Unifol Merkez Ofisi Artık Büyükçekmece’deki Yeni Binasında Hizmet Verecek

Unifol Merkez Ofisi Artık Büyükçekmece’deki Yeni Binasında Hizmet Verecek
Unifol, geçtiğimiz ay Büyükçekmece’de bulunan yeni binasına taşındı. Unifol, ulaşımı çok daha rahat olan yeni merkez ofisinde, bundan böyle periyodik araç kaplama seminerleri ve eğitimleri de verecek.


Unifol, geçtiğimiz ay Büyükçekmece’de bulunan yeni binasına taşındı. Unifol, ulaşımı çok daha rahat olan yeni merkez ofisinde, bundan böyle periyodik araç kaplama seminerleri ve eğitimleri de verecek. Biz de hem bu değişiklik hakkında konuşmak hem de Unifol’ün son dönem faaliyetleri hakkında bilgi almak üzere Unifol Bölge Satış Sorumlusu Recep Orak ile bir araya geldik.

Recep Bey, öncelikle yeni ofisiniz hayırlı olsun. Bundan böyle Büyükçekmece’de bulunan merkez ofisinizde hizmet vereceksiniz. Bu taşınmanın müşterileriniz açısından ne gibi faydası olacak?

Büyükçekmece’de bulunan yeni merkez ofisimiz, TÜYAP Fuar Merkezi’ne çok yakın olup, metrobüs son durağının yanında bulunmaktadır. Çok daha yeni ve kullanışlı olan bu binamızda ihracat, satış - pazarlama ve finans - muhasebe departmanlarımız yer alacak. Tüm üretim faaliyetlerimiz ile İstanbul’a ve Anadolu’ya günlük sevkiyatlarımız Çerkezköy’deki fabrikalarımızdan devam etmektedir.

Yeni binamızda yakın zamanda bir eğitim alanı kurmayı planlıyoruz. Aylık ve 15 günlük periyotlar ile araç kaplama seminerleri düzenlemek ve ürün tanıtım eğitimleri vermek için uygun bir alana sahibiz. Daha önce bu tür uygulamaları gerek fabrikada gerek direkt müşteriye giderek de yapmaktaydık; ancak Çerkezköy, ulaşım açısından daha sıkıntılı bir noktada olduğu için şu an çok daha avantajlı bir konumdayız.

Bununla birlikte, yeni ofisimizin bizim için de çeşitli avantajları olacak. Örneğin kendi çıkardığımız ürünleri fabrikada denemek zorunda kalıyorduk. Bundan böyle tüm yeni ürünlerimizi tek merkezden kontrollü olarak göndereceğiz. Ürün uygulamasını fabrikalarımızda yaparken artık burada kendimiz yapacağız.

Biz her ürettiğimiz ürünü laboratuar ortamı dışında da araç üzerinde test ediyoruz. Ürünü araç üzerinde görmeden ve test etmeden müşteriye ürün göndermiyoruz. Böylelikle, hem ürünün yapışkanı, boya tutuşu, rengi gibi fiziksel özelliklerini test ederek ciddi bir geri bildirim elde etmiş oluyoruz, hem de müşteriden herhangi bir geri bildirim geldiğinde anında yanıt verebiliyoruz; çünkü öncesinde kendimiz denemiş ve test etmiş oluyoruz.

Ar-Ge çalışmaları ile sürekli kendinizi yeniliyor; sektörün ihtiyaç duyduğu çeşitli renklerde ve özelliklerde ürün çıkarmaya devam ediyorsunuz. Son yenilikler ve en inovatif ürün grupları hakkında bilgi alabilir miyiz?

Dijital baskı 3980 serisi folyomuz, 7600 Polymeric Dijital Baskı Folyosu ve 9520 Dijital Baskı Cast ürünlerimiz şu anda çok güzel talep görmeye devam ediyor. Bu ürünlerimiz, sektörde yer edinmiş ve yaygın kullanımı olan ürünlerimiz. Bunların yanı sıra, “Taksi Sarısı” diye adlandırdığımız 9700 – 020 ve 024 renkli araç kaplama ürünlerimiz son dönemlerde çok revaçta. Ayrıca “Deep Black” adını verdiğimiz 9700 -010 siyah renk araç kaplama ürünü de yoğun olarak tercih edilmekte. Bu ürünlerin şu anda hava kanallı versiyonlarını da sunmaya başladık.

