17 Ekim 2017 Salı 17:45
English Page
Karakter boyutu : 12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
13 Temmuz 2016 Çarşamba 15:56

Canon, Drupa 2016’da Dijital Baskının Sınırlarını Zorladı

Canon, Drupa 2016’da portföyündeki yenilikçi ürünlerini sergilerken, dijital baskıda gelinen son noktayı canlı örneklerle tanıttı. Ziyaretçiler Canon’un tüm baskı ürünlerini bir arada görüp inceleyebilme fırsatı yakaladı.
Canon, Drupa 2016’da Dijital Baskının Sınırlarını Zorladı

Görüntüleme çözümlerinde dünya lideri Canon, 31 Mayıs - 10 Haziran tarihleri arasında Düsseldorf’ta düzenlenen drupa 2016 Fuarı’nda, kapsamlı ve giderek genişleyen portföyündeki teknolojik yeniliklerini sergiledi. Canon, baskı hizmeti sağlayıcılarının işlerindeki potansiyeli açığa çıkarmalarında onlara nasıl yardımcı olduğunu gözler önüne serdi.

Canon, üretim baskısı alanına giriş yapmasının üzerinden 10 yıl bile geçmeden, baskı hizmeti sağlayıcılarına geliştirilmiş dijital çözümler sunan en önemli marka haline geldi. Canon, kendisine ait üçüncü taraf iş akışları ve sonlandırma çözümleri tarafından desteklenen, pazarda öncü son teknolojili tabaka beslemeli toner ve inkjet baskı makineleri, kesintisiz beslemeli inkjet baskı makineleri, rulo ve flatbed geniş formatlı baskı makineleri sunabiliyor.

Canon’un drupa 2016 Fuarı’ndaki standında üretim baskısı çözümlerine ait portföyünün tamamından örnekler, 25’ten fazla farklı canlı üretim iş akışı ile entegre bir şekilde görülebildi. Ziyaretçiler, baskı makinelerinin kapasitelerinin canlı bir şekilde gösterildiği ortamda, 300’den fazla baskı uygulamasından işlerinde kullanmak üzere ilham aldılar.

Canon Avrupa Başkan Yardımcısı Jeppe Frandsen Drupa 2016’yı şöyle değerlendiriyor: “Canon’un üretim baskı pazarına girdiği ilk günden bu yana, dijital teknoloji ile yapılabileceklere dair sektörde kanıksanmış algılara meydan okumak üzere hareket ettik. Matbaalara sınırlarını zorlamaları için ilham vermek için teknolojik inovasyon ve uzmanlıkla onları desteklemek üzere çalıştık. Sektörde uzun vadeli planlarımız ve girişimlerimiz var. Müşterilerimizin daha iyi işler kurmaları için onlara yenilikçi dijital teknolojiler sunmaya devam edeceğiz. Drupa 2012’den bu yana inkjet ve geniş format dahil portföyümüzü oldukça genişlettik. Bugün, Canon sektörde mevcut en geniş çözüm portföyünü sunuyor. Drupa 2016 Fuarı’nda da, dijital baskının farklı kalite spektrumunda hemen hemen her uygulamada kullanılabilecek bir seçenek olduğunu gösterme şansı yakaladık.”

Teknolojik yenilikler

Canon’un sürekli hale getirdiği Ar-Ge yatırımları, portföyün tüm alanlarında yeni nesil ürün serilerinde kendini açıkça gösteriyor. Canon’un drupa 2016 Fuarı’nda tanıtılan her yeni ürünü, en iyi kaliteyi, iyileştirilmiş medya çeşitliliğini ve daha yüksek verimliliği sunuyor. Böylece şirketin baskı hizmeti sağlayıcılarını desteklemeye dönük odaklanmasını yansıtıyor.

Canon’un en temel ürün inovasyonları şöyle:

• Baskı makinesinin kapasitesini yüksek kaliteli grafik sanatları uygulamalarını da içerecek şekilde genişleten yeni Chromera mürekkeplerin kullanıldığı Océ ColorStream 6000 Chroma kesintisiz inkjet baskı makinesinin küresel lansmanı;

• Geniş bir medya seçeneği aralığında en yüksek toner verimliğini sunan Canon imagePRESS C8000VP modelinin 2015 sonbaharında piyasaya sunulan başarılı imagePRESS C10000VP modelinden hemen sonra gerçekleşen lansmanı;

• Océ VarioPrint i300 yaprak inkjet baskı makinesi için standart ofset kuşe medyada yüksek kalitede renk üretimi sağlayan yeni ColorGrip seçeneğinin ve yeni mürekkeplerin küresel lansmanı;

• Düz yataklı geniş formatlı baskı makinesi Océ Arizona 2200 serisi, yeni Océ Arizona 1200 serisi ve Océ ColorWave 910 ile birlikte küresel lansmanı;

• Şubat 2015’te lanse edilen standart ofset medya üzerine baskı için optimize edilmiş Océ ImageStream 2400 kesintisiz beslemeli inkjet baskı makinesinin ilk kez kamuya açık şekilde sergilenmesi.

