18 Aralık 2017 Pazartesi 17:22
English Page
Karakter boyutu : 12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
21 Kasım 2017 Salı 14:14

İtalya’ya Yeni Bir Fuar Geliyor: Print4All

29 Mayıs ve 1 Haziran 2018 tarihleri arasında Milano’da düzenlenecek olan Print4All, daha önce düzenlenmekte olan ACIMGA, ARGI, AMAPLAST ve UCIMA - Fiera ile birlikte Milano ve Hannover Fuarcılık olmak üzere beş ayrı fuarı bir araya getiriyor.
İtalya’ya Yeni Bir Fuar Geliyor: Print4All

29 Mayıs - 1 Haziran 2018 tarihleri arasında Fiera Milano’da gerçekleşecek Print4All, ticari ve endüstriyel baskı, dönüştürme, ambalaj baskı, etiket ve benzeri alanlarda yeni çözümler sunacak yeni bir fuar. Etkinlikte, her türlü materyal üzerine baskı yapacak sistemleri, ticari fırsatlar ve daha verimli iletişim kanalları için birçok baskı ve dönüştürme çözümlerini keşfetme ve karşılaştırma fırsatı sunuluyor. SignGraphic olarak, fuar öncesinde fuarın tanıtımını yapmak ve paydaşların düşüncelerini paylaşmaları amacıyla düzenlenen Print4All konferansına katılarak dünya genelinden 40 basın mensubu ve 400’ü aşkın sektör temsilcisi ile bir araya geldik. Sektörün önemli oyuncularının konuşmacı olarak katıldığı konferansta baskı sektörlerinin ve dijitalleşmenin iç içe geçtiği bir internet çağında yaşanan gelişmeler, yeni çözümler, sektörleri ve firmaları büyütecek fikirler ve sorunlar konuşuldu. Başarı hikâyelerini paylaşan yaratıcıların ve girişimcilerin anlatımıyla baskı endüstrisine yeni gözlerle bakmanın önemi ve potansiyelleri keşfetmenin yolları üstünde durulan konular arasındaydı.

Konuşmacıların konu başlıkları özetle şöyleydi:

Enzo Baglieri, SDA Bocconi “Tarihsel bir değişim dönemi yaşıyoruz, işlem ekonomisinden ilişki ekonomisine geçiyoruz. Dünya değişiyor. Bugünün odak noktası müşteri olmalı, bu da rakiplerinizle bilgi paylaşmayı öğrenmek anlamına geliyor. Bu elbette artık rekabet etmemek değil, her bireyin becerilerini ve yeteneklerini temel alarak paylaşılan bilgileri farklı ve etkili bir şekilde değerlendirmektir.”

Oliviero Toscani “Değişim için kendi statükonuzu sorgulayacak cesarete sahip olmanız gerekiyor Aynı anda hem yenilikçi hem de güvende olmak mümkün değil. Geçmişe bakarak yenilik yapamayız, yalnızca ileriye bakmalıyız.”

Paolo Iabichino, Group Ogilvy & Mather İtalya “Markaların kaderi halkın kaderi ile el ele yürüyor. Hayatta kalmak istiyorsanız, öğrenmeyi ve gelişmeyi asla durdurmamalısınız “.

Peter Buttiens, Esma “Otomobil, mobilya, tıbbi malzeme ve elektronik cihazlar, baskı günümüzde baktığımız her yerde, sadece kâğıt üzerinde değil. Yenilikçi düşünmek zorundayız”.

Print4All ayrıca etkinliği destekleyen ve projenin piyasa ile yakın bağlantı halinde olmasına destek olan işadamlarına “marka elçileri” adını verdiği temcilcilik misyonu sunuyor. Bu temsilciler, eleştirel ve proaktif bir ruhla, etkinliğin en üst düzeyde kalite ve yenilik elde etmesine yardımcı oluyor. Etkinlik elçilerinin de görüşleri şu şekilde:

Converflex fuar alanı temsilcisi ALBERTO PALAVERI: Bana Print4All’un marka elçisi olmayı teklif ettiklerinde, bu yeni olayın sektör için ilginç bir fırsat olabileceğini düşündüm; özellikle de şirketimin uzmanlaştığı dönüştürme konusunda. Bu konuda algıyı değiştirebilir, yenilikçi ve çeşitlendirilmiş baskı teknolojilerini kullanan ambalajın değerini geliştirebiliriz diye düşündüm. Bu etkinlik sayesinde, marka sahiplerinin ve son müşterilerin ambalaj gereksinimlerini karşılayan makine ve çözümleri öğrenebiliriz. İtalyan pazarı birçok ülke için, özellikle de Akdeniz bölgesi için önemli bir referans noktası. Print4All etkinliğini, işlerini büyütmeyi amaçlayan İtalyanların yanı sıra uluslararası alıcılarla iletişime geçmeyi hedefleyen şirketler için zorunlu bir etkinlik olduğunu düşünüyorum.

