İZSU 1O YILDIR LİDYA GRUP İLE YOLUNA DEVAM EDİYOR

İZSU 1O YILDIR LİDYA GRUP İLE YOLUNA DEVAM EDİYOR
İzmir Su ve Kanalizasyon İdaresi Genel Müdürlüğü (İZSU), 1O yıldır Lidya Grup ile yoluna devam ediyor.


Kurum ve kuruluşların beklediği ve kusursuz olmasını istediği hizmetlerin başında; hızlı çözüm üreten teknik servis, sürekliliği olan ve stok sorunu olmayan sarf malzeme desteği ve hiç değişmeyen baskı kalitesi yer alıyor. Dijital baskı sektörünün lideri Lidya Grup, müşterilerine beklentilerinin üzerinde hizmet vermeye devam ediyor.

ORTA VE BÜYÜK ÖLÇEKLİ FİRMALARDA, YOĞUN İŞ SÜRECİ BULUNUYOR

Orta ve büyük ölçekli kurumlarda yoğun bir iş sürecinin olduğunu kaydeden Lidya Grup İzmir Bölgesi Kurumsal ve Grafik Sanatlar Satış Müdürü Ertan Uzun, şunları söyledi: “Lidya Grup’un baskı raporlama hassasiyeti ile firmalar, özellikle bu konudaki maliyetlerini ve bütçelemelerini çok daha güvenle yapabilmektedirler. Orta ve büyük ölçekli firmalarda yoğun bir iş süreci mevcuttur. Yıllık baskı adedi milyonlarla ifade edilen bu kurumlar için, baskı maliyetleri ve kağıt giderleri gibi kalemler, hem yıllık bütçe oluşturmakta, hem de tasarruf eylem planlarında önem arz etmektedir. Lidya Grup ile uzun yıllardır çalışan firmalar, bu konudaki giderlerini kolayca görebilmektedirler.

Örneğin, büyük ölçekli bir kurumda, 3O ve üzerindeki farklı lokasyondaki makinasına aynı kalitede hizmet ve destek vererek, yüksek müşteri memnuniyeti sağlamaktayız. Birbirinden farklı uzaklıklarda olan noktalara, sorunsuz ve eşit kalitede hizmetin verilebilmesi, kurumsal vizyon ile başlayıp, teknik kadroların yetkin ve etkili düzeyde tutulması, planlı malzeme tedariği ve lojistik unsurların optimize edilmesi ile yakından ilgili olduğu unutulmamalıdır.

Lidya Grup, bu unsurları sürekli geliştirmektedir. Bu nedenle, baskı sektörünün lider firması olarak birçok kurumsal firmanın tercihi olabilmektedir. Bütün bu kusursuz ve hızlı hizmet, teknik servis kalitesi ve müşteri memnuniyeti anlayışının sonucunda da, çok uzun yıllar kesintisiz olarak birlikte çalıştığımız müşterilerimiz ile yolculuğumuza devam ediyoruz” diye konuştu.

KURUMLARDA YENİ GÖREVE BAŞLAYAN ÇALIŞANLARA, EĞİTİMLER VERİLİYOR

Müşterilerimiz çalışanlarının görev yeri değişikliği olduğunda ve yeni başlayanlara makinelere yönelik ilgili eğitimlerin verilmekte olduğunu ifade eden Ertan Uzun, konuşmasına şöyle devam etti: “Orta ve büyük ölçekli şirketlerde ve kamu kuruluşlarında, farklı lokasyonlarda çalışanların görevden ayrılma, görev değişikliği gibi süreçleri olabiliyor. Kurum içindeki işlerin bu gibi nedenlerden dolayı aksamaması için, yeni gelen personellere cihazların kullanımı hakkında ilgili eğitimleri vererek, bilgilerinin olmasını sağlamaktayız. Ülkemiz genelinde binlerce müşterilerimizde verdiğimiz eğitimler, ciddi memnuniyet oluşturmaktadır” şeklinde konuştu.

DÜNYA STANDARTLARININ ÜZERİNDE HİZMET VERİYOR

Teknik hizmet tarafının Lidya Grup’un farkını ortaya koyduğu alan olduğunun altını çizenErtan Uzun, şunları kaydetti: “Türkiye distribütörlüğünü yaptığımız Xerox, Epson, EFI markalarına dünya standartlarının üzerinde teknik servis hizmeti sunuyoruz. Lidya Grup’un yıllardır elde ettiği tecrübeyi de, dünya standartlarının üzerine artı olarak ekliyoruz.

Örneğin; müşterilerdeki makinelerimizi uzaktan izleyerek ve makinelerdeki sarf malzemelerini kontrol ederek, cihazların sarf malzemelerden kaynaklı durma noktasına gelmemesini sağlamaya çalışıyoruz.Bu da firmamızın dijital baskı sektöründe lider olmasını sağlıyor. Buradan vurgulamayı istediğimiz bir konu da şudur ki, bir ürün ne kadar kaliteli olursa olsun, satış sonrası teknik servis hizmeti yeterli değilse, müşterinin cephesinde o markanın çok bir değeri olmayacaktır. Servis ihtiyacı kaliteli bir şekilde zamanında sunulmazsa, bu müşteride zaman, iş ve para kaybına sebep olacağından, ciddi bir memnuniyetsizlik nedenidir. Bu nedenle, özellikle dijital baskı sektöründe satış sonrası teknik servis öncelikli ve hassas bir konudur ve tüm markaların bu konuda donanımlı ve yeterli kadrolarla hizmet vermesi zaruridir” şeklinde konuştu.



Bu içerik 381 defa okundu.