24 Eylül 2017 Pazar 11:39
English Page
Karakter boyutu : 12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
13 Nisan 2016 Çarşamba 22:17

FESPA Digital 2016 10’uncu Yılında Bugüne Kadarki En Büyük Etkinliğe Ev Sahipliği Yaptı

FESPA Digital, geçtiğimiz ay doğduğu yer olan Amsterdam’a muhteşem bir geri dönüş yaparak, yılın ilk geniş format etkinliğinde 16,309 tekil ziyaretçiyi bir araya getirdi.
FESPA Digital 2016 10’uncu Yılında Bugüne Kadarki En Büyük Etkinliğe Ev Sahipliği Yaptı

2012 yılında aynı periyotta düzenlenen FESPA Digital etkinliğinden bu yana, ziyaretçi sayısındaki yüzde 34’lük artış ve dört gün boyunca gelen 23,240 ziyaretçi sayısı, FESPA Digital’in giderekte büyümekte olduğunun ve stratejik öneminin gün geçtikçe artıyor olduğunun altını çiziyor. Ziyaretçilerden elde edilen verilere göre, ziyaretçilerin %75’i özellikle satın alma yetkisine sahip kişilerden oluşuyor. Dört günlük etkinlik boyunca da katılımcı stantlarında kaydedilen rekor satışlar da bu durumun en önemli göstergelerinden biri denilebilir.

Fuar kapsamında lansmanı yapılan ürünlerin yüksek sayıda olması katılımcıların FESPA Digital için geniş format alanında dünya lideri bir etkinlik olduğunu düşündüğünün ispatı. FESPA Digital 2016, katılımcıların geniş format yeni ürünleri için ilk tercih olduğunu kanıtladı.

Mimaki, UV-LED baskı makineleri serisinin lansmanını yaptı ve fuar boyunca bayileri de dahil toplam 52 makine satışı yaptı. HP, Scitex 9000 endüstriyel baskı makinelerinin tanıtımını gerçekleştirirken, EFI de tekstil, LED ve inkjet opsiyonlar da dahil olmak üzere toplam altı adet yeni VuteK baskı makinesinin lansmanını yaptı.

Durst ise soft signage ve kumaş uygulamaları için ideal su bazlı teknolojiye sahip boya süblimasyon baskı makinesinin lansmanını yaparken Kornit Digital ise Storm serisi kapsamında iki adet yeni endüstriyel direkt-giysiye baskı makinesinin tanıtımını yaptı. Etkinliğin Avrupa’nın göbeğinde Amsterdam’da gerçekleştiriliyor olması, toplam 120 ülkeden gelen geniş format baskı uzmanlarının sürekli değişen dijital baskı dünyasındaki bilgilerini birbirleriyle paylaşabilmeleri için ideal bir ortam sağladı.

En çok ziyaretçi gelen ülkeler Hollanda (%35), Almanya, İngiltere, Belçika ve İtalya olurken, Kuzey Afrika, Asya, Güneydoğu Asya Adaları ve Afrika’dan gelenler de fuarın uluslararası kapsamını da bir kez daha vurguladı. Tek çatı altında dört etkinlik düzenlenmesi sayesinde, ziyaretçiler FESPA Digital, Textile, European Sign Expo ve Printeriors etkinliklerini kolayca gezerek, geniş format dijital baskı ve basılı olmayan tabela uygulamalarında yeni olanakları keşfetme imkanı buldu. Wrap Hub ve Signage Demo alanları fuarda oldukça popülerdi. Digital Textile ve Printeriors konferanslarının her ikisi de baskı, dijital tekstil ve iç mekan tasarım sektörlerineki dünyanın dört bir yanından gelen ziyaretçilerden son derece olumlu dönüşler aldı. Printeriors kapsamındaki ‘Print Hotel’ ise, iç mekan dekorasyon ve dijital baskı alanındaki yeni fırsatları inceleme fırsatı yarattı ve göz alıcı oda tasarımları ile ziyaretçi ve katılımcıların ilgi odağı oldu.

