Polin Yapı Genel Müdürü Raşit İnmez: FESPA'da Ağırlıklı Olarak Levhalarımızı Tanıttık

Polin Yapı Genel Müdürü Raşit İnmez: FESPA'da Ağırlıklı Olarak Levhalarımızı Tanıttık
Ülkemizde ilk defa düzenlenen FESPA Eurasia Fuarı’nı oldukça iyi buldum. Fuara iş odaklı gelen müşteri sayısının da fazla olduğunu gözlemledim.


Ülkemizde ilk defa düzenlenen FESPA Eurasia Fuarı’nı oldukça iyi buldum. Fuara iş odaklı gelen müşteri sayısının da fazla olduğunu gözlemledim. Bu fuarın daha da gelişeceğini ve başarılı olabileceğini düşünüyorum. Güçlü teknolojilere sahip yabancı markaların burada olduğunu gördüm. Bunlar ülkemiz için de sektörümüz için de birer artıdır.

FESPA’da kağıt panellerimizi ilk kez tanıttık.

Bu fuar ile birlikte kağıt petek panellerimizi ilk defa tanıtma fırsatı bulduk. Hızla büyüyen reklam sektöründe levha ve board olarak kullanılan hafif köpük panelleri ziyaretçilerimizin beğenisine sunduk. Bu ürünlerimiz de yoğun ilgi ile karşılandı. Bu ürünlerimiz levhalar içerisinde en hafifi diyebiliriz. İç mekana yönelik bir üründür ve direkt baskıya uygun bir malzeme olup fiyat olarak da caziptir. Bu ekonomik bileşenler bir araya geldiği zaman müşteriler açısından oldukça avantajlı bir sonuç ortaya çıkıyor.

Polin Yapı, birçok sektöre hitap eden ürünlere sahip.

Fuara katılış amacımız, ürünlerimizi tanıtarak müşterilerimizle buluşturmaktı. Distribütörü olduğumuz firmaların ürünlerini ve ağırlıklı olarak da levhalarımızı sergiledik. Tüm plastik levhalarımızı, aynı zamanda Uzakdoğu’dan getirmiş olduğumuz reflektif folyo ve lümen ürünlerimizi bu fuarda tanıtma imkanı bulduk. Firmamız hem endüstriyel sektöre, hem de tüm reklam sektörüne hitap etmektedir. Ayrıca çok farklı sektörlere de malzeme satıyoruz.

Ancak fuarlar bazında baktığımızda ise sadece reklam sektörünün fuarlarında yer alıyoruz. Diğer sektörlerin fuarlarına katılmıyoruz. Fakat bu konuyu gelecek planlamalarımıza belki dahil edebiliriz. Biz pazarlama firmasıyız. İthal ettiğimiz ürünleri müşterilerimiz ile buluşturmak en büyük hedefimiz. Anadolu’da yer alan müşterilerimiz ile daha fazla bir araya gelmek ve daha yaygın olmak istiyoruz.



Bu içerik 11539 defa okundu.