17 Temmuz 2018 Salı 20:27
English Page
Karakter boyutu : 12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
25 Haziran 2018 Pazartesi 12:23

ORES TANITIM SİSTEMLERİ FESPA 2018’DE TEKSTİL STANT VE ÇERÇEVELERİNİ SERGİLEDİ

15-18 Mayıs tarihlerinde Berlin’de düzenlenen FESPA 2O18 Fuarı’na katılan Ores Tanıtım Sistemleri, fuarda baskı sektörüne yönelik tekstil stant ve çerçevelerini sergiledi. Biz de fuarla ilgili bilgi almak üzere Ores Tanıtım Sistemleri’nden Umutcan Yurttagüler ile konuştuk.
ORES TANITIM SİSTEMLERİ FESPA 2018’DE TEKSTİL STANT VE ÇERÇEVELERİNİ SERGİLEDİ

Fuar firmanız için nasıl geçti? Fuarla ilgili genel izlenimlerinizi alabilir miyiz?

Fuarı genel olarak pozitif değerlendirebiliriz. Firmamız için olumlu gelişmeler ve bağlantılar kurduğumuzu düşünüyoruz. Özellikle katılımcı kitlesinin profesyonellerden oluşması, bizim gibi üreticiler için olumlu bir durum. Bu nedenle ziyaretçi kitlesi iyiydi. Ancak organizasyon olarak, Berlin fuar alanı için aynı şeyleri söylemem mümkün değil. Daha önce birçok fuar alanında katıldığımız FESPA fuarı için, Berlin’in fuar alanı olarak doğru bir konum olduğunu düşünmüyoruz. Yine de fuarın geneli beklentilerimizi karşılamış durumda.

Standınızda sergilediğiniz ürünler hakkında bilgi verebilir misiniz? Bu sene fuarda ilk kez tanıttığınız çözümleriniz oldu mu?

Fuarın niteliği nedeniyle, özellikle baskı sektörüne yönelik ürünlerimizi sergiledik. Bunlar arasında TEKSTİL stantlarımız ve çerçevelerimiz en çok ilgiyi gören ürün grubu oldu. Çeşitliliğimiz sayesinde birçok firmadan olumlu yorumlar aldık. Bu anlamda en yeni TEKSTİL stantlarımızı da bu fuarda sergiledik. Kumaşa yapılan baskı ve bu baskının gerildiği bir stand sistemi olan TEKSTİL stantlarımız hem taşıma ve kurulum kolaylığı sunmakta hem de görselin çevresinde bir çerçeve görünmemesi nedeniyle, tüm dikkati görsele yoğunlaştırmakta ve bu nedenle de son dönemde tercih edilmekte. Ayrıca yine kendi bünyemizde üretimini yaptığımız LED teknolojisi ve lazer markalamayı bir arada sunan yüksek verimli LED ışıklı çerçevelerimiz de fuardaydı. Bunların dışında yine mevcut ürün gamımızdan çok satan ürünlere de yer verdik.

Ziyaretçiler en çok hangi ürünlerinize ilgi gösterdi?

Bahsettiğim gibi zaten hedefimiz baskı teknolojilerine yönelik stantlarımızı sergilemekti. Bu anlamda tekstil stantlarımız ve PATENTLİ ürünümüz CENTRO pratik fuar sergileme sistemimiz en çok ilgiyi gördü. CENTRO tümüyle kendi tasarımımız olan, kolay kurulabilen, sağlam ve şık görüntüsüyle ilgiyi toplayan bir ürünümüz oldu.

Türk bir üretici olarak Avrupa pazarının firmanıza ve ürünlerinize ilgisi nasıldı? Avrupalı üreticilerin ürünlerine kıyasla, sizin ürünlerinizin sektöre sunduğu hangi avantajlar öne çıktı?

Yıllardır Avrupa pazarına hizmet veren bir firma olarak, ürünlerimize ve firmamıza ilgi, beklediğimiz gibiydi. Avrupalı üreticilere kıyasla, maliyetler ve üretim sürelerinde sunduğumuz hızlı servis sayesinde yine ilgi topladık. Ayrıca her sene geliştirmekte olduğumuz yeni ürünler Avrupalı üreticiler de dahil olmak üzere ilgi çekmeye devam ediyor. Yerli ve yabancı üreticilerden farklı olarak, her sene ürün gamımıza ortalama 2O yeni ürün katıyoruz, gerek tasarım gerek kullanım farklılığı getiriyoruz. Bu nedenle birçok yabancı firmaya göre, kendimizi sürekli yenilememiz nedeniyle hep bir adım önde oluyoruz.

Fuar süresince yeni anlaşmalar ve işbirlikleri söz konusu oldu mu?

Fuar süresince yeni firmalar ile tanıştık ve olumlu gelişmeler yaşadık. Ancak bizler için en önemlisi fuar sonrasında yaşanacak olan gelişmeler. Satın alma kararları fuar sonrasındaki ilişkilerimize bağlı olduğu için, bu olumlu gelişmeler ışığında, yeni işbirlikleri beklentimiz var.

Yurtdışında hangi bölgelere ağırlıklı satışlar yapıyorsunuz? FESPA Fuarı, yeni pazarlara girmenize ya da mevcut pazarlardaki konumunuzu güçlendirmenize yardımcı oluyor mu/olacak mı?

Yurtdışında ağırlıklı olarak Avrupa bölgesine satış yapmaktayız. Ancak bunun dışında dünyanın birçok noktasına (Hindistan, Avustralya ya da Amerika gibi), toplamda 5O ülkeye satışımız var. FESPA fuarı da özellikle Avrupa pazarında markamızı pekiştirmek ve güçlendirmek konusunda yardımcı oldu ve olacaktır.

2O18 yılının ikinci yarısında sektörümüzle ilgili öngörüleriniz nelerdir? Firma olarak ne tür adımlarınız olacak?

2O18 yılı ilk yarısı, işbirliği yaptığımız yabancı firmalardan da aldığımız yorumlara göre çok dalgalanmalı geçti. Beklentilerin biraz daha altında bir sezondu. Ancak ikinci yarı için, özellikle Eylül itibariyle sezonun açılmasıyla, beklenti ve hedefler yüksek. Biz de bu nedenle yatırımlarımızı sürdüreceğiz. Firma olarak sektörde hep en yenilikçi olma iddiamız var ve bunun arkasında durmaya devam edeceğiz.

Son olarak eklemek istediğiniz noktalar var mı?

Öncelikle bizimle yapmış olduğunuz bu röportaj için teşekkür ederim. FESPA fuarı için son olarak eklemek istediğim, fuarın niteliğini kaybetmemesi için çaba harcanması gerekiyor. Son dönemde ülkemizde bu tür fuarlar ne yazık ki sadece makine fuarları olarak yapılıyor ancak üreticilere ve üreticilerin sunduğu teknolojik ve tasarım açısından yenilikçi ürünlere de mutlaka ağırlık verilmesi gerekiyor. Sizlere iyi bir yaz dönemi dilerim.

Bu haber toplam 160 defa okunmuştur
Etiketler:
Tüm Hakları Saklıdır © 2013 SignGraphic | Kaynak gösterilse dahi izinsiz içerik kopyalanamaz.