18 Haziran 2018 Pazartesi 01:23
English Page
Karakter boyutu : 12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
15 Şubat 2018 Perşembe 23:21

Roland DG FESPA Eurasia’da Aldığı Geri Dönüşlerden Memnun

7-10 Aralık tarihlerinde FESPA Eurasia Fuarı’nda önemli yeniliklerini sektöre sunan ve fuardan çok iyi geri dönüşler alan Roland DG, fuardan memnun ayrıldı.
Roland DG FESPA Eurasia’da Aldığı Geri Dönüşlerden Memnun

7-10 Aralık tarihlerinde FESPA Eurasia Fuarı’nda önemli yeniliklerini sektöre sunan ve fuardan çok iyi geri dönüşler alan Roland DG, fuardan memnun ayrıldı. Roland DG Orta Avrupa Yurt Dışı Pazarlama Departmanı’ndan Yoshihiro Tate, fuar sonrası sorularımızı yanıtladı.

Fuarla ilgili değerlendirmenizi alabilir miyiz? Fuarın yurtiçi ve yurtdışı ziyaretçi katılım oranları ve sergilenen yeni teknolojiler hakkında ne düşünüyorsunuz?

Açıkça söylemek gerekirse, daha fazla olmasını umduğumuz ziyaretçi sayısına rağmen, genel olarak ziyaretçilerin kalitesinden, ciddiyetinden ve canlılığından olduğu kadar organizasyonun yapısından da oldukça memnunuz. Ayrıca, özellikle Türkiye’nin çevre ülkelerinden ve Ortadoğu ülkelerinden yoğun ziyaretçi geldiğini gördük; bu da bizim bu bölgelerdeki varlığımız hakkında daha detaylı değerlendirme yapmamızı sağladı.

Roland DG olarak, fuarda amaçlarımıza ve beklentilerimize ulaştığımıza inanıyoruz; yani markamız, değerlerimiz, felsefemiz ve inovatif yaklaşımımız kadar tüm ürün yelpazemizin ve en yeni teknolojilerimizin sergilendiği ve oldukça memnun kaldığımız bir fuar oldu.

Standınızda hangi çözümlerinizi sergilediniz? Fuarda ilk defa sergilediğiniz çözümler oldu mu? Bu ürünler hakkında kısaca bilgi alabilir miyiz?

FESPA Eurasia Fuarı boyunca, Roland’ın tüm ürün portföyünü ve çözümlerini sergiledik; ayrıca yüksek katma değer sunan ve inovatif uygulamalarımız da standımızda yer aldı. Özel efektlere ve dokulara sahip bu uygulamalarımız, ziyaretçilerimizin bu ürünlere dokunup baskıyı hissetmesini sağladı. Ayrıca Roland DG standında, UV teknolojisi ile mobilya ve küçük cihaz gibi geniş yelpazedeki malzeme ve objelere baskıların yapıldığı canlı demolarımız da gerçekleşti.

Daha ayrıntılı anlatmak gerekirse, standımızı dört bölüme ayırdık: UV bölümünde en yeni UV flatbed serimizin (LEC-330S-F200) yeni bir modeli ile UV masaüstü baskı makinesi sergilendi. Baskı bölümünde ise eko solvent baskı makinemiz ve arıca yenilikçi teknolojisi ve uygun maliyeti ile dikkat çeken çözümlerimiz (EJ-640, RF-640/ ID- 64) sergilendi. Bas&Kes bölümünde ise üstün niteliklere sahip kesim plotter’ı (GR-540) ile yine yeni nesil bas&kes serilerimizden TrueVIS serisi (SG-540, VG-640) sergilendi. Süblimasyon baskı bölümünde de yüksek hacimli üretim makinesi (XT-640) ile yenilikçi teknolojimiz özel bir şov ile ziyaretçilere sunuldu.

Standımızın en öne çıkan makinesinin yeni UV flatbed baskı makinesi (LEC-330S-F200) olduğunu söyleyebiliriz. Bu modelimiz bölgedeki ilk makine olup makinenin sunduğu yüksek kapasite ve çok çeşitli materyal ve objelere baskı yeteneği sayesinde ziyaretçilerden oldukça yoğun ilgi gördük ve önemli geri dönüşler edindik.

Roland olarak 2017 yılı sizin için nasıl geçti? Genel bir değerlendirmenizi alabilir miyiz?

Pazarda Roland DG olarak direkt yer almaya başladığımızdan bu yana, şuna güçlü bir şekilde inanıyoruz ki, dijital baskı ve dijital tekstil baskı sektörü hızlı ve istikrarlı bir şekilde büyümeye devam etmektedir. Bu elbette doğal bir süreç olsa da, bu durumu göz önünde bulundurduğumuzda, lokal operasyonlara daha fazla yatırım yapmaya, fuarlarda direkt katılım göstermeye ve hatta kendi personelimizin bulunduğu lokal showroom merkezi açarak sektöre ve elbette iş ortaklarımıza daha yakın olmaya ve daha hızlı ve tam hizmet vermeye çalıştık. Bugün halen Türkiye baskı sektörünün inanılmaz büyük potansiyelini görüyor ve sektöre inanmaya devam ediyoruz.

Ne yazık ki bugüne kadar Türkiye’nin içinde bulunduğu ekonomik ve politik durum bir şekilde bizim de sektörümüzü etkiledi; genel olarak tüm pazarda satış oranlarında azalma yaşandı. Bu oldukça zor bir süreçti. Ancak, 2017 yılının başından bu yana, sektörün 2016 yılına kıyasla daha stabil olduğunu görüyoruz. Dolayısıyla bugün yeni yatırım ya da ilave teknoloji yatırım taleplerine baktığımızda, müşterinin tutumu, girişim talepleri ve yatırım kararları da tekrar eski canlılığını kazanmaya başlıyor gibi görünüyor.

Roland DG açısından bakarsak da, 2017 yılı pazar payımız açısından oldukça başarılı bir şekilde sona erdi; ki pazar payı oranımız, Roland DG olarak piyasada direkt faaliyet göstermeye başladığımızdan bu yana elde ettiğimiz en iyi oran olmasıyla bizi memnun etti diyebilirim. Elde ettiğimiz bu sonuç, bugüne kadar yaptıklarımız konusunda bize bir güven verdi. Ancak Roland DG olarak daha fazla gelişmek, daha fazla katma değer sunabilmek ve müşterilerimize en iyi şekilde hizmet verebilmek için çok daha fazlasını yapmaya devam edeceğiz.

Bu haber toplam 751 defa okunmuştur
Etiketler:
Tüm Hakları Saklıdır © 2013 SignGraphic | Kaynak gösterilse dahi izinsiz içerik kopyalanamaz.