MÜŞTERİLERİNİN GÖZÜNDEN LİDYA GRUP

MÜŞTERİLERİNİN GÖZÜNDEN LİDYA GRUP
Xerox, Epson ve EFI markalarının Türkiye distribütörü olan Lidya Grup, “Baskı yönetiminde lider” sloganıyla yoluna devam ediyor. Ürün ve hizmet kalitesi ile sektörüne önderlik eden Lidya Grup, satış sonrası teknik servis hizmetinde %98 müşteri memnuniyeti sağlıyor.


Xerox, Epson ve EFI markalarının Türkiye distribütörü olan Lidya Grup, “Baskı yönetiminde lider” sloganıyla yoluna devam ediyor. Ürün ve hizmet kalitesi ile sektörüne önderlik eden Lidya Grup, satış sonrası teknik servis hizmetinde %98 müşteri memnuniyeti sağlıyor.

Xerox, Epson ve EFI markalarının teknik hizmetlerini, Türkiye geneline bölge merkezlerinden direkt olarak, diğer bölgelerde ise bayileri aracılığı ile toplam 13 ayrı merkezden 1OO’ü aşkın personeli ile yürütüyor. Lidya Grup’un bünyesindeki her servis noktası, müşterilerine çağrı merkezi hizmetini lokal olarak veriyor. Çağrı merkezleri, müşteri taleplerini her türlü detayı ile ulusal servis takip sistemine kayıt ediyor. Bu kayıtlar, daha sonra hizmetlerin takibi ve kalite ölçümlerinde kullanılıyor. Lidya Grup’un teknik departmanı teknolojinin tüm olanaklarını kullanarak, sorumlu olduğu cihaz parkurunu internet üzerinden izliyor ve daha arıza oluşmadan cihazlara müdahale ediyor. Lidya Grup’ta tüm iş süreçleri, Sap erp çözümü altyapısı ile yönetiliyor. Siparişten satışa, finanstan insan kaynaklarına, müşteri ilişkilerinden satış sonrası teknik hizmetlere kadar tüm işler, birbirine entegre bir şekilde web’ten veya mobilden etkin şekilde yapılıyor.

Dijital baskı sektörünün lideri Lidya Grup’un müşterileri, memnuniyetlerini dile getirerek, şunları söylüyor:

- Lidya Grup’un İstanbul’daki müşterilerinden Acıbadem Copy Center’ın kurucu ortakları Zeynel Akkoç ve Onur Bayram Delice, “Faaliyete başladığımız günden itibaren Lidya Grup ile çalışıyoruz. Makine yatırımımızın tamamına yakınını, Lidya Grup’tan aldık. Lidya Grup’un, büyümemizdeki payı çok büyüktür. Bize büyük destek oldular ve olmaya devam ediyorlar. Bizlere, işimizi geliştiren dünyanın en iyi makinelerini sağlamalarının yanı sıra, teknik servislerinden çok memnunuz. Lidya Grup ile abi kardeş gibiyiz, biz bir aileyiz” diyor.

- Lidya Grup’un İstanbul’daki müşterilerinden İlneroPrint Center Genel Müdürü Fatih Karaderili, “Lidya Grup, öncelikle temsil ettiği global markalarla, işimiz adına, dünyanın en kaliteli ürünlerini satıyor. Aynı zamanda, konusunda ciddi bir bilgi birikimi ve tecrübeye sahip olan ekibiyle, başarılı bir teknik destek hizmeti sunuyor. Bir makinenin satılması kadar, o makinenin teknik desteğinin verilmesi de önemli bir konudur. Lidya Grup, ülke geneline yayılan yaygın hizmet ağıyla, tüm müşterilerine aynı hız ve kalitede hizmet sağlıyor. Kısa sürede elde ettiğimiz başarı yolculuğumuzda, Lidya Grup ailemizden birisi oldu” diyor.

