ZİNCİR OTELLER LİDYA GRUP İLE İŞBİRLİĞİ YAPIYOR

ZİNCİR OTELLER LİDYA GRUP İLE İŞBİRLİĞİ YAPIYOR

Ülkemizdeki zincir oteller, dijital baskı makinelerinde Lidya Grup ile yoluna devam ediyor. Lidya Grup tarafından, turizm sektöründeki IT birimleri yöneticilerine, tesislerin ihtiyacı olan yazısı sayısı ve bunların konumlandırılmasına ilişkin destek veriliyor. Süreç ilerledikçe, çözüm sunma konusunda Xerox markası ve dijital baskı sektörü lideri Lidya Grup’un hizmet kalitesi tercih edilerek, işbirliği yapılıyor.

LİDYA GRUP, DÜNYA STANDARTLARININ ÜZERİNDE HİZMET VERİYOR

Global markaların, Lidya Grup’un dünya standartlarının üzerinde verdiği hizmetin kalitesini bildiğini kaydeden Lidya Grup İzmir Bölgesi Kurumsal ve Grafik Sanatlar Satış Müdürü Ertan Uzun, şunları söyledi: “Turizm sektöründeki hizmet kalitesi, yerli ve yabancı müşterilerine en hızlı ve en sorunsuz hizmeti verebilmekten geçiyor. Bizler de bunun farkında olarak, müşterilerimizin beklentilerine nasıl karşılık vereceğimizi anlatıyoruz. Karşılaşabilecekleri her senaryo ve bunun karşısında Lidya Grup olarak nasıl aksiyon aldığımızı ve sunduğumuz çözümleri gerçek örneklerle aktarıyoruz. Sonuç olarak turizm sektörü yöneticileri, bu görüşmeler sonunda Lidya Grup’u ve Türkiye distribütörlüğünü yaptığı markaları seçiyorlar. Dünya standartlarının üzerinde verdiğimiz hizmet kalitesiyle, sektörümüzün liderleriyiz” dedi.

LİDYA GRUP, MÜŞTERİLERİNİN İHTİYAÇLARINA EN İYİ ÇÖZÜMÜ SUNUYOR

Turizm sektöründe yaptıkları projeler hakkında bilgi veren Ertan Uzun, konuşmasına şöyle devam etti: “Turizm sektörünün cihazlarımızı kullanacakları lokasyonlarının başında, misafirlerini karşılayacakları desk geliyor. Burada fatura basımı, fotokopi gibi işlemlerinin sorunsuz, hızlı ve kaliteli olması gerekiyor. Bu konuda, gerek markamızın kalitesi, gerekse teknik destek konusunda hızlı çözüm olanaklarımız oteller için önemli bir katma değer konusu oluyor. Zincir oteller, kendi faaliyet alanlarına konu olan noktalarda kendisine ne kadar güveniyorsa, faaliyetlerinin dışında fakat olmazsa olmaz iş konularında da kendileri kadar güvenecekleri bir partnerle çalışmayı tercih ediyorlar. Teknik destek, müşteri ihtiyaçlarına en iyi çözümü sunma konusunda Lidya Grup sektör lideridir” diye konuştu.

MAKİNENİN 44 DİLE ÇEVİRİ ÖZELLİĞİ BULUNUYOR

Projeler hakkında bilgi vermeyi sürdüren Ertan Uzun, şunları kaydetti: “Turizm sektörüne sunduğumuz cihazların, diğer markalarda olmayan bir özelliğinden dolayı benim de bir hayalim var. Nitekim verdiğimiz cihazlarda 44 dile çeviri özelliği bulunuyor. Bu cihazlar, tarayıcıdan geçirdiğiniz İngilizce basılmış bir metni, örneğin Almancaya veya başka bir lisana çevirebiliyor. Xerox’un bu özelliğini tanıttığı reklam filminde, Romanyalı bir müşteri gittiği bir restaurantta İngilizce bilmediği için sipariş veremiyor ve garson mönüyü Xerox yazıcıdan geçirerek Romence’ye çeviriyor. Otellerde, bu gibi senaryolarla karşılaşabilir. Bu gibi bir durumda cihazlarımızın bu özelliğinin kullanılabileceğini bilmek, hepimizi heyecanlandırıyor” dedi.

HİZMET KALİTESİNDEKİ SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK ÖNEMLİDİR

Hizmet kalitesindeki sürdürülebilirliğin öneminin altını çizen Ertan Uzun, şunları anlattı: “Hem kurumsal müşterilerimizin, hem de onların hizmet verdikleri bireysel müşterilerinin, faaliyet alanımıza giren konularda hayatlarına dokunmak, onların işlerini kolaylaştırmak bizi motive eden bir durumdur. Belki nihai tüketici farkına varmıyor, ama bir örnek vermek gerekirse, Türkiye’nin en büyük zincir perakende mağazalarında gördükleri fiyat etiketleri, bu etiketlerin binlerce mağazaya, her hafta ve aynı günde, eksiksiz ve hep aynı kalitede ulaşması, Lidya Grup’un hizmet kalitesindeki sürekliliğin hiç bozulmuyor olmasından kaynaklanıyor.

Firma olarak, hem anlaşma öncesi, hem de anlaşmanın yapıldığı ilk zamanlardaki ilgi, alaka ve hizmet kalitemizi hiç bozmadan yıllarca sürdürüyoruz. Bunun sonucunda ise, hem hizmetimizden, hem de üründen memnun kalan yüzlerce memnun müşterilerimiz bulunuyor” şeklinde konuştu.



Bu içerik 550 defa okundu.