Canon’un genişleyen 3D baskı tekliflerini yansıtacak şekilde kısa bir süre önce duyurduğu Materialise ile ortaklığı sonrasında, Materialise Magics iş akışı yazılımlarıyla birlikte çalışır halde birçok sistem gösterildi.

Canon, Prototip inkjet baskı makinesini tanıttı

drupa 2016 ziyaretçileri Voyager diye adlandırılan, Canon’un Prototip Yeni Nesil Üretim Inkjet Fotoğraf Baskısı Makinesi’nin canlı sunumlarını ilk kez görme şansına da sahip oldu. Hala geliştirme aşamasında olan bu B2+ baskı makinesinin fotoğraf kalitesindeki inkjet çıtayı yeniden belirliyor.

Canon standı 7 bölgeye ayrıldı

Ziyaretçilerin alanda kolay bir şekilde gezinmeleri için Canon’un standı, Canon müşterilerinin iş alanlarını yansıtacak şekilde birbirinden rahatça ayırt edilebilecek yedi bölgeye ayrıldı: Ticari baskı; işlemsel ve doğrudan posta dahil ticari iletişim; kitap, dergi ve gazeteler dahil yayıncılık; reklamcılık ve kreatif baskı; 3D baskı dahil fonksiyonel/endüstriyel baskı; paketleme ve fotoğraf ürünleri.

Standa yayılan bu 7 bölgenin her birinde çeşitli canlı iş akışları sergilendi. Canon’un müşterilerini, uçtan uça çözümlerle destekleyip yüksek kaliteli sonlandırılmış ürünler sunma ilkesi, yirminin üzerinde teknoloji ortağına ait geniş iş akışı çözümü, medya işleme ve sonlandırma ekipmanı seçenekleriyle yedi bölgenin hepsinde kendini gösterdi.

drupa 2016’da Plockmatic ve BDT ile kurulan yeni ortaklıklar da duyuruldu. Her iki şirkete ait çözümler, Canon standındaki Canon’un imagePRESS renkli üretim baskı makineleri ile birlikte yer buldu.

Standın merkezindeki Çözümler ve Danışmanlık Merkezi’nde iş akışı, renk yönetimi ve iş geliştirme araçları dahil Canon’un derin teknik uzmanlığına ve çözüm tekliflerinin derinliğine dair gözlemler sunuldu.

#UNLEASHPRINT

#UNLEASHPRINT etiketi ve renkli kampanya grafikleri Canon’un drupa 2016’daki standının ve Messe Düsseldorf’un her yerinde dikkat çekici şekilde yer aldı. Canon, matbaacıları yeni fırsatları yakalamak üzere cesaretlendirmek amacıyla gerçekleştirilen uzun vadeli bir kampanya dönemini başlattı.

Jeppe Frandsen, şöyle konuşuyor: “drupa 2016’da baskı hizmeti sağlayıcılarına ‘baskının potansiyelini gerçek anlamda açığa çıkarmaları’ için teknolojik yenilikle sınırlı kalmayıp bunu ticari modellerini dönüştürme ve müşterilerine yaratıcı ve hatta mevcut planları tamamen değiştirecek fikirlerle ilham verme çabasıyla bir araya getirmeleri gerektiğini gösterdik. Başarının anahtarı bize göre çevrenizi güvenilir ve sizinle aynı düşünce yapısına sahip olan ortaklarla donatmaktır. Canon, her baskı işletmesinin tercih edilen ortağı olmayı, onların potansiyellerinin tamamını yeniden tasarlayıp hayata geçirmelerine yardım etmeyi amaçlamaktadır.”

Bu haber toplam 2290 defa okunmuştur
Etiketler: ,
Tüm Hakları Saklıdır © 2013 SignGraphic | Kaynak gösterilse dahi izinsiz içerik kopyalanamaz.