FESPA CEO’su Neil Felton fuarla ilgili şunları söylüyor: “FESPA Digital’in 10. yılını bundan daha güzel kutalayamazdık. Bu kadar çok sayıda katılımcının en yeni ürünleri ve teknolojilerini sergilemek için FESPA etkinliğimizi seçmesinden dolayı çok mutluyum. Ayrıca fuarımızdan bu kadar çok ziyaretçinin gerçek baskı kahramanları olarak yepyeni fikirlerle ilham almış şekilde ve aynı zamanda işlerini farklılaştıracak fırsatlarla ve değerli fikir alışverişleri ile ayrıldığını görmek de bizi oldukça mutlu ediyor.” Felton, sözlerine şöyle devam ediyor: “Tüm salonlar etkinliklerle dolup taşıyordu; gerek ziyaretçilerden gerek katılımcılardan aldığımız geri bildirimler son derece olumlu oldu.

Bilhassa katma değer sağlayan seminerler, gösterimler, yarışmalar ve interaktif atölyeler oldukça ilgi gördü. Birçok katılımcı bugüne kadarki en iyi FESPA olduğunu ve fuarın beklentilerini fazlasıyla karşıladığını dile getirdi. Gelecek yıl Hamburg’da gerçekleşecek bir sonraki FESPA’yı heyecanla bekliyoruz.”

Katılımcı Görüşleri

HP / Ronen Zioni, EMEA Bölgesi Pazarlama Direktörü, Graphic Solutions Business, HP

FESPA Digital 2016, HP için oldukça heyecan verici ve bereketli bir fuar oldu. Yeni HP Scitex 9000 Endüstriyel Baskı Sistemi’ne ve HP HDR245 Scitex Mürekkepleri’ne gösterilen böylesi muhteşem ilgiden dolayı çok memnunuz. Ziyaretçilerimiz bu ürünlerin orta ölçekli reklam ve display üreticilerinin olduğu endüstriyel pazarı nasıl dönüştüreceği hakkında bilgi almak için çok hevesliydi. Bu uygun maliyetli yeni çözümümüzü sergilememiz için FESPA Digital çok ideal bir platformdu. Fuar, HP Scitex HDR sistemimizin baskı teknolojisinin sunmuş olduğu kalite ve üretkenliği tamamen yeni bir sektöre taşımamıza olanak sağladı. Aldığımız geri dönüşler ışığında da, gelecekte bu ürünlerden faydalanan daha fazla kullanıcıyı görmeyi heyecanla bekliyoruz.

FESPA’nın uzun süreli partneri olarak da, etkinliğin HP’nin geniş yelpazedeki piyasa lideri teknolojisini ve uygulama çeşitliliğini sergilemesi için mükemmel bir alan yarattığını düşünüyoruz. Bu yıl da aynı durum geçerliydi.

Mimaki / Mike Horsten, EMEA Bölgesi Pazarlama Genel Müdürü

FESPA Digital 2016, muhtemelen şimdiye kadarki en iyi etkinliğimizdi 350m2’li standımızda yeni makinelerimiz hakkında bilgi almak konusunda oldukça hevesli olan binlerce ziyaretçiyi ağırladık. Ziyaretçilerimiz hem mevcut hem de gelişmekte olan baskı potansiyelleri hakkında Mimaki Europe’un kendilerine sunduğu fırsatları öğrenmek için çok istekliydiler. Sürekli olarak gelecekteki büyüme alanları ve sektördeki fırsatlar konusunda önümüzü açan organizasyon sayesinde, FESPA her zaman dünyanın her bir köşesinden geniş format dijital baskı alanında tutkulu olan insanları bir araya getirmeyi başarıyor.

