VİRA DİJİTAL NUTEC INKJET MÜREKKEPLERİ İLE SIGN İSTANBUL’DAYDI

VİRA DİJİTAL  NUTEC INKJET MÜREKKEPLERİ İLE  SIGN İSTANBUL’DAYDI
19-22 Eylül tarihlerinde düzenlenen Sign İstanbul Fuarı’na katılan Vira Dijital, NUtec dijital baskı mürekkeplerinin tanıtımını gerçekleştirdi. Yeni D20 GF (Eco Solvent Kokusuz Spectra Starfire mürekkebi) ve A20 HYB (Kyore ve Ricoh Gen 5 baskı kafalarına uygun esnek UV Mürekkebi) ve diğer serilerini tanıtan firma, sektörden gördüğü yoğun ilgiden memnun. Biz de firmanın Genel Müdürü Barkın Övüç ile bir araya gelerek fuarla ilgili değerlendirmelerini aldık.


Öncelikle fuara dair genel değerlendirmenizi alabilir miyiz? Bulunduğumuz piyasa koşulları çerçevesinde fuarı nasıl buldunuz?

Fuarımız bu yıl ciddi bir talep gördü ve gerek yurtiçi gerekse yurtdışı ziyaretçilerin ürünlerimize olan ilgisi açısından başarılı bir organizasyon oldu. Genel olarak kalabalık bir fuar olmamasına rağmen, ilgili ve potansiyel ziyaretçilerin talep gösterdiği, hedefe yönelik görüşmelerin verimli olduğu bir fuardı. Ziyaretçi sayısından daha önemli olan konu doğru kişilerle irtibata geçebilmek bizim için daha önemliydi.

Fuar firmanız adına nasıl geçti? Fuarda sergilediğiniz ürün grupları hakkında bilgi alabilir miyiz? Fuarda ilk kez lanse ettiğiniz yenilikler oldu mu?

Yurtiçi ve yurtdışından ürünlerimize yoğun bir talep ile karşılaşmak bizleri ziyadesi ile memnun etti. Satış ve siparişe dönen birçok yeni bağlantı kurduğumuz için memnunuz. Biz bu fuara NUtec inkjet dijital baskı mürekkeplerimizin tanıtımını yaptığımız bir stant ile katıldık. Sektörde kalitesini ve standartlarını belirlemiş bir ürün grubu olması, ayrıca dünya üzerinde tanınması vesilesi ile yoğun bir ilgi vardı. Yeni ürünlerimiz D20 GF (Eco Solvent Kokusuz Spectra Starfire mürekkebi), A20 HYB (Kyore ve Ricoh Gen 5 baskı kafalarına uygun esnek UV Mürekkebi) ve diğer serilerimiz yoğun talep gördü.

Üreticinin hammadde anlamında dışa bağımlı olduğu ve ithalat ağırlıklı bir sektör olarak, sizce mevcut ekonomik koşullardan en az etkilenmek için ne yapılmalı? Bu konuda hem malzeme ve makine üretici ve tedarikçilerin, hem de reklam üreticisinin alması gereken önlemler neler olmalı?

Üretim yapmak yeterli değil. Doğru olan ürettiğiniz ürünün kalite anlamında rekabetçi olup, doğru fiyatla pazara sunulabilmesi. Doğru fiyat, en ucuz fiyat demek değil. Maksimum verimliliği sağlamak için global kalite standartlarına uygun ürünleri katma değeri yüksek hale getirerek pazara sunmak gerekiyor. Ancak bu şekilde güçlü bir ekonomiye sahip olabilmek, dış piyasalarda ve yabancı para birimleri karşısında daha az kırılgan bir yapıya ulaşmamızı sağlayabilir.

Son olarak okuyucularımıza ve sektöre iletmek istediğiniz bir mesajınız var mı?

Sektörümüze ve ülkemize değer katmak amacında olan biz ve bizim gibi sektör mensuplarımızın katkılarını bekliyoruz. Bu vesile ile size ve tüm sektör mensuplarına teşekkür ederiz.



Bu içerik 345 defa okundu.