Sign İstanbul Katılımcıları 20.Kez Sektörle Buluşmaya Hazırlanıyor

Sign İstanbul Katılımcıları 20.Kez Sektörle Buluşmaya Hazırlanıyor
Tarsus Group bünyesindeki İFO Fuarcılık tarafından, 20-23 Eylül tarihlerinde Tüyap Beylikdüzü’nde gerçekleştirilecek Uluslararası Endüstriyel Reklam ve Dijital Baskı Teknolojileri Fuarı SIGN İstanbul 2018’e, yerli ve uluslararası firma katılımları tüm hızıyla devam ederken 2017 fuarını oldukça verimli geçiren sektör firmaları bu yıl metrekarelerini büyüterek hazırlıklarına başladı.


Tarsus Group bünyesindeki İFO Fuarcılık tarafından, 20-23 Eylül tarihlerinde Tüyap Beylikdüzü’nde gerçekleştirilecek Uluslararası Endüstriyel Reklam ve Dijital Baskı Teknolojileri Fuarı SIGN İstanbul 2018’e, yerli ve uluslararası firma katılımları tüm hızıyla devam ederken 2017 fuarını oldukça verimli geçiren sektör firmaları bu yıl metrekarelerini büyüterek hazırlıklarına başladı. 31 ülkeden 410 firmayı buluşturmaya hazırlanan SIGN İstanbul bu yıl da büyük ticari anlaşmalara ev sahipliği yapmaya hazırlanıyor.

Düzenlendiği her yıl sektörünün ilgi odağı olan ve “Alanında Avrasya’nın en büyüğü” ünvanını koruyan SIGN İstanbul, Eylül ayındaki organizasyon için çalışmalarını ara vermeden sürdürüyor. Dünya genelinde 15 farklı ülkede 130’un üzerinde fuar ve konferans etkinliği gerçekleştiren Tarsus Group’un küresel gücünü de arkasına alan SIGN İstanbul 2018, 20 Eylül’de başlayacak. “Sign Teknolojisi”, “Dijital Teknoloji”, “Serigrafi Teknolojisi”, “Görsel İletişim”, “Outdoor Medya Pazarlama” ve “3D Baskı Teknolojisi” ana başlıkları altında düzenlenen fuar, 20. kez sektörel ticaretin merkezi olacak. SIGN İstanbul 2018, aralarında dünya devlerinin de olduğu yurt içi ve yurt dışından katılımcı firmalar ile çoğunluğu karar verici pozisyonundaki sektör profesyonellerinden oluşan ziyaretçilere ev sahipliği yapacak.

Uluslararası SIGN İstanbul tam 20 yıldır, yeni pazarlar, güçlü ilişkiler, ticari fırsatlar ve yeni işbirlikleri için sektörün buluşma adresi

Avrasya bölgesindeki ticaretlerini genişletmek ve yeni ticari fırsatlar yakalamak, mevcut ilişkilerini güçlendirmek, sektörünün en iyileriyle bir arada olmak ve rakipler, ürünler, hizmetler ve fiyatlar konusunda yerinde karşılaştırma yapmak isteyen firmalar, geride kalan 19 organizasyonda olduğu gibi yine SIGN İstanbul’da yerini alıyor. Fuar katılımcıları, dijital baskı merkezlerinden reklamveren KOBİ’lere, tekstil üreticilerinden reklam ajanslarına, matbaacılardan makine ve malzeme üreticilerine kadar geniş bir profildeki ziyaretçilerle Uluslararası SIGN İstanbul 2018’de buluşuyor.



Bu içerik 1283 defa okundu.