Alniz / Onur Gurer, Alniz Display Sistemleri İhracat Uzmanı

FESPA Digital 2016’ya katılmaktan dolayı son derece mutluyuz. Fuar boyunca çok fazla sayıda ziyaretçiyi standımızda ağırladık. Bu anlamda FESPA dünyanın her bir köşesindeki potansiyel müşteriler ile tanışmamız için ideal bir alan.

Arlon Graphics / Holly Costa,
Arlon Graphics Pazarlama Direktörü

FESPA 2016, ziyaretçi trafiğinin oldukça yoğun olduğu ve bizim için çok başarılı geçen bir fuar. Latin Amerika’dan tutun Ortadoğu’ya kadar birçok bölgeden gelen uluslararası müşterilerimizle oldukça yoğun bir fuar geçirdik. Lokasyon seçimi de çok iyiydi. Fuarda bizimkine benzer hedef ve stratejileri olan ziyaretçilerle tanışma fırsatı yakaladık.

Antalis / Nicolas Coupry,
Antalis International Görsel İletişim Ürün Müdürü

FESPA Digital 2016, Benelüks Ülkeleri’nden (Belçika, Hollanda ve Lüksemburg) olduğu kadar tüm dünya çapından da gelen Antalis müşterileri ile iletişime geçmemiz için mükemmel bir platform oldu. Yeni Dispa yüzde yüz kağıt panolarımızın tanıtımını yaptık. Ayrıca, Coala Walldesign basılabilir duvar kağıdı çözümlerimizle iç mekan tasarım ve dekorasyon sektöründeki ziyaretçilere de fikir vermiş olduk.

ASLAN / Karin Biel,
Aslan Pazarlama ve Tasarım Sorumlusu

On yıldır FESPA fuarlarına katılmaktayız ve FESPA Digital 2016 da çok güzel bir fuardı. Fuar boyunca çok sayıda müşterimiz ile tanıştık ve ziyaretçilerin küresel kimliğinden oldukça etkilendik. Genel anlamda gayet verimli bir fuardı.

Azonprinter / Ida Litovic,
Azonprinter Satış Direktörü

Önceki yıllarda olduğu gibi, FESPA Digital bir kez daha yenilikçi dijital baskı çözümlerini sergilemek isteyenler için mükemmel bir alan olduğunu kanıtladı. Azonprinter, FESPA’nın çok eski katılımcılarından biri. Fuarın her yıl gösterdiği gelişim de gözler önünde. Bu yılki etkinlikte, Azonprinter olarak tüm ürün portföyümüzü sergiledik ve UV ürün yelpazemizdeki yenilikleri de öne çıkarma fırsatı yakaladık. Aldığımız tepkiler inanılmazdı. Yeni Azon RIP yazılımı, Azon Conti sistemi ve Azon Rotax silindir şeklindeki materyaller üzerine baskı yapılmasını sağlayan adaptör makinelerimizin rekabetçi özelliklerini ve çok yönlülüklerini artırıyor. Dolayısıyla pazarda da mükemmel bir çözüm olarak öne çıkıyor. Satış uzmanlarımız ve teknisyenlerimiz fuar boyunca boş durmadı.

Brett Martin / Hayley Lowry,
Brett Martin Pazarlama Direktörü

FESPA fuarları giderek daha da güçleniyor, en doğru kitleyi etkinliğe çekmeyi başarıyra ve hem yeni hem de mevcut distribütör ve baskı üreticileri için güçlü bir çekim merkezi yaratıyor. Biz de gelişmekte olan pazarlardan birçok kaliteli ziyaretçiyi standımızda ağırlamaktan dolayı son derece memnunuz ve önümüzdeki süreçte iş birliklerimizi sürdürmeyi umuyoruz. Bu yüzden Brett Martin için FESPA, her zaman yer alınması gereken bir etkinlik olmuştur.

