18 Aralık 2017 Pazartesi 17:31
English Page
Karakter boyutu : 12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
12 Kasım 2017 Pazar 22:34

Mart Plastik Sign İstanbul’dan Memnun Ayrıldı

4-8 Ekim tarihlerinde düzenlenen Sign İstanbul Fuarı’na katılan Mart Plastik, bu yıl fuarda dijital baskı ve reklam sektörlerine yönelik PVC, PP, PET ve PC türü plastik levha ürünlerini ziyaretçilere tanıttı. Biz de fuar hakkında değerlendirmelerini almak üzere Mart Plastik Genel Müdürü Ülfet Yıldız ile görüştük.
Mart Plastik Sign İstanbul’dan Memnun Ayrıldı

Fuarla ilgili genel değerlendirmenizi alabilir miyiz?

Bu yıl ziyaretçi çokluğundan ziyade; nitelikli ziyaretçi sayısı açısından son derece pozitif bir fuar geçirdik. Fuara gelerek, hem diğer katılımcı firmaları hem de bizleri ziyaret ederek onurlandıran tüm dostlarımıza teşekkür ediyoruz. Müşterilerimizle ve ziyaretçilerimizle sıcak fuar ortamında bir araya gelme imkanımız oldu. Yurtiçi ve yurtdışından birçok firma ile faydalı görüşmelerde bulunduk.

Printtek ve Sign İstanbul fuarlarının eş zamanlı düzenlenmesinin fuara bir katkısı oldu mu?

Birçok anlamda özellikle teknolojik yeniliklerle birbirine çok yaklaşan bu iki sektör ziyaretçilerinin ve üretici/tedarikçilerinin aynı çatı altında buluşmasının son derece yararlı olduğu kanaatindeyiz. Bu bağlamda iki organizasyonun bir çatı altında gerçekleşmiş olması; hem biz tedarikçi/üreticiler hem de kıymetli ziyaretçiler açısından olumlu ve faydalı bir fuar geçirmemizdeki önemli etkenlerden biriydi.

Fuarda hangi çözümlerinizi sergilediniz?

Mart Plastik olarak hem üretici hem tedarikçi sıfatı ile fuardaydık. Özellikle dijital baskı ve reklam sektörlerine yönelik PVC, PP, PET ve PC türü plastik levha ürünlerimizi sergileme imkanı bulduk. Yine çift taraflı endüstriyel bantlar ve kart üretim sektörü için sergilediğimiz ürünler oldukça geniş bir ilgi gördü. “Yüksek Kalite, Doğru Fiyat” prensibimiz de bu dönüşlerin ve iş birliklerinin kuvvetlenmesi ve çoğalması konusunda doğru satış politikasını takip ettiğimiz fikrini kuvvetlendirdi. Şimdiden yurtiçi ve yurtdışı birçok ziyaretçi ile temasa geçtik. Hatta birçok firma ile ilk çalışma ve siparişlerimizi gerçekleştirdik. Gerek Printtek gerekse Sign İstanbul ziyaretçileri ile fuarda yaptığımız görüşmeler siparişe dönüşmeye başladı. Ancak fuar katılımının temel amacı iletişim kurmaktır. Uzun soluklu iş birlikleri kurmak daha kıymetli ve önemlidir. Fuar kadar fuar sonrası da oldukça önemli. Oluşan iletişimleri ve dataları takip etmek ve süreci yönetmek gerekiyor. Burada aceleci olmamak, bunun yerine takipçi olmak son derece önemli.

Fuarı ziyaret eden sektör temsilcileri ile yaptığınız görüşmelere istinaden, sektörün geleceğini nasıl görüyor ve değerlendiriyorsunuz?

Matbaa, dijital ve reklam… Çok hızlı gelişen, değişen ve dönüşen sektörler. Üretim teknolojileri, yeni sarf malzemeler, yeni üretim teknikleri, makine ve teçhizat… Bunlara bir de bilgi çağının yansımalarını eklediğinizde işimiz oldukça zor ama bir o kadar da keyifli. Durağan değil değişen ve dönüşen bir sektördeyiz. Görüşmelerimiz ve bizim Mart Plastik olarak edindiğimiz izlenim ve tecrübe sektörün büyümeye devam edeceğidir. Bu noktada yeniliklere kapımız açık tutmak ve kendimizi bilgi, donanım ve eğitim konusunda geliştirmek başlıca görevlerimiz arasında olmalı. Yenilenemezseniz yenilirsiniz... Makine ve ekipmana yaptığımız yatırımlar kadar kalifiye/nitelikli personele de ihtiyacımız var. İnsana yatırım yapmalıyız.

Elbette her sektör gibi bizlerin de önünde birçok engel/sorun var. Ancak bizler şikayet edecek konumda değiliz. Bilakis sorunları çözmek engelleri aşmak da bizim görevlerimiz arasında… Rahmetli Sakıp Sabancı Beyefendinin bi sözü hep kulağımızda “çalışmak çalışmak çalışmak… daha çok çalışmak.” Başarmak için çalışmalısınız. Samimi ve dürüst bir şekilde çalışmalısınız. Yılgınlıklara yorgunluklara yenilmeden tekrara düşmeden çalışmalı

Bu haber toplam 378 defa okunmuştur
Etiketler:
Tüm Hakları Saklıdır © 2013 SignGraphic | Kaynak gösterilse dahi izinsiz içerik kopyalanamaz.