24 Eylül 2017 Pazar 11:37
English Page
Karakter boyutu : 12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
12 Kasım 2014 Çarşamba 08:49

212 Reklam&Makine İlk Defa FESPA Eurasia'da Makine Grubunu Tanıtacak

2012 yılında kurulan 212 Reklam&Makine, Ağustos ayından bu yana hizmet verdiği Avcılar’daki 2600m2’lik tesisinde açıkhava reklam malzemelerinin yanı sıra, dijital baskı makinelerinin de satış ve teknik servis hizmetlerini sürdürüyor.
212 Reklam&Makine İlk Defa FESPA Eurasia'da Makine Grubunu Tanıtacak

2012 yılında kurulan 212 Reklam&Makine, Ağustos ayından bu yana hizmet verdiği Avcılar’daki 2600m2’lik tesisinde açıkhava reklam malzemelerinin yanı sıra, dijital baskı makinelerinin de satış ve teknik servis hizmetlerini sürdürüyor. Biz de FESPA Eurasia Fuarı’nda ilk defa sektör karşısına çıkacak olan firma ile yakın dönem hedeflerini ve mevcut faaliyetlerini konuştuk. Avcılar’daki ofisinde ziyaret ettiğimiz 212 Reklam&Makine Genel Müdürü Mustafa Karataştan sorularımızı yanıtladı.

Öncelikle 212’nin kuruluşu ve faaliyet alanları hakkında bilgi alabilir miyiz?

2012 yılında kurulan firmamız, sektöre açıkhava reklam malzemeleri satışıyla başlamıştır. Son 10 aydır da baskı makinelerinin satışına başlamış bulunmaktayız. Makine grubumuzda, UV dijital baskı makineleri, tekstil transfer baskı makineleri, termo transfer ürünleri bulunmaktadır. Distribütörlüğünü yaptığımız markalar arasında; tişört baskı ürünlerimiz İtalyan menşeli Plotter Films, tekstil transfer ve balnket makinelerde DIP, bayrak baskı grubunda Minyang, eko solvent gurubunda Mootooh ve UV makinelerde Maxcan markası yer almaktadır. Tüm bu markaların sadece Türkiye’de değil, aynı zamanda Avrupa’da temsilciliğini yürütüyoruz. Yurtdışında başta İtalya; Bulgaristan, Hollanda, Çek Cumhuriyeti ve Ürdün olmak üzere birçok ülke ile görüşmelerimiz devam etmektedir.

Malzeme grubunda başta Avery Dennison, Mehler, Birleşik Akrilik olmak üzere Türkiye’de satışı yapılmakta olan birçok markanın bayiliğini yürütüyoruz. Ancak, ben de dahil olmak üzere ekibimizin çoğu baskı makinelerini yakından tanıyan bir altyapıya sahip olduğu için öncelikli amacımız malzemeden ziyade makine satışı yapmak.

Makine ayağında son derece güçlü markaları Türkiye piyasasına sunmaktayız. Önümüzdeki süreçte birçok alternatif ürün ile pazardaki yerimizi güçlendirmek istiyoruz. Ayrıca fuar standı, showroom ve iç mimari tasarım ve uygulamaları yapan bir mimarlık firmamız var. Nada Tasarım ve 212 Reklam& Makine olarak hedeflerimizi iki firma üzerinden belirliyoruz.

“2 pasta saatte 110m2 baskı hızına sahip DIP, FESPA Eurasia Fuarı’nda benzerleri arasında fark yaratacak”

Bu yıl ilk defa FESPA Eurasia Fuarı’nda hem ürün portföyünüzü hem de firmanızı sektöre tanıtacaksınız. Fuarla ilgili planlarınızdan bahseder misiniz?

Geçen yıl henüz çok yeni bir firma olduğumuz için fuarda sadece ziyaretçi olarak yer aldık. Bu sene makine ve malzeme grubumuzu da sergileyeceğimiz standımızda tanıtımımızı gerçekleştireceğiz. Fuarda, muadilleri arasında fark yaratan makinelerimizi ziyaretçiler ile buluşturacağız. Örneğin, 2 pasta saatte 110m2 baskı hızına sahip DIP, benzerleri arasında fark yaratacaktır.

Ayrıca, üzerindeki boyanın kalıcılığını garantileyen; 10cm kalınlığa kadar aklınıza gelebilecek her türlü malzemeye baskı imkanı sunan Maxcan’ da fuarda dikkatleri çekecek markalarımız arasında yer alıyor. Standımızda çeşitli sürpriz uygulamalarımız da olacak.

Makine grubunuz için sunduğunuz teknik servis hizmetiniz hakkında bilgi alabilir miyiz?

Kendi bünyemizdeki teknik servis hizmetimiz 7/24 faaliyet göstermektedir. Teknik ekibimiz ile kullanım hatalarından kaynaklanan sorunların önüne geçmek için satış sonrası eğitimler veriyoruz. Verdiğimiz bu eğitimler sayesinde hem bizim iş yoğunluğumuz azalıyor, hem de son kullanıcı memnuniyetini arttırmış oluyoruz. Ayrıca yedek parça ve sarf malzeme stokumuz kullanıcı mağduriyetini minimum seviyeye indiriyor.

212 Reklam kullanıcılara sunduğunuz ayrıcalıklar neler?

Çok klasikleşmiş bir söylem olsa da, doğru servis ve doğru hizmeti vermek önceliklerimiz arasındadır. Makine satışlarından sonraki süreçte, diyaloglarımızı geliştirerek çözüm ortağı olma hedefi, potansiyelimizi geliştirmemize de yardımcı olan unsurlar arasındadır. Satış yaptığımız firmalara nasıl daha çok yardımcı olabileceğimiz konusunda projeler üretip bu doğrultuda ilerliyoruz.

Son olarak, dijital baskının olanaklarının gelişmesi sizce sektöre nasıl yansıyor?

Her ne kadar ülke ve dünya ekonomisi savaşların da etkisiyle bir daralma yaşasa da, dijital baskının hızlı gelişiminin sektöre olumlu yansımaları oluyor. Geçmişte sadece kağıda baskı yapabilen inkjet teknolojisi yaygınken, şimdi aklınıza gelebilecek her türlü materyale baskı yapabiliyorsunuz. Gün geçtikçe de baskı hızı ve kalitesi yükseliyor. Dolayısıyla, sektörün bu gelişmelerden faydalanıp daha ileri bir seviyeye geldiğini düşünüyorum. Bizim de bu alana giriş yapmamızın en önemli nedenlerinden biri baskı sektörünün gelişmelere açık ve ilerleme imkanı tanıyan bir yapıda oluşudur.

Bu haber toplam 13949 defa okunmuştur
Etiketler: , , , ,
Tüm Hakları Saklıdır © 2013 SignGraphic | Kaynak gösterilse dahi izinsiz içerik kopyalanamaz.