Brother / Heiner Rupperath,
Brother Ürün Müdürü ve Pazarlama Direktörü

Amsterdam, bu yıl FESPA’nın onuncu yıldönümünü kutlamak için mükemmel bir tercihti. Bir kez daha belirtmek gerekirse gerek müşterilerimiz gerek distribütörler gerekse çalışanlar için çok başarılı bir fuardı. VAPS ve Cube gibi yeni ürünlerimiz en doğru müşteri kitlesiyle buluşma şansı yakaladı. Ziyaretçilerimiz doğrudan kumaşa baskı pazarına duydukları ilgiyi ürünlerimize yöneltti. FESPA yıldan yıla geliştikçe biz de her seferinde kendimizi evimizdeymiş gibi hissediyoruz.

d.gen / Andrea Negretti,
d.gen Genel Müdürü

FESPA Digital, bir kez daha bu yıl reklam sektörünün en önemli etkinliklerinden biri olduğunu kanıtladı. Fuar, en güncel trendleri, en yenilikçi ürünleri ve teknolojleri takip etmek ve müşteriler, bayiler ve basın ile iletişimde kalmak için en doğru platform olduğunu kanıtladı. Her zamanki gibi fuarın hazırlık ve organizasyon sürecinde FESPA ekibi ile çalışmak oldukça zevkliydi. Fuar ise inanılmazdı. Gelecek drupa fuarını düşündüğümüzde, ziyaretçilerin kalitesi ve fuar sonucu beklentilerimizin çok üstündeydi. Bizim dijital tekstil baskı pazarına esas yatırımımız 14 yıl önce başladı ve FESPA başladığında d.gen de oradaydı. Bu da daha on yıl öncesinden tahminlerimizin ne kadar doğru çıktığını görmemizi sağlıyor. FESPA ile bu deneyimi paylaşıyor olmamız çok heyecan verici.

EFI / Frank Tueckmantel,
EFI Genel Müdür Yardımcısı

FESPA Digital 2016, tüm inkjet baskı makinelerimizi, EFI™ Fiery ® dijital çözümlerimizi ve iş akışı yazılımlarımızı tanıttığımız bir başka harika FESPA etkinliği oldu. Standımızda çok yoğun bir ziyaretçi trafiği vardı ve etkinlik boyunca çok önemli müşterilerimizle, basınla ve iş ortaklarımızla bir araya gelme fırsatı yakaladık. FESPA fuar organizatörleri, gerek etkinlik planlama konusunda gerek yıl boyu süren satış çalışmalarında ve gerekse pazarlama kilometre taşları konusunda gösterdikleri sürekli destekle gerçekten iyi bir iş ortakları bizim için. FESPA Digital 2016 da yeni VUTEk FabriVU tektil baskı makinemizi ve Matan Quantum rulodan ruloya baskı makinemizi tanıttığımız mükemmel bir alan oldu. Fuarda ayrıca en yeni termoformik ve LED baskı makinelerimizi de ziyaretçiyle buluşturduk. Neticede bize çok önemli sonuçlar sağlayan ve kaliteli müşteriler yaratan başarılı bir fuar oldu.

Epson / Richard Barrow,
Epson Europe LFP Signage, Ürün Müdürü

Fuarda yeni 10 renkli SureColor SC-S80600 64-inç ebatlarındaki baskı makinemizi ilk defa tanıtma fırsatı yakaladık. Makinenin piyasada lider hızlarda olması, kalite ve fiyat anlamında en iyi çözümü sunması oldukça iyi tepkiler almamızı sağladı. Avrupa’nın dört bir yanından bizi görmeye gelen ziyaretçilerimizle dört gün boyunca oldukça yoğun geçen bir fuar yaşadık.

Frameless / Deniz Güvenen,
FRAMELESS Küresel Marka Müdürü

Bir kez daha FESPA Digital 2016 bize, fuarın bir parçası olmamızın ne kadar önemli olduğunu kanıtladı. Yeni ve mevcut müşterilerle tanışma fırsatı yakaladık ve müşterilerimize yeni ürün ve hizmetlerimizi tanıttık. Dünyanın dört bir yanından gelen ziyaretçilerimiz sayesinde, farklı ülkelerde ne gibi ihtiyaçlar olduğunu bire bir dinleme fırsatı elde ettik. Önümüzdeki yıl da FESPA Hamburg’daki yerimizi kesinlikle alacağız.

