21 Nisan 2018 Cumartesi 14:14
English Page
Karakter boyutu : 12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
14 Mart 2018 Çarşamba 11:29

Lidya Grup Grafik Sanatlar Satış Direktörü Adem Öz: Endüstriyel baskıda, yüzde 30 büyüme hedefliyoruz

Dijital baskı sektörünün lideri Lidya Grup, 8 Şubat 2018 tarihinde İstanbul Conrad Hotel’de düzenlenen ARED (Açıkhava Reklamcıları Derneği) Summit 2018 organizasyonunun sponsoru oldu.
Lidya Grup Grafik Sanatlar Satış Direktörü Adem Öz: Endüstriyel baskıda, yüzde 30 büyüme hedefliyoruz

Genç ARED’in organizasyonunu üstlendiği, ARED’in ev sahipliğinde gerçekleşen Açıkhava Sektör Buluşması – Summit 2018’de, sektörün üst düzey temsilcileri bir araya geldi; başarı öykülerinin de paylaşıldığı panellere katılım yüksekti. Zirveye katılan ve organizasyonu değerlendiren Lidya Grup Grafik Sanatlar Satış Direktörü Adem Öz, şunları söyledi: “ARED Başkanı Sayın Kamil Halil Eligür, Genç AREDliler Başkanı Sayın Alihan Aydın ve zirveye emeğe geçen herkese teşekkür ederiz.

Lidya Grup olarak, geçtiğimiz yıllarda olduğu gibi bu yılki organizasyona sponsor olduk. Önümüzdeki dönemlerde de hem maddi, hem mesai olarak destek olmaya devam edeceğiz. Başarılı bir zirve oldu. Hem sektör temsilcilerinin birbiriyle sinerji oluşturması, hem başarı öykülerinin paylaşılıp sektöre ışık tutması, hem de finansal konularda izlenecek yol haritasının anlatıldığı oturumlar, sektörümüz adına faydalı olmuştur” dedi.

Açıkhava reklamcılığı, büyüyerek yoluna devam edecek

Açıkhava reklamcılığının geçtiğimiz yıl olduğu gibi bu yıl da büyüyerek yoluna devam edeceğini anlatan Lidya Grup Grafik Sanatlar Satış Direktörü Adem Öz, konuşmasına şöyle devam etti: “Açıkhava reklamcılığının profesyonel taraftaki iş kalitesinin yüksek olması, terminlerin kısa olması gibi nedenlerden dolayı, buradaki oyuncuların işleri 2017’de büyüdü. Pazardan gelen talebe bağlı olarak, bu yıl ve gelecek yıllarda da büyüyerek yoluna devam edecektir. Nitekim teknolojinin ilerlemesiyle, açıkhava reklamcılığının, yapacağı işler de genişlemeye başlamıştır. Kullandıkları medya yelpazeleri artıyor. Yeni medyalar, yeni iş alanları, yeni uygulamalar geliyor ve bunlar sektördeki firmaların kar marjlarını arttırabiliyor.

Ülkemizin açıkhava reklamcılığındaki büyük firmaları, Avrupa standartlarında baskı yaparak kaliteli hizmet veriyorlar, iç pazarın yanı sıra globalede iş yapıyorlar. Lidya Grup olarak biz, 2 yıldır bu sektörde hizmet vermekteyiz. Türkiye distribütörü olarak temsil ettiğimiz markalar arasında bulunan Epson ve EFI’de, geçtiğimiz yıl büyüme gösterdik. Pazardaki en yüksek adette endüstriyel UV kurulumunu gerçekleştirdik ve mürekkep tüketiminde de ciddi bir artış oldu. Bu yılı değerlendirdiğimizde, Lidya Grup olarak, endüstriyel pazarda yaklaşık %30 bir büyüme hedefliyoruz. Genel anlamda Grup olarak bu yıl %20’nin üzerinde bir büyüme göstereceğiz” diye konuştu.

Açıkhava reklam sektörü temsilcileri buluştu

Açıkhava Sektör Buluşması – Summit 2018’e, sektörün ileri gelen temsilcilerinden imalatçılara, akademik uzmanlardan ajanslara kadar 250’nin üzerinde bir katılım gerçekleşti. Zirveye katılarak renk katan, dijital dönüşümde yaşananlar hakkında bilgi veren sanatçı Mustafa Sandal da, yenilikleri takip etmenin ve sektöre liderlik yapmanın önemini anlattı. ARED’in başarıyla düzenlediği organizasyon, inovasyon ve girişimcilik konusunda dinleyenlere yeni ufuklar açtı.

Bu haber toplam 390 defa okunmuştur
Etiketler:
Tüm Hakları Saklıdır © 2013 SignGraphic | Kaynak gösterilse dahi izinsiz içerik kopyalanamaz.