TECPRO SİGN İSTANBUL FUARI’NA EPSON’UN ZENGİN ÜRÜN ÇEŞİDİYLE VE ETKİLEYİCİ BİR KONSEPTLE KATILIYOR

TECPRO SİGN İSTANBUL FUARI’NA EPSON’UN ZENGİN ÜRÜN ÇEŞİDİYLE VE ETKİLEYİCİ BİR KONSEPTLE KATILIYOR

EPSON’un tekstil yazıcılarında Türkiye’nin tek distribütörü olan Tecpro Bilgi Teknolojileri, 2O-23 Eylül tarihleri arasında katılacağı Sign İstanbul 2O18 Fuarı’nda tekstil ve hazır giyim sektörüne yönelik çözümlerin yanı sıra farklı zemin ve malzemelere yapılmış baskılarını da ziyaretçileriyle paylaşacak. Firmanın fuarda odak noktasını süblimasyon tekstil baskısı oluşturacak.

Türkiye’nin önemli dijital baskı teknolojileri tedarikçilerinden Tecpro, 2O-23 Eylül tarihlerinde gerçekleştirilecek olan Sign İstanbul Fuarı’nda bu yıl da yerini alıyor. Firmanın tekstil ve hazır giyim sektörüne yönelik çözümlerin yanı sıra farklı zemin ve malzemelere yapılmış baskılarını da ziyaretçileriyle paylaşacak olan Tecpro’nun fuarda odak noktasını süblimasyon tekstil baskısı oluşturacak. Firmanın çalışmaları ve fuara yönelik beklentileri hakkında Tecpro Bilgi Teknolojileri Genel Müdürü İbrahim İlhan şunları paylaştı: “Başta Epson olmak üzere baskı ve görüntüleme çözümleriyle Sign İstanbul 2O18’de en son çözümleri sunacağız. Standımızda direkt kumaşa ve pamuklu yüzeylere baskı çözümlerimiz ve uygulamalarımızın yanı sıra, farklı zemin ve malzemelere yapılmış baskı numunelerimizi sunma fırsatı bulacağız. Epson F21OO modelinin yeniliklerini ve 16Ocm transfer baskı makinemiz F93OO modelini çalışır halde ziyaretçilerimizle buluşturacağız.” İlhan ayrıca, çok yönlü bir süblimasyon baskı makinesi olan F93OO’ün yüksek hacimli üretimler için ideal olduğunu belirtti.

Süblimasyon baskı deyince akla ilk önce transfer kağıdı ile kumaş üzerine transfer işleminin geldiğini söyleyen İlhan, bu baskının sadece konfeksiyon alanı ile sınırlı olmadığını kağıt, ahşap, metal, alüminyum, plaka ve porselen gibi çok farklı materyallere yapabilmenin kapasite ve yaratıcılığı arttırdığını bunun da işletmelere pazarda daha büyük avantaj sağladığını söyledi.

Her fuar döneminde olduğu gibi, bu yıl da fuara özel kampanyalarının olacağını belirten İlhan, “Bu kampanyalardan bazıları sadece fuar günlerini kapsarken bazıları da fuar ziyaretçilerinin karar aşamalarını göz önüne alarak fuar bitim tarihinden sonraki belli bir tarihe kadar geçerli olacak” dedi. Baskı sektörünün gelişimi açısından bu tip niş fuarların önemli olduğunu söyleyen İbrahim İlhan, Sign İstanbul Fuarı’na yıllardır katıldıklarını ve fuarı ilgiyle takip ettiklerini hatırlattı. Fuarda ziyaretçilere teknik bilgilerin yanı sıra bu makinelerle neler yapılabileceğini göstermek istediklerini vurgulayan İlhan, fuarda mevcut müşterilerin yanı sıra; özellikle tekstil ürünleri üreticileri, forma üreticileri, butik hediyelik eşya üreticileri ve promosyoncularla buluşmayı hedeflediklerini açıkladı.

 

Pazarda sağlam adımlarla ilerlemeye devam…

Tecpro Bilgi Teknolojileri’nin verdiği hizmet ve çözümlerle pazarda sağlam adımlarla ilerlediğini dile getiren İbrahim İlhan, önceliklerinin kaliteli baskı ve satın alma sonrası hizmetlerde güvence arayan müşterilere ulaşmak olduğunu yineledi. İlhan konuyla ilgili şunları söyledi: “Üreticimiz Epson, bildiğiniz üzere Piezo kafa yapısının yaratıcısıdır ve tekstil baskı ürünlerine yönelik geliştirdiği yeni baskı kafaları ile son derece başarılı sonuçlar almamızı sağlar. Müşterilerimiz Tecpro’nun kesintisiz satış sonrası hizmetlerinden ve kurumsal servis güvencesinden faydalanıyorlar. Her memnun müşteri bize birçok yeni müşterinin kapısını açıyor.” İlhan, temel hedeflerinin birçok bileşeni olan süblimasyon transfer baskı işinde komple çözüm sunmak olduğunu belirtti. İlhan bu alandaki çalışmaları yürütmek için faaliyete geçirdikleri EPSON Demo Merkezi’nin müşteriler tarafından büyük bir beğeni kazandığını aktardı. İbrahim İlhan sözlerini şöyle bitirdi: “İlgili kitle bildiği iş kolunda, kendi ortamında ve aynı dili konuşan uzman kadromuz eşliğinde tüm baskı denemelerini satış öncesinde alabiliyor. Müşterimizin ürünü satın almadan önce onu her yönüyle test etmesini ve denemeler yapmasını tercih ediyoruz. Çünkü markamızın ve firmamızın farklılığı bu süreçte ortaya çıkıyor” dedi.



Bu içerik 414 defa okundu.