Baskı pazarı, dijital teknoloji sayesinde hızlı bir şekilde gelişiyor. Endüstrinin yeniliklerini tek bir yerde görerek, farklı teknolojiler arasında olası etkileşimleri görerek üstün kaliteli ürünler yaratma şansına sahip olmak, Print4All’un ziyaretçilerine sunduğu benzersiz bir fırsattır. Sonuç, sektörler arasında daha fazla buluşma ve dolayısıyla piyasada büyümek için daha yüksek olasılıklardır.

InPrinting fuar alanı temsilcisi ALBERTO MASSERDOTTI: İlk duyduğumda Print4All projesi ile ilgili olarak beni en çok ilgilendiren şey, tüm tedarik zinciri oyuncularını tek bir yerde buluşturma imkanı oldu. Farklı tamamlayıcı sistemleri üç gün içinde bir araya getirmek, Print4All etkinliğini benzersiz kılacaktır. Print4All gibi bir etkinliğinde ziyaretçiler, tüm üretim zincirinin varlığından yararlanabilir; zamandan tasarruf edebilirler, sektörün farklı yönlerini keşfedebilir, farklı teknolojileri karşılaştırabilir ve yeni fikirler için ilham alabilirler. Print4All etkinliğini, ajans, reklamcı veya tasarımcı olsun, teknoloji satın alanlar ile iletişimle uğraşanlardan oluşan bir yaratıcı sıcak yuva olarak düşünmekten hoşlanıyorum. Print4All, piyasada eksikliği hissedilen çok gerekli bir fırsattır. Yeni teknolojileri tanımak, birinin işine nasıl değer katabileceğini anlamak, tedarikçilerle daha verimli bir şekilde etkileşim kurmak için mükemmel bir alandır.

Grafitalia fuar alanı temsilcisi JOSEPH MARSANASCO: Sürekli gelişen bir toplumda yaşıyoruz. Sınırlar kaybolur, kesinlikler silinir ve her şeyi, özellikle varlığımızı düşünme ve şekillendirme yollarımızı, dolayısıyla mesleğimizi sorgularız. Tüm bunlar kaybolmuş hissettirmemize ya da bizi değiştirmek için bir şeyler yapmamıza neden olabilir. Print4All’u fikirlerden oluşan iki taraflı bir yama olarak görüyorum; yani kaybolabileceğimiz bir yer ya da yeni fikirleri şekillendirebileceğimiz ve farklı öğelerden oluşan bir grup olarak görüyorum. Print4All’un öne çıkan mesajı, merak yaratmak, yaratıcılığı geliştirmek ve yeni fırsatlar ve projeler yaratmak için deneyimleri paylaşmaktır

Fabrikanın ruhunu yoğun bir şekilde yaşıyorum. Bu yüzden şirketlerin giderek “günlük Print4All etkinliklerine” dönüştüğünü söyleyebilirim: yeni üretim süreçleri, ürünler, malzemeler, gereksinimler, teknolojiler, ne isterseniz. Print4All’de yer almamak, değişimin ve çeşitlendirmenin zorluğunu kabul etmemek demektir; Print4All’de yer almamak, fikirleri paylaşmamak demektir. Başka bir deyişle, oyuna dahil olmamak demektir Bu değişikliklerin karmaşıklığını gerçekten anlamak için, Print4All gibi etkinliklere katılmanız gerekir. Tüm bu verileri değerlendirmek istiyorsanız, Print4All deneyiminizi yaratıcı ipuçlarına dönüştürmek için en iyi yerdir.

Bu haber toplam 530 defa okunmuştur
Etiketler:
Tüm Hakları Saklıdır © 2013 SignGraphic | Kaynak gösterilse dahi izinsiz içerik kopyalanamaz.