İç mekan dekorasyonda Unifol 7802-7807 Cam Dekor ve 6800 Transparan ürünleri revaçta

İç ve dış mekân dekorasyon sektörüne yönelik yüksek seri ürünlerimiz pazarda önemli ölçüde kabul görmeye ve yaygınlaşmaya başladı. Özellikle transparan, cam dekor ürünlerimiz, iç mekânlarda, dış cephelerde, çeşitli mimari projelerde, bankalarda, ofislerde ve birçok bina ve dükkânlarda tercih ediliyor. Bu ürünlerin kırmızı, yeşil, gri ve siyah gibi renkli çeşitleri mimarlar tarafından yoğun olarak tercih ediliyor. Özellikle ofis bölmeleri, toplantı salonları, iç mekan cam panellerde tek parça, kesim olarak ya da baskılı kullanılabiliyor ve dekoratif amaçlı güzel bir alternatif sunuyor. Ayrıca, hava alanlarında ve spor salonlarında sıkça tercih edilen yer grafik ürünlerimiz de yoğun talep alıyor.

Kaput koruma folyolarımız da otomotiv sektöründen ciddi talep görüyor. 150 mikron PVC üzerinde 13 mikron koruyucu tabakaya sahip ve 138 gramlık arka kağıdıbulunan bu koruma folyosunda da Türkiye’de çok verimli bir pazarımız oluşmuş durumda.

Dünya standartlarında hammadde ve üretim hattı

Çok çeşitli ürün yelpazeniz ile son kullanıcının tüm folyo ihtiyaçlarını karşılayabiliyorsunuz. Peki Unifol markasının tüm bu bahsettiğiniz ürün gruplarında, diğer ithal ürünlere kıyasla en büyük avantajı nedir?

Biz şu anda ABD, Arjantin Avustralya, Avrupa, Rusya, Güney Afrika, Ortadoğu ve Uzakdoğu olmak üzere yaklaşık 35 ülkeye ihracat yapıyoruz. Yurtdışında katıldığımız fuarlarda, tanıştığımız insanlara ürünlerimizin kalitesini hızlı bir şekilde sunarak çok ciddi oranda geri dönüşler alıyoruz; ancak üzüldüğümüz durum, Avrupa ve Amerika gibi bölgelerde tedarikçiler çok ciddi oranda kendi ülkelerinde üretilen ürünleri satma ve kullanma eğilimi duyarken, bu durumu ülkemizde göremiyoruz. Ülkemizde daha çok ithal ürünler tercih edilmekte.

Halbuki UNIFOL olarak gerek dünya standartlarına sahip hammadde kullanmamız, gerek en son teknolojiye sahip makine donanımı kurmamız sayesinde aynı üretim hattına sahibiz ve tam olarak eşdeğer ve daha iyi kalitede imalat yapmaktayız. Üstelik yerli üretici olmamız sebebiyle hem maliyet hem de stok konusunda ciddi avantaj sunuyoruz. Dolayısıyla müşterilerimizin az önce bahsettiğim daha fazla katma değer sunan yüksek seri ürünlerde aynı kaliteyi fahiş fiyatlarda elde etmesini istemeyiz. Tüm bu yüksek seri Cast – Araba Kaplama Ürünleri, Cam Dekor, Translucent ve Kaput Koruma ürünleri, Avrupa’da ve Amerika’da üretilen rakip markalarla eşdeğer kaliteye sahip. Üstelik aynı kaliteyi biz Unifol olarak çok daha uygun maliyetle sunmaktayız.

Kurumsal markaların şartnamelerinde Unifol imzası

Birçok kurumsal markanın çeşitli araç kaplama, iç ve dış mekan dekorasyon projelerinin şartnamelerinde Unifol ismini yazdırmaya başladınız. Çeşitli kurumlara ve büyük markalara hizmet veren son kullanıcı ve bayilerinize bu konuda nasıl destek oluyorsunuz?

Bugüne kadar çeşitli kurum ve kuruluşların şartnamelerinde Avrupalı ve Amerikalı markaların ismi geçerdi. Artık biz de Unifol ismini yazdırmaya başladık. Örneğin şu anda Türkiye’nin ve dünyanın önde gelen otomotiv ve ulaşım firmalarının şartnamelerinde Unifol ürünlerinin kullanılacağına dair maddeler yer alıyor.

