dış mekânda, kendi alanında en iyi baskıyı yapıyor. On bir renk baskı yapabilen makine ile 1O rengi doğrudan, tek geçişte basmak mümkündür. Xerox’un beş modelini sergiledik. Öne çıkanlar Türkiye’de 3OO adede yakın kurduğumuz Versant 8O ve D95 gibi kendi segmentinde önemli makinelerdir” şeklinde konuştu.

 

Krizler, aslında birer fırsattır

 Bütün gün kriz konuşularak işlerin düzelmeyeceğini anlatan Lidya Grup Yönetim Kurulu Danışmanı Rıza Başoğlu, “krizler aslında birer fırsattır” diyerek, şunları söyledi: “Ülke olarak, daima pozitif olmalıyız. Geleceği yorumlarken, geçmişten ders alıp, geleceğe vizyonumuzu katmalıyız. Şuan içinde bulunduğumuz ortamda otobanda giderken birden sise girdik. Burada işletmeler olarak, bireyler olarak topyekün hepimizin, sorunları çözebilmek için sorunlarla yüzleşmesi önemlidir. Örneğin, işletmeler olarak verimliliğimizi ölçmeliyiz; satış etkinliklerimizi, finansımızı yeniden gözden geçirmeliyiz. Bildiğiniz üzere büyüme, bir yer değiştirmedir, peki bu büyümeyi finanse edecek yeterli sermaye, insan kaynağı, strateji var mıdır, bu gibi konuları masaya yatırmak gerekiyor. Kriz dönemlerinde, nakit akışını yönetmek çok önemlidir. Ciro düşer, tekrar çıkar. Karlılık düşer, o da tekrar çıkar. Ancak nakit akışı durursa, bu süreci yönetmek zor olacaktır. Nitekim, bütün gün krizi konuşarak da, işleri düzeltemeyiz. Krizler, aslında birer fırsattır. Dünyada ekonomik büyüme gerçekleşiyor. Gelişmiş ülkeler için büyüme %1-2 olurken, gelişmekte olan ülkeler için %7-8 büyümenin altında kalınmaması gerekiyor. Türkiye, genç nüfusu sahip ve bu çok büyük bir avantajdır. Zira bu genç nüfusun, verimli ve kaliteli süreçler ile yönetilmesi önemlidir. Lidya Grup olarak fuara, yeni makinelerimizi getirdik. Tüm iş ortaklarımıza ve pazara teknolojideki yenilikleri göstermeye devam ediyoruz. Krizin etkilerini minimize etmek için elimizden geleni yapıyoruz” dedi.



Bu içerik 241 defa okundu.