KONICA MINOLTA GENARATE İLE ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK DENEYİMLERİNİ ZAHMETSİZ HALE GETİRİYOR

KONICA MINOLTA GENARATE İLE ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK DENEYİMLERİNİ ZAHMETSİZ HALE GETİRİYOR
Günümüz dijital dünyasında, basılı materyallerin etki gücünün hala yüksek olduğu bir gerçek. Konica Minolta da genARate ile Artırılmış Gerçeklik (AR) deneyimlerinin yaratılması için yepyeni bir çözüm sunuyor. Basılı içeriği heyecan verici, etkileşimli bir iletişime kolayca dönüştürüyor. genARate sayesinde, basılı materyalleri büyüleyici dijital içeriklerle geliştirmek artık çok kolay…


Konica Minolta İş İnovasyon Avrupa Merkezi Proje Teslim ve Operasyon Müdürü Christian Kiesewetter “Dünyada, özellikle dijital platform daha yaygın olarak kullanılmaya başlandığından beri, etkileşim savaşı daha da şiddetlendi. Hızlı gelişen bu dijital ortamda, basılı materyallerin daha az değerli hale geldiği düşünülebilir. Aslında tersine basılı materyaller dijital öncüler olmak için kullanabilir. GenARate de basılı materyallerin dijital iletişime sorunsuz şekilde entegre edilmesini sağlayan bir sistem” diyor ve ekliyor: “genARate, Konica Minolta’nın basılı malzemeyi hayata geçirebilen bulut tabanlı bir AR çözümüdür. Bu araç kodlama veya deneyime gerek duymadan kullanılabilir. genARate video, animasyon veya 3D modeller gibi dijital içerikleri basılı materyallere yerleştirir. Tüketiciler, akıllı telefon veya tabletlerini kullanarak bu sanal nesneleri görüntüleyebilir, bunlarla etkileşime girebilir ve görüntüleri otomatik ve üç boyutlu olarak ekranda görebilir.“

Yaratmak ve ölçmek çok kolay

Herkesin kullanabileceği şekilde tasarlanan genARate ile işlem yapmaya başlamak bir kaç dakika sürüyor. Bir web tarayıcısını açıp giriş yaparak bir AR deneyimine başlanabiliyor. Sadece birkaç tıklamayla dijital etkileşimli nesneler eklenebiliyor, sezgisel sürükle-bırak arayüzü sayesinde de tüm yaratıcı süreç hızlı ve kolay yapılabiliyor. Teknik beceri ya da ayrıntılı bilgi gerektirmeyen genARate, makul fiyatı ile de pazarlama kampanyaları için oldukça ideal.



Bu içerik 605 defa okundu.