MİMAKİ EURASİA 2018'İN İLK YARISINDA PAZAR BEKLENTİLERİNİ REALİZE ETTİ

MİMAKİ EURASİA 2018'İN İLK YARISINDA PAZAR BEKLENTİLERİNİ REALİZE ETTİ

2O18 yılının ilk yarısında pazarda hedeflediği başarı grafiğini elde eden Mimaki Eurasia, endüstriyel reklam sektöründeki büyümeye paralel bir pazar gücünü yakaladı. Realize olan büyüme oranları endüstriyel reklam, grafik ve tekstil baskı alanlarında kendisini gösterdi.

Dijital baskı endüstrisinin en önemli teknoloji tedarikçi markası Mimaki, sektörel yöndeki eğilimleri destekliyor. 2O17 yılındaki yeniden yapılanma sürecini tamamlayan Mimaki Eurasia, son kullanıcılarıyla güven tazeledi. Endüstriyel boyuttan start-up işlere kadar geniş bir ürün yelpazesine sahip olan firma, 2O18 yılının ilk 6 ayı için belirlediği pazar hedeflerine ulaşarak, başarılı bir ilk yarı elde ettiğini açıkladı. Mimaki Eurasia dijital baskı ve dijital tekstil baskısı başta olmak üzere birçok uygulama alanına dönük çözümleriyle hem kullanıcı sayısını arttırdı hem de mevcut kullanıcılarıyla ilişkilerini daha ileri boyutlara taşıdı.

Mimaki Eurasia Bölge Satış Müdürü Burak Kaftanoğlu; “2O18 yılının pazarın gelişimini sürdürdüğü bir yıl olmasını öngörüyorduk ve ilk yarı itibariyle böyle de oldu. Realize olan sonuçlar, endüstriyel reklam, grafik ve tekstil baskı segmentlerinde özellikle dikkat çekici seviyeleri gösteriyor” dedi. Mimaki Eurasia’nın Türkiye çapındaki tüm dijital baskı işiyle uğraşan kullanıcılara ulaşmak için yoğun çalışmalar gerçekleştirdiğini söyleyen Kaftanoğlu, pazarın geneline ulaşma ve tüm segmentlerine yayılma konusunda ciddi adımlar attıklarını belirtti. Kaftanoğlu; “Mimaki endüstriyel, orta ve başlangıç düzeylerine dönük onlarca dijital baskı çözümüne sahip. Ürün portföyümüz her yıl genişlemesini sürdürüyor. Örneğin geçen yıl pazara sunulan dijital tekstil baskı makinemiz Tiger 18OOB’nin bu yıl bir üst versiyonunu pazara tanıttık. Genişleyen ve gelişen ürünlerimizle pazarda gerçek anlamda liderliği elimizde tutuyoruz. Bu ise kullanıcılarımıza kalite ve fiyat avantajını birlikte sunuyor” dedi.

Yatırımlar fiya ta duya rlı hale geliyor

Endüstriyel reklam endüstrisinde ve diğer dijital baskı segmentlerinde bu dönemde yatırımlar fiyata daha duyarlı hale gelmeye başladı. Burak Kaftanoğlu özellikle endüstriyel reklam ve açık hava uygulamaları için yoğun talep aldıklarının altını çizdi. Kaftanoğlu, uygun fiyatlı ve hızlı baskı işlerine talebin arttığına dikkat çekerek, sözlerini şöyle sürdürdü; “2O18’in önemli bir yıl ve yatırımcılar önlerini görmek için yılın ilk yarısında daha sağlam adımlarla ilerlemeyi tercih ettiler. Çok önemli işler alanlar yatırımlarını hızlı bir şekilde gerçekleştirdi. Gerçekleşen satış rakamları bize güçlü bir potansiyel olduğunu gösteriyor. 2O18 yılının ikinci yarısında, bu potansiyelle birlikte pazarda ciddi satış rakamlarına ulaşmayı hedefliyoruz.” Burak Kaftanoğlu, 2O18’in ikinci yarısında özellikle endüstriyel tip dijital baskı makinelerinin satış adetlerinin artmasını beklediklerini kaydetti. Mimaki’nin lider olduğu dijital baskı endüstrisinin yanı sıra 3D baskı alanında da yeniliklere imza attığını hatırlatan Kaftanoğlu; “3D baskıda inovasyona yön veren ve pazarda oyunun kurallarını değiştirecek 3DUJ-553’nin de pazarlama çalışmalarımızı artıracağız. Hızla gelişen 3D baskı pazarı yeniliklere oldukça açık. Mimaki bu modeli ile 3D baskı sektörüne daha önce sahip olmadığı özellikler sağlıyor” diye konuştu.

SIgn İstanbul ve FESPA EurasIa 2O18’e Mimaki Eurasia’nin Yenilikleri Damga Vuracak

Mimaki Eurasia’nın Türkiye’nin iki önemli baskı endüstri fuarı Sign İstanbul ve FESPA Eurasia’ya katılacağını açıklayan Burak Kaftanoğlu, her iki fuarın da kendileri için önemli olduğunun altını çizdi. Endüstriyel reklam, grafik, tekstil baskı, promosyon baskı ve benzeri onlarca alan için Mimaki’nin geliştirdiği inkjet çözümlerin bu fuarlarda sergileneceğini dile getiren Kaftanoğlu, ayrıca yan sektör fuarlarını da mercek altına aldıklarını açıkladı.

Kaftanoğlu sözlerini şöyle bitirdi; “Dijital baskı günlük hayatın her alanına girmiş durumda ve sürekli yeni alanlara yayılıyor. Bu nedenle artık uygulama alanlarımıza dönük fuarları da yakından inceliyoruz. Önümüzdeki dönemde Mimaki Eurasia olarak bizleri çok farklı fuarlarda ve etkinliklerde görebilirsiniz. Kullanıcılarımızla kendi fuarlarımızda değil, onların uzmanlık fuarlarında buluşmayı planlıyoruz. Ayakkabı, cam, promosyon, yönlendirme ve benzeri onlarca yan sektörün dijital baskı potansiyeli göz önüne alındığında, bu fırsatı kaçıramayız.”



Bu içerik 623 defa okundu.