LAMPLEX SIGN İSTANBUL FUARI’NDA YENİ BAYİLİK VE DİSTRİBÜTÖRLÜK ANLAŞMALARI GERÇEKLEŞTİRDİ

LAMPLEX SIGN İSTANBUL FUARI’NDA YENİ BAYİLİK VE DİSTRİBÜTÖRLÜK ANLAŞMALARI GERÇEKLEŞTİRDİ

Fuarda ürünlerini tanıtmanın yanı sıra bayilik anlaşmaları gerçekleştirdiklerini dile getiren Lamplex Satış ve Pazarlama Direktörü Rıdvan Alp fuar sonuçlarından memnun olduklarını dile getirdi.

Sign İstanbul Fuarı’nda Lamplex ve Lamcoor (aynalı dekota) ürünlerini sergileyen Lamplex, özellikle kolay kabartma harf ve dekor malzemeleri ile ziyaretçilerin beğenisini topladı. İşçilikten ve zamandan tasarruf edilebilen 2O mm ve 4O mm kalınlıklardaki bu malzemelerin CNC’de kesilip başka hiçbir işlem gerektirmeden uygulanır olması reklamcılar tarafından yoğun ilgi gördü. Lamplex ayrıca fuarda yeni bayilik ve distribütörlük anlaşmaları da gerçekleştirdi.

Fuarın ziyaretçi sayısının geçmiş yıllara göre düşük olduğunu beliren Lamplex Satış ve Pazarlama Direktörü Rıdvan Alp, katılımcı sayısında da yaşanan bu düşüşe neden olan ekonomik olumsuzlukların yatırım kararlarını etkilediğini dile getirerek sözlerine şu şekilde devam etti: “Piyasadaki ekonomik koşullar ister istemez fuara yansıdı. Gelen ziyaretçiler ilk etapta olmasa da ileriki zamanlarda yatırım kararı alacaklardır ancak gördüğümüz kadarıyla yatırımlarında ekonomik tasarrufu ön plana alacaklardır.”

Alp, sözlerine şu şekilde devam etti: “Malum üretim maliyetleri arttı ve faizler yükseldi. Her firma kendi iç dengelerini gözeterek vadelerini ayarlamalı; eskisi gibi ucu açık vadeler olmamalı. Dolayısıyla bu piyasa şartlarında ayakta kalabilmek için gerekli olan önlemleri almalıyız.”



Bu içerik 121 defa okundu.