- Lidya Grup’un İstanbul’daki müşterilerinden Vizyon Reklam Yönetim Kurulu Başkanı Serdar Koçak, “Lidya Grup’un, servisinden ve makinesinin arkasında durmasından çok memnunuz. Firma olarak, uzun yıllar Lidya Grup ile çalışmaya devam edeceğiz. Çünkü, milyon dolarlık makinelerin arkasında daima güçlü distribütörlerin olması gerekiyor.

Biz reklamcılar, olası bir makine arızasında, sadece para kaybetmiyoruz, aynı zamanda müşterimizi de kaybedebiliriz. O nedenle, satın aldığımız makinelerin, satış sonrasındaki hizmet kalitesi öncelikli konularımızın arasındadır” diyor.

- Lidya Grup’un İstanbul’daki müşterilerinden Rüya Reklam Satış ve Pazarlama Direktörü Selman Saraç, “Yeni bir makine yatırımı düşünüyorduk. Lidya Grup ile Belçika’daki workshop programında bir arada olduk ve güçlü bir distribütör olması nedeniyle, işbirliği kararı aldık. Yatırımın ardından, Lidya Grup’un verdiği teknik eğitimden ve destek hizmetinden çok memnunuz. Herhangi bir konumuz olduğunda, hızla ulaşıyoruz ve bize anında yardımcı oluyorlar. Bugün geldiğimiz noktada, kendileriyle iyi bir arkadaş ve ailemizin bir üyesi gibi olduk” diyor.

- Lidya Grup’un İstanbul’daki müşterilerinden Tarkan Reklam Karma Baskı Merkezi Genel Müdürü Fatih Özdem, “Lidya Grup’un bilgi birikimi, tecrübesi ve dünya standartlarında olan teknik ekibi bulunuyor. Bizler olası bir problem ile karşılaştığımızda, anında Lidya Grup yetkililerine ulaşıyoruz ve onlar da hemen problemin çözümüne yönelik çalışma yapıyorlar. Lidya Grup ile geçen zaman içerisinde bir aile gibi olduk. Lidya Grup, temsil ettiği EFI, Epson ve Xerox markalarını ülkemiz genelinde başarıyla temsil ediyor” diyor.

- Lidya Grup’un Adapa-zarı’ndaki müşterilerinden Tünel Dijital Genel Müdürü Zafer Bekdemir, “Lidya Grup’tan aldığımız makinelerin tamamı, işimize müthiş katkı sağladı ve çok memnunuz. Makineleri alırken ödediğimiz paranın karşılığını fazlasıyla alıyoruz.

Ticaret tek taraflı olmaz ve para kazanmadığı sürece kimse memnun kalmaz. Para kazanmak isteyen herkese, Lidya Grup ile işbirliği yapmasını tavsiye ederim” diyor.

- Lidya Grup’un İzmir Karşıyaka’daki müşterilerinden Neşem Matbaa ortağı Cem Şenarısoy, “Lidya Grup ile aramızda 1O yıldır ciddi bir güven var. Mükemmel teknik servislerinden çok memnunuz. Lidya’nın teknik ekibinin, ‘Neşem Matbaa bizim matbaamız’ diyerek, bu duygu ile makinelerimizin bakımını yaparken gösterdikleri yaklaşımları, aileden birisi olduğumuzun göstergesi” diyor.

- Lidya Grup’un Afyonkarahisar’daki müşterilerinden Ser Ozalit İşletme Yöneticisi Abdullah Bayındır, “Lidya Grup, teknolojiyi sürekli takip ederek, bu gelişmeleri bizlere en iyi şekilde aktarıyor. Satış ve servis ağı çok geniş. Her işte olduğu gibi işbirliğinin devamlı olması için “kazan-kazan” felsefesinin sekteye uğramaması gerekir ve Lidya Grup bunu başarıyor. Bizler, bugüne kadar aldığımız hizmetler için Lidya Grup’a teşekkür ederiz” diyor.



Bu içerik 832 defa okundu.