21 Nisan 2018 Cumartesi 14:11
English Page
Karakter boyutu : 12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
15 Ocak 2018 Pazartesi 02:14

Promakim Sıra Dışı Araç Kaplama Uygulamaları ile FESPA Eurasia’nın İlgi Odağı Oldu

7-10 Aralık tarihlerinde düzenlenen FESPA Eurasia Fuarı’nda oldukça dikkat çekici araç kaplama uygulamaları ile fuarın ilgi odağı olan Promakim, bir kez daha yoğun ziyaretçi kitlesine en yeni ürün yelpazesini tanıtma fırsatı elde etti.
Promakim Sıra Dışı Araç Kaplama Uygulamaları ile FESPA Eurasia’nın İlgi Odağı Oldu

7-10 Aralık tarihlerinde düzenlenen FESPA Eurasia Fuarı’nda oldukça dikkat çekici araç kaplama uygulamaları ile fuarın ilgi odağı olan Promakim, bir kez daha yoğun ziyaretçi kitlesine en yeni ürün yelpazesini tanıtma fırsatı elde etti. Biz de Promakim Satış Yöneticilerinden Ahmet Hatipoğlu ile görüşerek hem fuarda sergilenen çözümler hakkında bilgi aldık hem de Promakim yıl sonu değerlendirmesini öğrendik.

Fuarla ilgili değerlendirmenizi öğrenebilir miyiz? Yurtiçi ve yurtdışı ziyaretçi oranları, sergilenen yeni teknoloji ve ürünler, fuarın genel organizasyonu hakkında ne düşünüyorsunuz?

Bu yılki FESPA Eurasia Fuarı önceki senelere nazaran daha verimli oldu diyebiliriz. Ancak özellikle çevre ülkelerden gelen katılımcıların ilgisi, önceki seneye göre biraz daha artış gösterdi diyebiliriz.

Standınızda hangi ürünlerinizi sergilediniz? İlk defa sektöre tanıttığınız yeni ürünleriniz oldu mu? Bu ürünlerin başlıca özellikleri hakkında okuyucularımıza bilgi verebilir misiniz?

Promakim standında Roland’ın tüm çözümlerinin yanı sıra yeni Flatbed UV sistemlerini ilk kez sergiledik. Yeni ürün oldukça ilgi gördü, çünkü uzun zamandır müşterilerimizden bu çözüm için talepler geliyordu. Bu yılın sonunda ilk kez Türkiye’de görücüye çıktı. 76cm eninde ve 150cm ebatlarındaki Roland’ın en küçük Flat UV makinesi olan bu çözümün elbette daha büyük ve farklı modelleri de mevcut. Her zaman belirttiğimiz gibi Roland’ın UV çözümlerindeki en önemli özelliği en küçük fontları bile çok okunabilir ve net halde çıkartabilmesidir. Dolayısıyla Roland UV baskı çözümleri çok farklı müşteri grubu tarafından ilgiyle takip ediliyor.

Ayrıca fuara damgasını vuran ve özel taşlardan yapılmış araç kaplama uygulamamız olağanüstü ilgi gördü. Fuar haftası öncesinde sosyal mecralarda tanıtımına başlanan bu çalışma Youtube ve Instagram gibi platformlarda en çok takip edilenler arasına girdi ve rekor kırdı. Sonrasında FESPA Eurasia Fuarı’na sırf bu çalışmayı yakından görmek için gelen yüzlerce ziyaretçi ile tanıştık ve bu bizi çok mutlu etti.

2017 yılını kapatırken, yılın değerlendirmesini alabilir miyiz?

2017 yılı genel olarak son derece zor geçti diyebiliriz. Ülkemizin tecrübe ettiği şu anki durumu düşünerek bunu belirtmemek imkansız sanırım. Tüm meslektaşlarımızın ve müşterilerimizin dikkat etmesi gereken en önemli husus, mevcut durumlarını mümkün olduğunca koruyabilmeleri ve daha az riskle çalışmalarını sürdürmeleri. Biz grup olarak bu yıl beklentimizin daha üstünde satış rakamları yakaladık ve açıkçası bu bizi biraz şaşırttı ve memnun etti. Ama kesinlikle söyleyebilirim ki 2018 bu yıldan çok daha zor geçeceğe benziyor. Hepimizin daha temkinli olmasında fayda görüyorum.

Son olarak iletmek istediğiniz bir mesajınız var mı?

Okuyucularımız SignGraphic dergisine destek vermeye devam etsinler, bu en büyük arzumuz. Çünkü sizler ve ekibiniz sayesinde bu sektör gelişmeleri yakından takip ediyor ve müşterilerin ve tedarikçi firmaların birbirlerine daha da yaklaşmalarına vesile oluyorsunuz.

Bu haber toplam 772 defa okunmuştur
Etiketler:
Tüm Hakları Saklıdır © 2013 SignGraphic | Kaynak gösterilse dahi izinsiz içerik kopyalanamaz.