CAN DISPLAY REKLAM İSTİKRARLI VE GÜÇLÜ İTHALAT ANLAYIŞINI SÜRDÜRÜYOR

CAN DISPLAY REKLAM İSTİKRARLI VE GÜÇLÜ İTHALAT ANLAYIŞINI SÜRDÜRÜYOR

Sign İstanbul Fuarı’na katılan Can Display Reklam firmasının İthalat ve İhracat Müdürü Seçgin Dağcan, daha istikrarlı ve güçlü ithalatı ile mevcut ve potansiyel yurtiçi ve yurtdışı müşterileriyle bir araya gelme imkanı buldukları Sign İstanbul Fuarı’nda verimli bir fuar geçirdiklerini dile getiriyor.

Öncelikle fuarla ilgili izlenimlerinizi alabilir miyiz? Bu yıl fuarın katılımcı ve ziyaretçi profilini ve ziyaret yoğunluğunu nasıl değerlendiriyorsunuz?

Fuara katılımın geçmiş yıllara göre elbette daha az olduğunu gözlemledik; ancak mevcut ekonomik koşullara rağmen fuarda daha köklü ve sektörün lider firmaları yer alıyordu. Bu bağlamda ziyaretçiler de daha sonuç odaklı bir profile sahipti.

Firmanız için verimli bir fuar geçirdiniz mi?

21 yıllık geçmişe sahip olan firmamız için Sign İstanbul Fuarı her şeye rağmen verimli bir fuar oldu. Bu zorlu ekonomik süreçte daha emin adımlarla, daha güçlü ve istikrarlı ithalat anlayışımız sayesinde ziyaretçilerimizden de takdir topladık. Fuarda mevcut ve potansiyel yurtiçi ve yurtdışı müşterilerimizle bir araya gelme imkanı bularak yoğun bir fuar geçirdiğimizi düşünüyoruz.

Standınızda hangi ürünlerinizi sergilediniz?

Ağırlıklı olarak ithal ettiğimiz ürünlerimiz içerisinde; aynalı pleksiglass, dekota, one way vision ve baskı vinillerinin yanı sıra yerli üretim olan Optimum Bagü firmasının Maxima Inno S geniş formatlı dijital baskı makinesini ziyaretçilerin beğenisine sunduk. Fuarda özellikle ithal ürünlerimiz çok talep gördü; biz de ziyaretçilere ithal ürünlerimizin kalitesi ve uygun fiyatları sayesinde işlerini daha karlı bir konuma getirebileceklerini göstermiş olduk.

Son olarak eklemek istediğiniz noktalar ve sektöre iletmek istediğiniz bir mesajınız var mı?

Mevcut ekonomik olumsuzlukların ülkemizin istikrarını bozmayacağını düşünerek tüm sektörün aynı heyecanla işlerine sarılıp çalışmalarına devam etmelerini istiyoruz.



Bu içerik 122 defa okundu.