LİTEKS PESENT’E MARKASINA GÖSTERİLEN İLGİDEN MEMNUN

LİTEKS PESENT’E MARKASINA GÖSTERİLEN İLGİDEN MEMNUN

Sign İstanbul Fuarı’nda Pesent’e markası ile ziyaretçilerle buluşan Liteks, ekonomik koşullara rağmen piyasanın ürünlerine gösterdiği ilgiden oldukça memnun. Verimli bir fuar geçirdiklerini dile getiren Liteks Satış Müdürü Uygar Coşkun fuarda tanıttıkları ürünler hakkında bilgi verdi.

Öncelikle fuarla ilgili izlenimlerinizi alabilir miyiz? Bu yıl fuarın katılımcı ve ziyaretçi profilini ve ziyaret yoğunluğunu nasıl değerlendiriyorsunuz?

Liteks olarak Sign İstanbul’a 2O1O’dan bu yana düzenli olarak katılmaktayız ve ağırlıklı olarak iç piyasa kullanıcılarını hedeflemiş olduğumuz bu fuarda Pesent’e markası altında üretmiş olduğumuz dijital baskı kumaşlarımızı tanıtmaktayız. Ülkemizdeki ve çevremizdeki gelişmelere paralel olarak yerli ve yabancı ziyaretçi sayısında geçen yıla göre bir miktar düşüş olduğunu düşünüyorum. Ağırlıklı olarak endüstriyel baskı ve reklam sektöründeki kullanıcıları ve malzeme distribütörlerini standımızda ağırladık.

Firmanız için verimli bir fuar geçirdiniz mi?

Evet, verimli bir fuar geçirdiğimizi düşünüyorum. Gerek halihazırda müşterimiz olan ziyaretçilerden ürünlerimizle ilgili güzel deneyimlerini duymak gerekse de yeni ziyaretçilerin ürünlerimiz hakkındaki olumlu görüşlerini öğrenmek bizi mutlu etti ve yenilikçi ürünler geliştirme konusundaki isteğimizi daha da artırdı.

Standınızda hangi ürünlerinizi sergilediniz?

Ürün yelpazemizin ağırlıklı bölümünü oluşturan doğal ve sentetik kumaşlardan kanvasları; %1OO pamuk, 1OO% keten, pamuk/polyester, pamuk/keten kanvasları standımızda sergiledik. Bunlara ek olarak basılabilir duvar kaplama kumaşı, döşemelik kumaş, karartma (blackout) perdelik kumaş ve ışıklı pano kumaşı ürünlerimizi sergiledik.

Ziyaretçilerin en çok ilgi gösterdiği çözümleriniz nelerdi?

Çift tarafı basılabilir %1OO polyester kumaştan üretmiş olduğumuz su bazlı pigment ve dye mürekkep sistemi kullanan dijital baskı makinelerine uygun olan kanvasımız hakkında ziyaretçilerden çok olumlu görüşler aldık. Digi Premium 166O ürün kodlu bu kanvasımız 28Og/m2 ağırlığa sahip olup 111cm ve 152,4cm eninde üretilmektedir. Özellikle fotoğraf, albüm ve dekorasyon alanında etkinlik gösteren kullanıcıların bu ürünümüze ilgisi yüksekti. Ayrıca Blackout 634 FR kodlu, Latex ve UV baskı için uygun olan karartma (blackout) kumaşı da ilgi gören ürünlerimiz arasındaydı. Bu ürünümüz polyester-pamuk dokuma kumaştan üretilmekte olup; sahip olduğu güç tutuşur ve çok katmanlı fonksiyonel kaplaması sayesinde ışığı engelleyerek karanlık ortamların elde edilmesini sağlar. Otel, gösteri salonu, hastane, eğitim kurumları ya da evler için klasik perde ve ya stor perde olarak karartma (blackout) işlevinin yanı sıra; ses ve ısı yalıtımı sağlamaya yardımcı olarak kaliteli yaşam ortamlarının oluşmasını sağlamaktadır.

Piyasada yaşanan ekonomik olumsuzlukların fuara yansıdığını düşünüyor musunuz?

Ekonomideki olumsuzluğun fuara olan ilginin biraz azalmasına neden olduğunu düşünüyorum ve bu durumu normal karşılıyorum. Döviz bazlı fiyat artışları insanları yatırım ve tüketim anlamında ürküttü. İhracat satışlarımız pek etkilenmedi ama iç piyasadaki dövize bağlı fiyat artışları satışların biraz yavaşlamasına neden oldu. Son kullanıcının artan fiyatlara refleks olarak satın alma kararlarını ertelemesi satışları etkiliyor. Kullanıcılar artık eskisi gibi yüksek stok yapmıyorlar. Örneğin; bir kullanıcı önceden on top kanvas alıyorlarsa, şu an iki topa ihtiyacı varsa sadece onu satın alıyor. Umarım ekonomimizdeki bu türbülans en kısa sürede sonlanır ve işler rayına girer.

Son olarak eklemek istediğiniz noktalar var mı?

Önümüzdeki yıllarda da Pesent’e ürünlerimizle Sign İstanbul fuarına katılarak, reklam ve dijital baskı sektöründeki firmalara yenilikçi ürünlerimizi sunmaya ve kullanıcıların isteklerine göre yeni ürünler geliştirmeye devam edeceğiz.



Bu içerik 137 defa okundu.