17 Ekim 2017 Salı 17:49
English Page
Karakter boyutu : 12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
17 Eylül 2017 Pazar 16:46

TECPRO Sign İstanbul Fuarı’nda Epson’un Son Teknoloji Dijital Baskı Çözümlerini Sunacak

EPSON’un tekstil yazıcılarda Türkiye tek distribütörü Tecpro Bilgi Teknolojileri, 4 – 8 Ekim tarihleri arasında katılacağı Sign İstanbul 2017 fuarında tekstil ve hazır giyim sektörüne yönelik çözümlerini ziyaretçileriyle paylaşacak.
TECPRO Sign İstanbul Fuarı’nda Epson’un Son Teknoloji Dijital Baskı Çözümlerini Sunacak

EPSON’un tekstil yazıcılarda Türkiye tek distribütörü Tecpro Bilgi Teknolojileri, 4 – 8 Ekim tarihleri arasında katılacağı Sign İstanbul 2017 fuarında tekstil ve hazır giyim sektörüne yönelik çözümlerini ziyaretçileriyle paylaşacak. Firmanın fuarda odak noktasını süblimasyon tekstil baskısı oluşturacak.

Türkiye’nin önemli dijital baskı teknolojileri tedarikçilerinden Tecpro, 4-8 Ekim tarihlerinde gerçekleştirilecek olan Sign İstanbul fuarında yerini alıyor. Firmanın çalışmaları ve fuara yönelik beklentileri hakkında Tecpro Bilgi Teknolojileri Genel Müdürü İbrahim İlhan açıklamalarda bulundu.

İlhan, fuarda Türkiye tek distribütörlüğünü yürüttükleri Epson’un iç mekan profesyonel fotoğraf baskı yazıcılarının yanı sıra F6200, F7100, SC-F9200 ve SC-F2000 gibi EPSON süblimasyon tekstil yazıcılarını tanıtacaklarını ve bu makinalarla nasıl yaratıcı, sanatsal uygulamalar yapılabileceğini uygulamalı olarak ziyaretçilere gösterebileceklerini söyledi. Süblimasyon baskı deyince akla ilk önce transfer kağıdı ile kumaş üzerine transfer işleminin geldiğini söyleyen İlhan, bu baskının sadece konfeksiyon alanı ile sınırlı olmadığını kağıt, ahşap, metal, alüminyum, plaka ve porselen gibi çok farklı materyallere yapabilmenin kapasite ve yaratıcılığı arttırdığını ve bunun da işletmelere pazarda daha büyük avantaj sağladığını söyledi.

Tecpro’nun ayrıca Sign İstanbul fuarında kendi markası olan Papertec süblimasyon kağıtlarını ve floresan/neon boyalarını da ziyaretçilerine tanıtacaklarını ifade eden İlhan, baskı kalitesinin yanında güvenceli firma hizmetlerini tanıtmanın birinci öncelikleri olduğunun altını çizdi.

Baskı sektörünün gelişimi açısından bu tip niş fuarların önemli olduğunu söyleyen İbrahim İlhan, Sign İstanbul fuarına yıllardır katıldıklarını hatırlattı. İlhan, “Ayrıca bu fuar açıkhava reklamcılığında bir hayli rağbet görüyor. Zaman içinde bunun içine dış mekân baskıların yanı sıra, reklamcılık ve dijital tekstil baskısı alanı girdiği ve bu alanda başka bir fuar olmadığı için de fuara her tip endüstriyel baskının da dâhil olmasıyla, gelen ziyaretçi kitlesi de bu fuarla anılmaya başlamıştı. Bu yıl da ilgili hedef kitlenin fuarı ziyaret edeceğini düşünüyoruz. Bizim öncelikli olarak beklentimiz süblimasyon tekstil sektörüne yönelik müşterilerimizin fuarı ziyaret etmesidir.” dedi.

Pazarda Sağlam Adımlarla İlerliyoruz

Tecpro Bilgi Teknolojilerinin verdiği hizmet ve çözümlerle pazarda sağlam adımlarla ilerlediğini dile getiren İbrahim İlhan, önceliklerinin kaliteli baskı ve satın alma sonrası hizmetlerde güvence arayan müşterilere ulaşmak olduğunu yineledi. İlhan şunları söyledi: “Üreticimiz Epson, bildiğiniz üzere Piezo kafa yapısının yaratıcısıdır. Tekstil baskı ürünlerine yönelik geliştirdiği yeni baskı kafaları ile son derece başarılı sonuçlar alıyoruz. Bu yıl ülkemizde 30’dan fazla müşterimiz ürünlerimizi kullanmaya başladı. Tecpro’nun kesintisiz satış sonrası hizmetlerinden ve kurumsal servis güvencesinden faydalanıyorlar. Her memnun müşteri bize birçok yeni müşterinin kapısını açıyor.”

İlhan, temel hedeflerinin, birçok bileşeni olan süblimasyon transfer baskı işinde komple çözüm sunmak olduğunu belirtti. İlhan bu alandaki çalışmaları yürütmek için faaliyete geçirdikleri EPSON Demo Merkezi’nin müşteriler tarafından büyük bir beğeni kazandığını aktardı. İbrahim İlhan sözlerini şöyle bitirdi:

“İlgili kitle, bildiği iş kolunda, kendi ortamında ve aynı dili konuşan uzman kadromuz eşliğinde tüm baskı denemelerini satış öncesinde alabiliyor. Müşterimizin ürünü satın almadan önce onu her yönüyle test etmesini ve denemeler yapmasını tercih ediyoruz. Çünkü markamızın ve firmamızın farklılığı bu süreçte ortaya çıkıyor.” dedi.

Bu haber toplam 489 defa okunmuştur
Etiketler:
Tüm Hakları Saklıdır © 2013 SignGraphic | Kaynak gösterilse dahi izinsiz içerik kopyalanamaz.