İSTANBUL REKLAM SIGN İSTANBUL’A YENİLİKLERLE GELİYOR

İSTANBUL REKLAM SIGN İSTANBUL’A YENİLİKLERLE GELİYOR

Sign İstanbul Fuarı’na kurulduğu ilk yıllardan bu yana katılan İstanbul Reklam, bu yıl bir kez daha geniş ürün yelpazesini sergileyeceği standı ile ziyaretçilerin üretim ihtiyaçlarına farklı malzeme ve makineler ile çözüm sunacak. Biz de Firma Sahibi Şaban Beyler ile görüşerek fuar hakkında düşüncelerini aldık.

Bu yıl fuar 2O’inci kez kapılarını açıyor. Fuara kaç yıldır katılıyorsunuz? Sign İstanbul’un sektördeki konumu ve gelişimi hakkında değerlendirmelerinizi alabilir miyiz? Sign İstanbul bugüne kadar firmanıza ne gibi katkılar sağladı?

İstanbul Reklam olarak 18. kez fuara katılıyoruz. Fuar başlangıç yıllarında katılımcı bulmakta ve ziyaretçi çekmekte zorluklar yaşadı. Sektörümüz zaman içinde fuarın önemini anladı. Fuar uzun yıllardır başarılı bir şekilde devam ediyor. Bizler fuarın canlanmasını sağlarken, fuar da bizim sektörde daha iyi tanınmamıza büyük katkılar sundu. Bugüne kadar İstanbul Reklam olarak fuarda birçok seminer düzenledik, uygulama atölyeleri kurduk. Bu şekilde ziyaretçileri bilgilendirdik. Bundan sonra da bilgilendirmeye devam edeceğiz.

Fuarda sergileyeceğiniz ürün grupları nelerdir?

Firma olarak sektörümüzdeki yenilikleri, gerek araştırma ve geliştirme faaliyetlerimiz, gerekse yurtdışı fuarlarını ziyaret ederek ve yeni ürünleri kendi bünyemize katarak müşterilerimize sunmaya çalışıyoruz. Bu fuarda da, Konica ve Epson kafa kullanan 16O cm’den 5 metreye kadar birçok farklı ölçüde makine sergileyeceğiz. Ayrıca lazer makineleri, CNC Router tezgahlarını, laminasyon ve birçok farklı atölye makinelerini sergilemeyi düşünüyoruz. Bu fuarda Epson makinelerimizde farklı ölçüler ile daha çok müşteriye ulaşmayı hedefliyoruz. Ayrıca teknolojinin ve zamanın ilerleyişine göre her ürünümüzde değişim, gelişim ve yenilikler olması zorunludur.

Yılın ilk yarısı firmanız için nasıl geçti? Yılın geri kalanı için beklentilerinizi ve öngörülerinizi öğrenebilir miyiz? İstanbul Reklam olarak yeni projeleriniz var mı?

2O18’in ilk altı ayını çok başarılı geçirdik; malzeme ve makine satışlarımız beklentimizin üzerindeydi. Ülkemiz bugüne kadar birçok kriz yaşadı. Sektörümüz adına yaşanan en büyük kriz 1984 ya da 1985’teki tabela, duvar ve cam yazılarına ilan ve reklam vergisi konmasıydı. İkinci büyük krizimiz ise 1O yıl sonra vergilerin çok büyük oranda arttırılmasıydı. Bugün de ülkemizde yaşanan döviz krizinin geçici olduğunu düşünüyorum. Yakın dönemde TL hak ettiği yere oturur. İstanbul Reklam olarak önümüzdeki süreçte planladığımız projeler mevcut. Piyasaların stabil hale gelmesini bekliyoruz. Öncelikle ihracat ağırlıklı işler düşünüyoruz.

Son olarak sektöre iletmek istediğiniz bir mesajınız var mı?

Hareketli, renkli, hem güzel hem de zor bir işimiz var. Benim sektördeki meslektaşlarıma önerim geleceğe umutla bakmaları: Yenilikleri hep takip edin. Eve, arsaya, arabaya, lükse değil işinize yatırım yapın. Herkese başarılar diliyorum.



Bu içerik 358 defa okundu.