Fujifilm Europe / Tudor Morgan, Fujifilm Europe Reklam ve Display Segment Direktörü

Bu yılki FESPA Digital Fujifilm için oldukça olumlu bir fuar oldu. Standımıza gelen ziyaretçilerin kalitesinden ve işlerini geliştirmek ve verimliliklerini artırmak için ihtiyaç duydukları teknolojiler hakkında sahip oldukları bilgi karşısında çok etkilendik. Sonuç itibariyle, Acuity LED 1600 II baskı makinemizden geniş format baskıda yaratıcılıklarını geliştirmek isteyen müşterilerimize çok sayıda satış gerçekleştirdik. Ziyaretçiler ayrıca yeni Uvistar Hibrit 320 UV baskı makinesine de yoğun ilgi gösterdi. Makine ilk lansmanını Acuity Select 28 ile birlikte FESPA Digital’de yaptı. Her iki makine de dört gün boyunca sürekli çalışır vaziyette sergilendi ve ziyaretçiler makinelerin çok geniş yelpazedeki uygulama olanaklarını gözlemleme fırsatı yakaladı.

J-Teck3 / Rosaria Pozzoni, J-Teck3 İş Operasyon Direktörü

FESPA Digital 2016 bizim için çok güzel bir fuar oldu. Standımıza çok sayıda ziyaretçi geldi ve başka yeni mürekkeplerimize olmak üzere tüm ürünlerimize yoğun ilgi gösterdiler. Fuarda geleceğe yönelik bazı önemli anlaşmalar da yapma fırsatımız oldu. Bu yıl fuarda Amerika’dan olduğu kadar Asya ve Avrupa’nın birçok bölgesinden çok sayıda ziyaretçi ağırladık. Ayrıca, FESPA’nın uzun mesafeden ziyaretçi çekmede ne kadar başarılı olduğunu gördük. FESPA, pazarda oldukça önemli bir role sahip ve tüm kilit dijital ve dijital tekstil baskı oyuncuları burada. Tekstil baskı pazarında yer alan bir marka olarak bu fuarda yer almamız şart, çünkü FESPA pazardaki en önemli etkinliklerden biri.

Kornit Digital / Oliver Luedtke,
Kornit Digital EMEA Bölgesi Pazarlama Direktörü

FESPA Digital 2016, Kornit Digital için çok başarılı geçti. Fuar boyunca yapılan satışlar ve fuar sonrası için alınan siparişlerle ziyaretçi trafiğinin çok yoğun olduğu bir fuar yaşadık. Yeni Storm Hexa ve Storm 1000 makinelerimizin tanıtımı için mükemmel bir platform oldu. Her iki makinemiz de ziyaretçilerden muhteşem geri dönüşler aldı. FESPA, sektörün ayrılmaz bir parçası haline geldi ve her zaman da en gerçek sonuçların alındığı fuar olacak. 2017’de Hamburg’da olacak bir sonraki fuarı sabırsızlıkla bekliyoruz.

Mutoh / Nick DeCock,
Mutoh Belgium NV Satış Pazarlama Direktörü

FESPA Digital 2016’da birkaç yeni ürünümüzü tanıttık ve aldığımız tepkilerden dolayı çok mutluyuz. Oldukça iyi bir atmosfer vardı. Birçok sipariş aldık. Ziyaretçiler çok olumlu geri dönüşlerde bulundu. Son kullanıcılarımız ve bayilerimiz ürünlerimizden ne kadar memnun olduklarını dile getirdi.