Biz bu konuda gerek bayilerimize gerek son kullanıcılara destek olmaya devam ediyoruz. Müşterilerinin sözleşmeler ile ilgili herhangi bir talebi olması durumunda, bizim kendi bünyemizde sadece kurumsal satış faaliyetleri için çalışan ekibimiz destek olmaya hazır. Kendileri direkt uluslararası kurumsal firmalara yönelik çalışıyorlar. Biz de ayrıca bu türfirmaların reklam, tanıtım ve dekorasyon gibi işlerinde Unifol’ün kullanılmasıyla ilgili bire bir görüşmeler yapıyoruz.Son kullanıcı ya da bayilere böyle talepler gelirse lütfen bizden destek istesinler.

Kurumsal markalar ile çalışan bayi ve son kullanıcıların, kendi müşterilerine Unifol markasını önermesinin ne gibi faydaları olacak?

Bu sadece hizmet alan marka ya da kurum için değil, aynı zamanda üretici/son kullanıcı için de ciddi bir fayda sağlayacak elbette.Çünkü biz müşterimize hem kalite, hem stok durumu, hem servis hızı hem de maliyet anlamında önemli bir alternatif sunuyoruz. Böylece üretici firmanın da kendi müşterisine karşı eli daha kuvvetli olacak ve yaptığı işin arkasında rahatlıkla durabilecek. Çünkü bizim ürünümüzle ilgili olmasa bile, yaşadığı herhangi bir uygulama ya da üretim sıkıntısında biz her an desteğe hazırız.

“Son kullanıcının kurumsal projelerine özel çalışma yapabiliyoruz”

Aynı şekilde, sadece şartnamelerde değil, müşterilerimizin gireceği ihalelerde de Unifol olarak her türlü desteği sunuyoruz. Örneğin, bir markanın çok büyük bir araç kaplama projesi ile ilgili ihale aşamasında olan bir müşterimiz için destek oluyoruz. Diyoruz ki bizi çağırın, ürünün arkasında duralım, garantisini verelim, gerekirse özel üretim ya da proje yapalım, özel bir fiyatlandırma sunalım. Yeter ki bizden talep edin ve bizimle irtibata geçin. Biz bu konuda her türlü desteğe ve öneriye açığız. Çünkü biz üretici firmayız, tedarikçi ya da şube değiliz. Tüm imkanlarımızı müşteriye sunmaya hazırız.

Yurtiçi ve yurtdışında birçok fuarlara katılarak Unifol markasını çok geniş pazarlara ulaştırıyorsunuz. Yakın zamanda hangi fuarlara katılacaksınız?

2018’in ilk iki ayı bizim için oldukça yoğun geçti. Ocak ayında SGI Dubai fuarına katıldık ve başta Afrika ve Ortadoğu olmak üzere birçok bölgeye satışlar gerçekleştirdik. Ayrıca Slovakya ve Macaristan’da bayilerimiz aracılığıyla araç kaplama eğitimlerimiz oldu. Mart ayında da Çin’de reklam sektörünün kalbi denilebilecek APPPEXPO Fuarı’na katılacağız. Son dört yıldır katılarak Uzakdoğu’nun yanı sıra Amerika, Avustralya ve Kanada bölgelerinden de çok ciddi oranda ziyaretçi ağırladığımız bu fuar, bizim için yeni pazarlara açılmamıza önemli katkı sağlayan bir etkinlik oldu her zaman. Türkiye’den de yoğun ilgi gören bu fuarın bu seneki etkinliğinde de tüm Türk misafirlerimizi bir klasiğimiz haline gelen kavurma ikramımızı tatmaya davet ediyoruz. Ardından, Mayıs ayında düzenlenecek olan ve Avrupa’nın en önemli fuarlarından biri olan FESPA Berlin 2018 Fuarı’na da katılıyor olacağız. Yıl içerisinde hem yurtiçi hem yurtdışında araç kaplama eğitimlerimiz son hız devam edecek. Böylelikle yılın ilk altı ayını yoğun bir şekilde tamamlamış olacağız.

Sektöre iletmek istediğiniz bir mesajınız var mı?

Facebook, Instagram, Twitter ve Linkedin hesaplarımızdan sürekli olarak yeni ürünleri, kampanyaları, eğitim ve seminerleri paylaşmaktayız. Müşterilerimizin bizi sosyal medya hesaplarımızdan takip etmelerini öneriyoruz.



Bu içerik 1840 defa okundu.