26 Mayıs 2018 Cumartesi 12:49
English Page
Karakter boyutu : 12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
17 Ocak 2018 Çarşamba 14:10

ARED (Açıkhava Reklamcıları Derneği), açıkhava sektörünü bir araya getiriyor

Açıkhava Sektör Buluşması – Summit 2018, Endüstriyel Reklam sektöründe yer alan üreticilerin yeni pazarlara açılmasına ışık tutmak, ulusal firmaların reklam satın almalarının bakış açılarını yansıtmak, e-ticaret ile yurt dışına erişim konularında görüş alışverişi sağlamak için 8 Şubat 2018’de İstanbul Conrad Otel’de gerçekleştirilecek.
ARED (Açıkhava Reklamcıları Derneği), açıkhava sektörünü bir araya getiriyor

ARED (Açıkhava Reklamcıları Derneği), açıkhava sektörünü bir araya getiriyor. Açıkhava Sektör Buluşması – Summit 2018, Endüstriyel Reklam sektöründe yer alan üreticilerin yeni pazarlara açılmasına ışık tutmak, ulusal firmaların reklam satın almalarının bakış açılarını yansıtmak, e-ticaret ile yurt dışına erişim konularında görüş alışverişi sağlamak için 8 Şubat 2018’de İstanbul Conrad Otel’de gerçekleştirilecek.

ARED’in ev sahipliğini üstlendiği aktivitenin organizasyonunu sektörün 2. kuşağını temsil eden alt komisyonu Genç ARED üstleniyor. Açıkhava Sektör Buluşması sektöre hizmet sunan iş kollarını bir araya getirmeyi hedefliyor. Birçok farklı oturumdan meydana gelecek olan Açıkhava Sektör Buluşması - Summit 2018, kurumsal firmaların satın alma davranışları ve tedarikçi seçimleri, dış pazarlara açılmanın mümkünlüğü, kurumsallaşmanın gerekleri, büyüyen şirketlerin hikayeleri, finansman ve hibe destekleri, açıkhava reklamının tasarımdan montaja süreç incelemesi gibi konular ile sektörü var edenlerle, açıkhava sektörünü ileri taşımaya hazırlanıyor.

Açıkhava Sektör Buluşması – Summit 2018; sektörün ileri gelenlerinden akademik uzmanlara, ajanslardan imalatçılara kadar geniş bir yelpazede sektörü ve iş yapım sürecini ele alacak. Bu yıl ilki düzenlenecek olan panelin; gelecek yıllarda da sürekliliği olan geleneksel bir hale dönüştürülmesi hedefleniyor. Büyük çoğunluğunu Anadolu’dan firmaların oluşturması beklenen katılımcı profilinde kurumsal marka temsilcileri, medya ve kreatif ajans yetkilileri, akademisyen kadro ve duayen üreticilerin bir araya getirilmesi amaçlıyor. Gerçekleştirilecek panel ile katılımcılar; üreticilerin kurumsal markalar ile ne şartlarda çalışabileceği, dış pazarlarda kendine hangi yollar ile ne şekilde yer bulabileceği ve gelecekte alınacak yatırım kararlarını etkileyebilecek konular üzerinde bilgi sahibi olabilmeye davet ediliyor.

Bu haber toplam 1162 defa okunmuştur
Etiketler: , ,
Tüm Hakları Saklıdır © 2013 SignGraphic | Kaynak gösterilse dahi izinsiz içerik kopyalanamaz.