21 Kasım 2017 Salı 15:11
English Page
Karakter boyutu : 12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
11 Ekim 2017 Çarşamba 22:00

Mobil ve Açıkhava Reklam, Yeni Ford Kampanyası için Birleşiyor

Açıkhava reklam alanında çalışan uzman Primesight, mobil hedeflemeyle yeni bir outdoor kampanya başlattı
Mobil ve Açıkhava Reklam, Yeni Ford Kampanyası için Birleşiyor

Ford’un kampanyasıyla ilgili online içerik paylaşan veya onunla etkileşime girenler, Ford’un billboard reklamlarının yakınındayken onlarla ilgili mobil reklamlarla karşı karşıya kalacaklar. Fiesta, kişileri konum ve içerik paylaşım davranışlarıyla hedefleyerek ilginizi çekebilecek kişilere ulaşmanızı sağlıyor.

Ford’daki Medya Müdürü Rachel Moore, “Primesight ve RadiumOne ile bu kampanyayı oluşturduk, çünkü açıkhava reklam ve mobil kampanyalarımızın dönüşümleri kolaylaştırmak için hedef kitleye ek bir katman ilave ederek mobil ve açıkhavanın avantajlarını birleştirmiş olduk.” dedi. RadiumOne, markanın ücretli, kazanılan, paylaşılan ve sahip olunan varlıklarıyla çalışan ve yüksek değerli tüketicileri bulmak ve bunlarla bağlantı kurmak için çalışan bir pazarlama şirketidir. Primesight ise son zamanlarda ülke genelindeki şehirlerde sayısal reklam panosu yerlerinin geliştirilmesine odaklandı.

Mindshare Finans Müdürü Tom Marsden, “Bu reklam kampanyası ile Ford için verimlilik ve performansı artırmak için her zaman yeni ve yenilikçi yollar arıyoruz.” dedi.

Bu haber toplam 1419 defa okunmuştur
Etiketler:
Tüm Hakları Saklıdır © 2013 SignGraphic | Kaynak gösterilse dahi izinsiz içerik kopyalanamaz.