Onyx / Bryan Manwaring,
Onyx Pazarlama Direktörü

Onyx için FESPA oldukça başarıyla sonlandı. Önemli partnerler ve müşteriler ile tanışma fırsatı yakaladık ve yeni işler geliştirme fırsatı elde ettik. Bu sayede başarılı bir yıl geçireceğimizi umuyoruz ve bir sonraki yıl Hamburg’daki etkinlik için sabırsızlanıyoruz.

Ricoh / Huib Kolen,
Ricoh İş Geliştirme Uzmanı

FESPA Digital Ricoh için çok başarılıydı. Ricoh Pro L4100 serisi için yeni çevre dostu AR lateks mürekkeplerimizi ve görsel sanatlar ve AEC/CAD uygulamalarına yönelik çok fonksiyonlu geniş format MP CW2201SP aygıtı için yeni renklerimizi tanıttık. Ricoh standında ayrıca ödüllü Pro C7100X renkli cut-sheet üretim sistemimizi tanıttık. Reklam sektörüne yönelik piyasayla ilgili görüşlerimizi paylaşmak için FESPA en ideal platform olduğunu bir kez daha kanıtladı. Ricoh standına gelen birçok ziyaretçi, baskı dünyasında uygulama pasitelerini geliştirecek yeni ve etkili hizmet arayışındaydı. Bunun yanı sıra fuar, potansiyel distribütörler ile bir araya gelmemiz için uygun bir hafta oldu.

Roland DG / Gillian Montanaro,
Roland DG EMEA Bölgesi Pazarlama Direktörü

FESPA bizim için her zaman mükemmel bir etkinlik olmuştur, ki bu yıl da öyle oldu. Roland DG olarak, Avrupa çapından yeni müşteriler, satıcılar ve iş ortakları ile tanışmamız için harika bir fırsat oldu ve böylelikle yeni anlaşmalara imza attık. Bu yıl, fuarın açılış gününde yeni True VIS VG bas&kes serimizi lanse etmekten dolayı çok heyecanlıydık. Sektör için olduğu kadar bu teknolojinin sektöre sunacakları konusunda çok heyecanlıyız.

SAi / Jurgen Verhulst,
SAi EMEA Bölgesi Teknik Pazarlama Direktörü

FESPA Digital bizim açımızdan çok başarılı geçti. Etkinlik boyunca yeni POP tasarım yazılımı SAi DisplayGenie ürünümüzü tanıttık. Daha ilk gününde standımız yoğun ilgi gördü ve satışlar gerçekleştirdik. Hatta sadece bizim demomuzu görmek için Amsterdam’a gelen müşterilerimiz dahi vardı. FESPA fuarı, tüm sektörün buluştuğu muhteşem bir parti gibi...

Screen Europe / Martijn van den Broek,
Screen Europe Geniş Format Sistemler Ürün Müdürü

Çok yoğun katılımla sona eren ve işlerini büyütmek ve yeni nesil teknolojiye yatırım yapmak isteyen Avrupa çapında binlerce satın alma yetkilisinin olduğu bir fuardı. Ziyaretçilerin odak noktası üretim esnekliklerini artırmak ve daha özel, katma değerli ve rekabetçi üretimler elde etmekti.

Sun Chemical / Tony Cox,
Sun Chemical Genel Müdürü

FESPA Digital 2016 bizim için çok güzel bir fuar oldu. Dört gün boyunca önemli sayıda ziyaretçi ağırladık, bu anlamda 2015 yılındaki etkinlikten bile daha iyiydi. SunTex markamızı tanıtmamız ve yoğun ilgi gören geniş format pazarına yönelik inkjet tekstil mürekkeplerimizin yeni serisini sergilememiz için mükemmel bir platformdu. Sonuç olarak inanılmaz iyi bir fuar geçirdik ve bir sonraki yıl için yerimizi ayırttık.

Bu haber toplam 7438 defa okunmuştur
Etiketler: ,
Tüm Hakları Saklıdır © 2013 SignGraphic | Kaynak gösterilse dahi izinsiz içerik kopyalanamaz.